Dat is het gevalquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:49 schreef Breetai het volgende:
Bttd: Zorg er in ieder geval voor dat je jezelf goed voelt zonder partner/vrouwen. Als je nog wat tijd over hebt kan je dan vrolijk buiten gaan kijken zonder enige druk.
Dag Godlike02quote:
Deadlines zetten is okay. Iedereen weet tenslotte dat wanhopig proberen te scoren ontzettend sexy isquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het probleem is dat de tijd begint te dringen. Als het nog lang duurt, blijf ik over.
30 is zeker niet te laat. Een maat van me is tot z'n 36e de 18 jarige uit blijven hangen en kreeg toen pas een vriendin. Daar houd ie het al een paar jaar heel goed mee uit. Een andere collega van mij ondekte pas op z'n 35e dat ie toch wel kinderen wilde en heeft toen maar z'n toenmalige relatie verbroken. Daarna een nieuwe vriendin tegengekomen en daarmee verder gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat is het geval. En ik voel me echt wel goed. Ook zonder vriendin.
Het probleem is dat de tijd begint te dringen. Als het nog lang duurt, blijf ik over. En NEE, 30 is te laat!
Joh, dan komen de echtscheidingsgevalletjes beschikbaar!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het probleem is dat de tijd begint te dringen. Als het nog lang duurt, blijf ik over. En NEE, 30 is te laat!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hallo!!!
Dat kan je in dit gehucht wel stellen. Dat valt me op als ik in Nijmegen ga stappen. Zie je op eens dames van begin 20 zonder kinderwagen overdag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:39 schreef Frezer het volgende:
Joh, dan komen de echtscheidingsgevalletjes beschikbaar!
So truequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deadlines zetten is okay. Iedereen weet tenslotte dat wanhopig proberen te scoren ontzettend sexy is.
Leuke moeder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Leuke avatar.
30 te oud? Ik ben 17 en mn moeder zit de hele tijd er op te hameren dat ik een vriendin moet zoeken zodat ik kan trouwen over een paar jaar.
Vreemde smaak heb je.quote:
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie het zegtquote:
Vrouwen die wanhopig proberen te scoren blijft ook wel amusant. Al weet ik dat ook nog te verknallen. en vrouwen hebben zelf natuurlijk ook helemaal geen last van deadlines.quote:
Ik maak me alleen maar druk om deadlines voor m'n opleidingquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vrouwen die wanhopig proberen te scoren blijft ook wel amusant. Al weet ik dat ook nog te verknallen. en vrouwen hebben zelf natuurlijk ook helemaal geen last van deadlines.![]()
![]()
Je geloofde me niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie het zegt.
Hoe zou ik jou nou niet kunnen geloven als het erop lijkt dat je het met me eens bent?quote:
Oke oke, ik geloofde jou nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou ik jou nou niet kunnen geloven als het erop lijkt dat je het met me eens bent?.
Nu nog wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik maak me alleen maar druk om deadlines voor m'n opleiding![]()
Nee, sommige mensen hebben het maar makkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deadlines zetten is okay. Iedereen weet tenslotte dat wanhopig proberen te scoren ontzettend sexy is.
succesquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
* marc gaat maar eens een tijdje leren
Tot laters![]()
Dat klopt. Helaas maakt dat mijn eerdere opmerking niet minder waar, ondanks een uiterst verwarrende woordenwisseling met ons aller Twist.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee, sommige mensen hebben het maar makkelijk
Betekent natuurlijk ook niet dat ik 'wanhopig' probeer te 'scoren'quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas maakt dat mijn eerdere opmerking niet minder waar, ondanks een uiterst verwarrende woordenwisseling met ons aller Twist.
Het was niet mijn bedoeling verwarring te zaaienquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas maakt dat mijn eerdere opmerking niet minder waar, ondanks een uiterst verwarrende woordenwisseling met ons aller Twist.
Natuurlijk niet. Iedereen gaat daar tenslotte anders mee omquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Betekent natuurlijk ook niet dat ik 'wanhopig' probeer te 'scoren'
Dat spreekt voor zich. Uiteraard was het de exacte bewoording van Jouw reactie waardoor ik niet anders kon dan verwarring zaaien, maar jij hebt dat nooit zo bedoeld. Uiterst vakkundig gespeeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling verwarring te zaaien![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Uiteraard was het de exacte bewoording van Jouw reactie waardoor ik niet anders kon dan verwarring zaaien, maar jij hebt dat nooit zo bedoeld. Uiterst vakkundig gespeeld.
Nee hoor, dat betekent gewoon dat jij een hoger succespercentage hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al eeuwen niet meer gedate, jij hebt nog geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |