Mijn kandidatenlijst is al jaren lang leeg. Ik win.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef thabit het volgende:
Mijn kandidatenlijst is momenteel weer compleet leeg en het ziet er niet naar uit dat er binnenkort weer iets op gaat komen. Nu jij weer!.
Volgende keer als ik naar Utrecht ga, spreken wij afquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al eeuwen niet meer gedate, jij hebt nog geluk.
Ha! Toch nog gewonnen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgende keer als ik naar Utrecht ga, spreken wij af![]()
Ik ben chronisch single mên.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
Nietus! Dat ben ik al!
Kei.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
Vinden we elkaar nu allemaal zielig hier?
Agossie, sielug!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
Ik was er al eerder, maar toen zag niemand mij
hiervoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
Vinden we elkaar nu allemaal zielig hier?
Ben je in ieder geval beter bezig dan ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef thabit het volgende:
Godsamme mensen, ik zak steeds dieper weg. Een tijdje geleden trof ik een vrouw die na 1 date helemaal niets meer van zich liet horen en recentelijk trof ik er eentje die de eerste date op het laatste moment afzegde.
Je eten was fout?quote:
Ik ben niet zielig, alleen moequote:
Ik wilde al een grouphug inzetten, maar dan maar niet hoor,quote:
En nu allemaal!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
* melismay rent naar Frezer en gaat m snel knuffelen... zeg dat dan gewoon!!!
Daar heb je een goed punt. Grouphug met 2 personen dan,quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef melismay het volgende:
Welke allemaal, we zijn maar met zo weinig hier
Grouphugs zijn inderdaad niks. De 1-op-1-hug wint het in alle opzichten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
* marc doet niet aan hugs, en al helemaal niet aan grouphugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |