was bij mij ook. volgens mij was dat zelfs de reden waarom ik mijn rijbewijs toen heb gehaald want echt geweldig ging mn examen nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:36 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Oh hahaha goedemorgen allemaal,
Bedacht me nog iets...
Is het gebruikelijk dat je na een examen zelf eerst de auto uit moet stappen en dat de instructeur en examinator blijven zitten om het een en ander door te nemen? Zo ging dat bij mijn TTT.
Vind ik eigenlijk erg raar. De mening van de examinator kan zo beinvloed worden door de instructeur.
En dat nagesprek.... zit de instructeur daar ook altijd bij? Wil ik eigenlijk ook niet.
Ja! dat was het, weet jij toevallig ook wanneer je dat kan ophalen en daarna kan invullen? Kan dat meteen voordat je de theorie doet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:26 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Een theoriekaart jaeffe aan de balie halen dat ding, invullen en theorie doen...
Ik was binnen 20 minuten alweer terug bij het cbr...En toen stape me instructeur en examinator allebei gelijk uit en toen zelf uitgestapt en de auto afgesloten. Maar goed ben niet voor niets binnen 20 minuten terug dus toen wist die al zeker of ik gezakt of geslaagd was! En gelukkig was het positief en had die niks aan te merken op me rijden en toen de magische woorden in het kantoortje "JE BEN GESLAAGD GEFELICITEERD!!!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 06:36 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Oh hahaha goedemorgen allemaal,
Bedacht me nog iets...
Is het gebruikelijk dat je na een examen zelf eerst de auto uit moet stappen en dat de instructeur en examinator blijven zitten om het een en ander door te nemen? Zo ging dat bij mijn TTT.
Vind ik eigenlijk erg raar. De mening van de examinator kan zo beinvloed worden door de instructeur.
En dat nagesprek.... zit de instructeur daar ook altijd bij? Wil ik eigenlijk ook niet.
Ja, stel je voor:quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ja! dat was het, weet jij toevallig ook wanneer je dat kan ophalen en daarna kan invullen? Kan dat meteen voordat je de theorie doet?
mooi, dan hoef ik deze week niet alvast zo''n kaart in te vullen en kan dat allemaal op de theorie dag zelf. thnxquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor:
15.00 theorie doen, 14.30 binnenvallen, goeie pasfoto, uitreksel bevolkings-/ persoonsregister en geldig legitimatiebewijs meenemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) aanleveren en je theoriekaart invullen (staan maar een paar dingetjes op hoor).
Dan wordt het in een mapje gemikt en je krijgt je stoelnummer doorgegeven.
Mócht je 't niet halen, dan krijg je je uitreksel en pasfoto terug.
Er zijn ook rijscholen (zoals de mijne) die die theoriekaarten op de rijschool zelf hebben liggen, hoef je ze niet op het laatste moment bij het CBR te kopen/ in te vullen. Zo ging het bij mij, superrelaxed, kan je op je gemak (met een cappucino) je kaart invullen, nog ff alles dubbel checken en dan theorie gaan doen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef ARKON het volgende:
[..]
mooi, dan hoef ik deze week niet alvast zo''n kaart in te vullen en kan dat allemaal op de theorie dag zelf. thnx![]()
Dat vind ik persoonlijk dan ook meteen de makkelijkste bijzondere verrichting!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoi!
Gisteren lessen ging lekkerrrr. Geen negers, scooters of politieauto's geramd, en hellingproef (gisteren voor het eerst gedaan) ging meteen bij 1e poging perfect
Bij ons kwam ze gewoon persoonlijk langs bij iedereen en zei ze of je geslaagd was of niet en kreeg je je spullen en kon je gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:37 schreef juliusbackpacking het volgende:
Dat mens van het cbr ging de nummers opnoemen die gezakt waren,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 wow eerste 2 rijen konden gelijk inpakken en wegwezen. Waren volgens mij meer gezakt dan geslaagd.
Dus tip, lees het boek, bekijken de Bruna DVD en gebruik een cdrom met oefeningen. 1 weekend is genoeg om te leren
hier moest je opstaan per rij, en die kregen dan hun uitslag te horen, terwijl ze de rij uitliepenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:37 schreef juliusbackpacking het volgende:
Dat mens van het cbr ging de nummers opnoemen die gezakt waren,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 wow eerste 2 rijen konden gelijk inpakken en wegwezen. Waren volgens mij meer gezakt dan geslaagd.
Dus tip, lees het boek, bekijken de Bruna DVD en gebruik een cdrom met oefeningen. 1 weekend is genoeg om te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |