abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31331549
zoals ik al eerder vroeg zonder enige respons ( ) heeft er iemand hier ervaring met zo'n cursus van 10 dagen of 10 weken van de anwb?
Lijkt me nl zeer relaxed om ff in de kerstvakantie af te rijden ofzo
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:49:20 #27
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31334166
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 06:36 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Oh hahaha goedemorgen allemaal,

Bedacht me nog iets...
Is het gebruikelijk dat je na een examen zelf eerst de auto uit moet stappen en dat de instructeur en examinator blijven zitten om het een en ander door te nemen? Zo ging dat bij mijn TTT.
Vind ik eigenlijk erg raar. De mening van de examinator kan zo beinvloed worden door de instructeur.
En dat nagesprek.... zit de instructeur daar ook altijd bij? Wil ik eigenlijk ook niet.
was bij mij ook. volgens mij was dat zelfs de reden waarom ik mijn rijbewijs toen heb gehaald want echt geweldig ging mn examen niet

heb geen ervaring verder met zo'n 10 daagse cursus. lijkt me ook helemaal niets omdat je dan superveel op n dag moet rijden volgens mij. heb een keer een rijles van 3 uur achter elkaar gehad en was het toen ff goed zat
pi_31336679
5 uur per dag, keer 5, dan zit je al aan 25 lessen. Valt opzich dus wel mee
pi_31343379
Heb hier een cdrom van vekabest met 20 oefenexames.. men.. 4 gemaakt, beste score was 7 fout.

Wat een ongelovelijke naai vragen zeg, vragen over ehbo en over het rechtervoorlicht van autos in een militaire collone.. fuck sake

En hoe moest ik nou weten wat in godsnaam een suggestiestrook is
pi_31343515
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:26 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Een theoriekaart ja effe aan de balie halen dat ding, invullen en theorie doen...
Ja! dat was het, weet jij toevallig ook wanneer je dat kan ophalen en daarna kan invullen? Kan dat meteen voordat je de theorie doet?
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:18:23 #31
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_31344473
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 06:36 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Oh hahaha goedemorgen allemaal,

Bedacht me nog iets...
Is het gebruikelijk dat je na een examen zelf eerst de auto uit moet stappen en dat de instructeur en examinator blijven zitten om het een en ander door te nemen? Zo ging dat bij mijn TTT.
Vind ik eigenlijk erg raar. De mening van de examinator kan zo beinvloed worden door de instructeur.
En dat nagesprek.... zit de instructeur daar ook altijd bij? Wil ik eigenlijk ook niet.
Ik was binnen 20 minuten alweer terug bij het cbr...En toen stape me instructeur en examinator allebei gelijk uit en toen zelf uitgestapt en de auto afgesloten. Maar goed ben niet voor niets binnen 20 minuten terug dus toen wist die al zeker of ik gezakt of geslaagd was! En gelukkig was het positief en had die niks aan te merken op me rijden en toen de magische woorden in het kantoortje "JE BEN GESLAAGD GEFELICITEERD!!!"
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:55:03 #32
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_31345562
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef ARKON het volgende:

[..]

Ja! dat was het, weet jij toevallig ook wanneer je dat kan ophalen en daarna kan invullen? Kan dat meteen voordat je de theorie doet?
Ja, stel je voor:

15.00 theorie doen, 14.30 binnenvallen, goeie pasfoto, uitreksel bevolkings-/ persoonsregister en geldig legitimatiebewijs meenemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) aanleveren en je theoriekaart invullen (staan maar een paar dingetjes op hoor).
Dan wordt het in een mapje gemikt en je krijgt je stoelnummer doorgegeven.

Mócht je 't niet halen, dan krijg je je uitreksel en pasfoto terug.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_31347259
heb vandaag weer overleefd...

korte les; meneer was wonder boven wonder eens geen kritiek aan het spuienm nadat ik had gezegd dat ik vorige les niet prettig vond en na de les er echt genoeg van had. Nadeel van nu wel dat ik soms zelf om AANWIJZINGEN moest vragen zei hij: ja dit moet je zelf oplossen, straks ook als je je rijbewijs hebt.
Ja maar IK VRAAG NU OM TIPS, AANWIJZINGEN!! Dan wil ik ze ook, heb niet voor niets iemand naast me die het mij leert.
Verder reed ik voor mijn gevoel gewoon goed. Geen gevaarlijke situaties gecreeerd.
Stap ik uit terwijl de volgend eleerling al rijdt. Roept tie: Hey ik vond je goed op de snelweg, je was besluitwaardig!
Raar dat kwam zo uit de lucht vallen, was geen aanleiding toe. Leek erop alsof hij het zei (iets positiefs) omdat er iemand anders bij zat.

Vandaag ook met kantoor gebeld.... stel dat ik na woensdag meer lessen nodig heb dan kan ik gewoon op een andere instructeur overstappen zonder mijn examen geld van het herexamen (zit bij het pakket inbegrepen) kwijt zal zijn. Alleen tussentijdse lessen zal ik wel moeten betalen.

Als morgen en overmorgen ook lekker lest, krijg ik er misschien weer meer vertrouwen in. Was wel loeigestresst dat ik in moest stappen na afgelopen les. Wilde eigenlijk niet meer. Heb praktisch niets tegen hem gezegd. Geen zin in.

Trusten allemaal!
Bruscootje
pi_31347415
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Ja, stel je voor:

15.00 theorie doen, 14.30 binnenvallen, goeie pasfoto, uitreksel bevolkings-/ persoonsregister en geldig legitimatiebewijs meenemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) aanleveren en je theoriekaart invullen (staan maar een paar dingetjes op hoor).
Dan wordt het in een mapje gemikt en je krijgt je stoelnummer doorgegeven.

Mócht je 't niet halen, dan krijg je je uitreksel en pasfoto terug.
mooi, dan hoef ik deze week niet alvast zo''n kaart in te vullen en kan dat allemaal op de theorie dag zelf. thnx
pi_31347555
tis ook altijd wat =) !

mja dat je instructeur geen aanwijzingen , tips gaf op jou aanvraag kan je ook positief bekijken brusco, je hebt het goed opgelost neem ik aan ?
mocht je het fout hebben gedaan, dan had hij er wel wat van gezegd, of op de rem getrapt.. niet waar ?

wat jij van hem vind moet je op nul zetten.. jij weet zelf goed of je netjes rijdt of niet.
ik zou zeggen, rij relaxt, neem je tijd om alles GOED te zien, actie ondernemen doe je vaneigens wanneer het goed voelt.
op hoeveel lessen zit je nou eigenlijk ?
Altijd aan het dromen...
pi_31351649
Goedemorgen... Heb er nu 37 uur opzitten... Wat ik van hem vind kan ik niet opzij zetten, zit met een opgefokt gevoel naast hem. Maar ben op zich iemand die op het laatste moment vaak goed presteert. Zoals met de TTT. Daarvoor ging het niet supergoed... en met die toets reed ik ineens stukken beter. Het gevoel van nu moet ik alles geven. Wil dat morgen dus ook hebben.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:38:54 #37
50237 dribbel79
pi_31352261
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef ARKON het volgende:

[..]

mooi, dan hoef ik deze week niet alvast zo''n kaart in te vullen en kan dat allemaal op de theorie dag zelf. thnx
Er zijn ook rijscholen (zoals de mijne) die die theoriekaarten op de rijschool zelf hebben liggen, hoef je ze niet op het laatste moment bij het CBR te kopen/ in te vullen. Zo ging het bij mij, superrelaxed, kan je op je gemak (met een cappucino) je kaart invullen, nog ff alles dubbel checken en dan theorie gaan doen...
pi_31355627
Goed theorie is binnen, damn wat gingen er veel onverricht terzake weer naar huis zeg

Nu alleen nog leren autorijden
'The Less you know, The more you believe'
pi_31355745
Gefeliciteerd!

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:46:20 #40
50237 dribbel79
pi_31355773
Feli, ging bij jou ook meer dan de helft huiswaarts zonder theoriepapiertje??
pi_31356368
De eerste keer ging ik zelfs mee zonder theoriepapiertje .

De tweede keer ook een groot gedeelte zonder inderdaad, gelukkig ik met .
Nu maar hopen dat mn praktijk over dik 2 en n halve week wel goed gaat .

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:27:07 #42
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31356605
theorie in de pocket
pi_31356614
ik heb me theorie in 1 keer gehaald, maar er waren er bij mij ook supereveel die gezakt waren, 1 zelfs met 26 fout

Vanmiddag om half 4 weer rijles
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:33:30 #44
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31356721
Hoi!
Gisteren lessen ging lekkerrrr. Geen negers, scooters of politieauto's geramd, en hellingproef (gisteren voor het eerst gedaan) ging meteen bij 1e poging perfect
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31356789
Dat mens van het cbr ging de nummers opnoemen die gezakt waren,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 wow eerste 2 rijen konden gelijk inpakken en wegwezen. Waren volgens mij meer gezakt dan geslaagd.

Dus tip, lees het boek, bekijken de Bruna DVD en gebruik een cdrom met oefeningen. 1 weekend is genoeg om te leren
'The Less you know, The more you believe'
pi_31356810
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoi!
Gisteren lessen ging lekkerrrr. Geen negers, scooters of politieauto's geramd, en hellingproef (gisteren voor het eerst gedaan) ging meteen bij 1e poging perfect
Dat vind ik persoonlijk dan ook meteen de makkelijkste bijzondere verrichting!
Fileparkeren vind ik nogsteeds kut, en straatje keren is al ff geleden....morgen toch weer es oefenen! .

Groetjes,

veldmuis
pi_31357637
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:37 schreef juliusbackpacking het volgende:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 wow eerste 2 rijen konden gelijk inpakken en wegwezen. Waren volgens mij meer gezakt dan geslaagd.

Dus tip, lees het boek, bekijken de Bruna DVD en gebruik een cdrom met oefeningen. 1 weekend is genoeg om te leren
Bij ons kwam ze gewoon persoonlijk langs bij iedereen en zei ze of je geslaagd was of niet en kreeg je je spullen en kon je gaan

En ik heb gewoon alle vragen van het VEKA-BEST boek gemaakt, net zolang totdat ik ze alle 1350 goed had
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:47:33 #48
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31358015
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:37 schreef juliusbackpacking het volgende:

hier moest je opstaan per rij, en die kregen dan hun uitslag te horen, terwijl ze de rij uitliepen
pi_31363277
bij mij kwamen ze langs om je rommel terug te geven, en dan moest je wachten tot iedereen zn spul had en kon je optiefen.
Bij mij zei ze nog "gefeli, 0 fout, goed!"
Okay, de eerste keer was het ook "helaas" maar toch .

Groetjes,

veldmuis
pi_31363515
Stel dat je de theorie niet haalt, kan ej de herkansing dezelfde dag later doen mits er plaats is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')