rijscholen mogen zelf bepalen hoeveel ze vragen voor een examen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:28 schreef veldmuis het volgende:
HOEVEEL?!
Waarom is het bij mij "maar" 180 ofzo, dan?.
Groetjes,
veldmuis
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:29 schreef Gelderland het volgende:
ik ben wél geslaagd....alleen dan voor mijn theorie. Ik had 4 foutjes....dusja...die is binnen
![]()
dat is dan wel inclusief een uur lessen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef Sylvana het volgende:
balen boschjesman en wlsandman
En wlsandman, 265 euro voor een examen?Ik betaal 193 euro ofzo
ik wist er eerst ook niks van maar mijn rij-instructeur had hem al ingevuldt, ik hoefde alles alleen maar ff na te lopen en mijn handtekening eronder gezetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:56 schreef veldmuis het volgende:
Geneeskundige verklaring?! Wat? Wie? Hoe? Nooit van gehoord, en over een dikke week heb ik al examen?.
Groetjes,
veldmuis
ik kreeg dat uur lessen voor examen cadeauquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat is dan wel inclusief een uur lessen!
maar dat is standaard bij mijn rijschool.
Dus zonder een uur lessen is het ongeveer 225 euro
ik hoorde dat een gezondheisverklaring ofzo alleen al ¤30 kost![]()
dus volgende keer afrijden is het 'maar' ¤235.
Ik moet alles zelf betalen dus ik ben hier niet echt blij mee![]()
Die zat iemand die zijn examen moest gaan doen ook in te vullen toen ik aan het lessen was. Gewoon een papiertje waarop staat dat je die en die ziekte (weet niet precies wat allemaal) niet hebt. Anders moet je volgens mij een doktersverklaring ofzo hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:56 schreef veldmuis het volgende:
Geneeskundige verklaring?! Wat? Wie? Hoe? Nooit van gehoord, en over een dikke week heb ik al examen?.
Groetjes,
veldmuis
hmm. je krijgt iets van 10 vragen over wat voor ziektes je wel niet hebt. of je hartklachten hebt en weet ik wat. dus tenzij je de laatste jaren zeer gezond bent geweest, zou ik er toch maar even achterna gaan. want als je 1 vraag met ja moet beantwoorden dan mag je denk ik niet zomaar examen doen. misschien moet je dan iets van je dokter krijgen ofzo waarin staat dat je aandoening niets te maken heeft met rijvaardigheid. natuurlijk kun je zomaar overal nee invullenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:56 schreef veldmuis het volgende:
Groetjes,
veldmuis
spannend!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:56 schreef veldmuis het volgende:
Groetjes,
veldmuis
Oow, gewoon alles met nee invullen als't nog niet gebeurd is en gaan dusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:40 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
hmm. je krijgt iets van 10 vragen over wat voor ziektes je wel niet hebt. of je hartklachten hebt en weet ik wat. dus tenzij je de laatste jaren zeer gezond bent geweest, zou ik er toch maar even achterna gaan. want als je 1 vraag met ja moet beantwoorden dan mag je denk ik niet zomaar examen doen. misschien moet je dan iets van je dokter krijgen ofzo waarin staat dat je aandoening niets te maken heeft met rijvaardigheid. natuurlijk kun je zomaar overal nee invullenmaar als er dan iets gebeurt weet ik niet hoe t zit met verzekering enzo.
eigen weet ik dus ook niet precies hoe of wat met eigen verklaring, maar dat je er nog niets van hebt gehoord lijkt me niet ok.
edit: paginaatje van cbr hierover
op het uitslagformulier stond Stegweg, maar die is gewisseld en mijn rijexaminator was R Masurelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ik kreeg dat uur lessen voor examen cadeauwas ook standaard bij rijschool.
maar balen dat het voor jou zo duur is![]()
bij wie reed je af in rijswijk?
jij had ook al een wisselquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
op het uitslagformulier stond Stegweg, maar die is gewisseld en mijn rijexaminator was R Masurel
boeiend. gewoon liegen. Ze kunnen toch niet uitzoeken of je ooit iets gehad hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:40 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
hmm. je krijgt iets van 10 vragen over wat voor ziektes je wel niet hebt. of je hartklachten hebt en weet ik wat. dus tenzij je de laatste jaren zeer gezond bent geweest, zou ik er toch maar even achterna gaan. want als je 1 vraag met ja moet beantwoorden dan mag je denk ik niet zomaar examen doen. misschien moet je dan iets van je dokter krijgen ofzo waarin staat dat je aandoening niets te maken heeft met rijvaardigheid. natuurlijk kun je zomaar overal nee invullenmaar als er dan iets gebeurt weet ik niet hoe t zit met verzekering enzo.
eigen weet ik dus ook niet precies hoe of wat met eigen verklaring, maar dat je er nog niets van hebt gehoord lijkt me niet ok.
edit: paginaatje van cbr hierover
dankjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
jij had ook al een wisselhad ik ook daar.. pakte ook voor mij niet goed uit. maar of dat echt aan die wissel lag..
![]()
sterkte iig en volgende keer wordt het![]()
dan zijn ze wel soepeler hoorde ik. ook met sneeuw enzo. kan datquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:28 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dankje![]()
hopelijk is het ook beter weer dan, want vanochtend regende het nog best hard en dat is geen pretje met afrijden![]()
tsja ze kunnen het niet uitzoeken nee, maar als er iets gebeurt en dat heeft met jouw ziekte te maken en jij was daarvan op de hoogte op het moment dat jij dat moest opgeven..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
boeiend. gewoon liegen. Ze kunnen toch niet uitzoeken of je ooit iets gehad hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |