Huh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
In 1990 stond het liedje "'Do the Bartman" gezonden door Bart uit the tekenfilmserie "the Simpons"" hoog in de hitparade.
Wie schreef en produceerde het liedje ?
TVPquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
In 1990 stond het liedje "'Do the Bartman" gezonden door Bart uit the tekenfilmserie "the Simpons"" hoog in de hitparade.
Wie schreef en produceerde het liedje ?
Oké, een heel album dus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef ranja het volgende:
Nu het toch over Biafra ging, noem 5 bandsof artiesten waarmee hij NA de Dead kennedys een album heeft opgenomen.
Natuurlijk. Lard = Jello Biafra & Ministry.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Ministry?
Dat is niet wat ik bedoel. Ik doel op recenter nieuws.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:04 schreef belsen het volgende:
Alle albums worden opnieuw gemixt en gereleaset.
O... Maar het is wel waar dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Ik doel op recenter nieuws.
Vorig jaar is Dirty al uitgekomen als dubbel cd en dit jaar Goo ook als dubbel cd. Voor de echte fan niet super schokkend maar voor mensen die niet alle singles, bootlegs en andere randverschijnselen sparen wel interessant.quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:07 schreef ranja het volgende:
Jim O'Rourke is uit de band gestapt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:10 schreef ranja het volgende:
Zijn de gestolen gitaren weer terug?
Een naakte dame met een schorpioen op haar buik/rug?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:20 schreef ranja het volgende:
Naar aanleiding van het 'verboden en boycot' topic, ook dit album heeft een nieuwe hoes gekregen.
De nieuwe hoes is
[afbeelding]
Wat stond er op de vorige hoes?
Kan je straks dat linkje ff mailen posten?. Ben beniewd hoe erg ie is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef Jimmy het volgende:
Opgezocht, en damn, ik ga even mijn ogen bewerken met schuurpapier.
ik zat al in de buurt dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:42 schreef lubje25 het volgende:
Die blote vrouw die er op staat werd gepenetreerd door iets of iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |