If you have to ask why, you'll never know!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:49 schreef Game_Error het volgende:
kan iemand mij overtuigen waarom ik bij de AH zou moeten gaan werken, en niet bij een willekeurige ander spupermarkt?

Bijna iedereen is bij ons bezopen als we een feest hebben, zelfs de SMMquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:29 schreef GotC het volgende:
Iiiiiiik had gisteravond personeelsavond! Eerst 2 uur lang best wel interessante dingen gehoord, die toch ook wel van toepassing zijn op HB, hoe wij de winkel nog een stukje kunnen verbeteren. Daarna was ook wel gezellig, maar toch niet teveel gezopen aangezien je baas/leiders er ook bij lopen..en ik wil niet voor de rest van mn leven drmee gepest worden
Salaris krijgen wij pas weer de 14Duuuuurt lang!

Wij stonden 5e geloof ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Webgangster het volgende:
Zijn er ook mensen die met hun supermarkt bovenaan staan met de webstrijden van de appie ?

Geen idee inmiddels..maar we waren vorig jaar van de franchisors 2e van NL gewordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Webgangster het volgende:
Zijn er ook mensen die met hun supermarkt bovenaan staan met de webstrijden van de appie ?

Ja!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Webgangster het volgende:

Vroegahquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bijna iedereen is bij ons bezopen als we een feest hebben, zelfs de SMM

Bron?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
Omzet AH 3,5 % omhoog

http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:31 schreef febster het volgende:
[..]
Bron?
Die van Laurus waren in Q3 met ruim 8% gedaald dus dat zou wel goed nieuws zijn

quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Webgangster het volgende:

Gelukkig zeggen ze bij ons over de Beste Winkel Wedstrijd niks over de uitslag tot januariquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef blrrrt het volgende:
Gisteren door de keurmeesters wel weer op de eerste plaats gezet
Maar die omzet hè...

Je kan het gewoon op winkelweb vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze bij ons over de Beste Winkel Wedstrijd niks over de uitslag tot januari

Waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan het gewoon op winkelweb vinden![]()

He ik ook. MAARLIEFST 73 cent per uur meer!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef SHERMAN het volgende:
6 van de 16 staan wij.
Leuke avond.
Loon binnen, wat een leuk bedrag.
En ik ben vanaf periode 12 verkoper B wat ook loonsverhoging is.

winkelweb is een intern netwerk van AH. Dat kan je niet op internet vinden... Alleen op een PC op je werk effe inloggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarik kan t iig niet vinden. En anders, ik denk niet dat je de uitslag van onze ronde kan vinden daar, is geheim..gaan ze echt niet zomaar op een website zetten.

Tekortquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
AH Vissticks van de actie hebben de zelfde streepjescode als AH Koolvisfilet.
Doe is een gokje wat het gevolg is.

Volgens mij heeft R er wel naar gekeken... Je gaat wel veel diepvries krijgen morgen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:36 schreef Carpento het volgende:
[..]
IIG je voorraad naar de hoeren![]()
Ik mag morgen weer van 09:00 tot 17:00
Negen-tot-vijf-baantje![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |