ff kijken of dat wat wordquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:33 schreef JDude het volgende:
Teken 'm zelf over als vectoren-plaatje, kun je 'm zo groot maken als je wilt
Het is een cirkel...tegen de tijd dat hij die omgezet heeft naar een vector image heeft ie RSIquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:33 schreef JDude het volgende:
Teken 'm zelf over als vectoren-plaatje, kun je 'm zo groot maken als je wilt
Oh kut jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef Molluck het volgende:
Het is een cirkel...tegen de tijd dat hij die omgezet heeft naar een vector image heeft ie RSI
ja want het is echt heel erg moeilijk om een cirkel te maken in illustratorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is een cirkel...tegen de tijd dat hij die omgezet heeft naar een vector image heeft ie RSI
Valt wel mee als je het goed doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
alvast bedankt voor het proberenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:42 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan het trouwens wel even proberen in Illustrator.
Met flash kan je ook een vector maken, zit nu ff uit te vogelen hoe dat werktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja want het is echt heel erg moeilijk om een cirkel te maken in illustrator
der van uit gaand dat je illustrator gebruikt uiteraard
wat je in flash maakt = vector (niet wat je importeerd natuurlijk maar wat je in fash zelf tekent) dus gewoon 2 cirkels trekken over het logo en je bent al een heel eind.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Met flash kan je ook een vector maken, zit nu ff uit te vogelen hoe dat werkt
Je begrijpt me denk ik verkeerd of ik snap de definitie van vector niet goed...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat je in flash maakt = vector (niet wat je importeerd natuurlijk maar wat je in fash zelf tekent) dus gewoon 2 cirkels trekken over het logo en je bent al een heel eind.
maar ik kan je adviseren om illustrator te gebruiken als je er aan kan komen aangezien dat programma echt bedoeld is voor dit soort werk en dan ook een stukje makkelijker werkt.
Ik zal even voor je zoeken hehequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef super-muffin het volgende:
En als iemand weet welk lettertype dat is
Heb geen zin om dat helemaal met de pentool te doen
Dit zit ook in Illustrator CS2, maar ik krijg het daar ook niet goed mee. en je heb het begrip vector niet helemaal begrepen inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je begrijpt me denk ik verkeerd of ik snap de definitie van vector niet goed...
Flash heeft een optie om van elk plaatje een vector te maken, bijvoorbeeld, ik tikte net op goolge pictures "landschap" in en pakte dit plaatje:
[afbeelding]
Die opende ik in flash en deed Modify>Bitmap>Trace Bitmap
En dan krijg je dit, erg coole optie vind ik het zelf ook
[afbeelding]
Alleen lukte dit niet bij het logo, erg irritant
begreep je verkeerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je begrijpt me denk ik verkeerd of ik snap de definitie van vector niet goed...
Flash heeft een optie om van elk plaatje een vector te maken, bijvoorbeeld, ik tikte net op goolge pictures "landschap" in en pakte dit plaatje:
[afbeelding]
Die opende ik in flash en deed Modify>Bitmap>Trace Bitmap
En dan krijg je dit, erg coole optie vind ik het zelf ook
[afbeelding]
Alleen lukte dit niet bij het logo, erg irritant
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:13 schreef super-muffin het volgende:
Je kunt ook mailen naar de AH klantenservice voor een EPS logo
Heb ik al gedaan, lees een paar post terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:59 schreef Jonathon het volgende:
Idden ff erbij zeggen dat het voor een reclame doeleind is, moet je kijken hoeveel ze toesturen
![]()
[..]
1280x960 graagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef saban het volgende:
Had ik meer tijd gehad was hij niet zo scheef geweest:
[afbeelding]
Zeg even hoe groot je m nodig hebt.. mail ik m naar je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |