Vroegahquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bijna iedereen is bij ons bezopen als we een feest hebben, zelfs de SMM
Bron?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
Omzet AH 3,5 % omhoog
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:31 schreef febster het volgende:
[..]
Bron?
Die van Laurus waren in Q3 met ruim 8% gedaald dus dat zou wel goed nieuws zijn
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Webgangster het volgende:
Zijn er ook mensen die met hun supermarkt bovenaan staan met de webstrijden van de appie ?
Gelukkig zeggen ze bij ons over de Beste Winkel Wedstrijd niks over de uitslag tot januariquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef blrrrt het volgende:
Gisteren door de keurmeesters wel weer op de eerste plaats gezet
Maar die omzet hè...
Je kan het gewoon op winkelweb vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze bij ons over de Beste Winkel Wedstrijd niks over de uitslag tot januari
Waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan het gewoon op winkelweb vinden![]()
He ik ook. MAARLIEFST 73 cent per uur meer!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef SHERMAN het volgende:
6 van de 16 staan wij.
Leuke avond.
Loon binnen, wat een leuk bedrag.
En ik ben vanaf periode 12 verkoper B wat ook loonsverhoging is.
winkelweb is een intern netwerk van AH. Dat kan je niet op internet vinden... Alleen op een PC op je werk effe inloggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarik kan t iig niet vinden. En anders, ik denk niet dat je de uitslag van onze ronde kan vinden daar, is geheim..gaan ze echt niet zomaar op een website zetten.
Tekortquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
AH Vissticks van de actie hebben de zelfde streepjescode als AH Koolvisfilet.
Doe is een gokje wat het gevolg is.
Volgens mij heeft R er wel naar gekeken... Je gaat wel veel diepvries krijgen morgen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:36 schreef Carpento het volgende:
[..]
IIG je voorraad naar de hoeren![]()
Ik mag morgen weer van 09:00 tot 17:00
Negen-tot-vijf-baantje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |