quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk dat Roel last heeft van een gedeukt ego, kan een afwijzing moeilijk accepteren![]()
Tuurlijk niet. Maar ik snap er even niets van. Ze klaagt heel erg over haar dril billen... maar gaat dan wel intussen in zo'n te kort broekje rond paraderen. Dat gaat mijn pet te bovenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Dido een aandachtshoertje is?![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:05 schreef Jojogirl het volgende:
Dat zijn 2 verschillende muren Cuall.
Dat was wel het ergste moment tot nu toe.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef MissX het volgende:
[..]
nou ja zelfs dan draaien ze gewoon alle beelden weg, zoals vannacht
dido vind aandacht wel leuk, maar heeft zich aardig vergist in roelquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik snap er even niets van. Ze klaagt heel erg over haar dril billen... maar gaat dan wel intussen in zo'n te kort broekje rond paraderen. Dat gaat mijn pet te boven
maakt niet uit, zal wel aan mijn ogen hebben gelegen (hebben ook 2 verschillende kleuren)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef Jojogirl het volgende:
Maar de ene was toch de muur met de spiegels en de andere de muur naast het bad? De rest van de badkamer is is toch ook half groen, half blauw?
als je verveelt dan ga je wel eens dingen doen waar je niet van houdquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt: wat zou ik graag een boek willen hebben vervolgens.. ik hou niet eens van lezen![]()
Linda: je kan er wel lekker mee slaan![]()
Ja, viel me mee dat ze dat met Linda d'r hoerenfeestje uitbarsting niet eens deden. (al ging dat eik nergens over)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef MissX het volgende:
[..]
nou ja zelfs dan draaien ze gewoon alle beelden weg, zoals vannacht
Afwassen als de streams heel saai zijn bv.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
als je verveelt dan ga je wel eens dingen doen waar je niet van houd
Zelfs de hoeren waren duurder dan dat hoerenfeestje... aldus Lindaquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, viel me mee dat ze dat met Linda d'r hoerenfeestje uitbarsting niet eens deden. (al ging dat eik nergens over)
Het ging niet over politiek en geloof anders was het wel weggedraaidquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, viel me mee dat ze dat met Linda d'r hoerenfeestje uitbarsting niet eens deden. (al ging dat eik nergens over)
Mijn PI scanquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk niet. Maar ik snap er even niets van. Ze klaagt heel erg over haar dril billen... maar gaat dan wel intussen in zo'n te kort broekje rond paraderen. Dat gaat mijn pet te boven
* Jojogirl gaat erop letten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef cuall het volgende:
[..]
maakt niet uit, zal wel aan mijn ogen hebben gelegen (hebben ook 2 verschillende kleuren)![]()
Dat lijkt me toch wel het meest vreselijke van daar zitten, 3 maanden zonder boeken. Dat zou ik echt niet volhouden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt: wat zou ik graag een boek willen hebben vervolgens.. ik hou niet eens van lezen![]()
Dat zal zeker meespelen, maar Dido bljift ook maar vissen. Als ze er ècht vanaf wil moet ze stoppen met hengelen naar Roel. Viel me gisteren ook al op:quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
Denk dat Roel last heeft van een gedeukt ego, kan een afwijzing moeilijk accepteren![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
Maar ze geeft wel èrg onduidelijke signalen. Niet om die mongool van een Roel goed te praten, maar Dido zegt vaak nee terwjil ze eigenlijk "JA, JA, JA" schreeuwt.
Hij zit heel de tijd aan haar, daar zegt ze niets van. Dan zegt ze zelf, 'je wilt alleen maar aan m'n kont zitten', en als hij dat vervolgens ècht doe gaat ze quasi geërgerd reageren.
Tease kut
Heeft ze dat zo expliciet gezegd dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt dat ze zichzelf ook vingert in het huis. Dat vindt ze niet meer dan normaal. Linda had het ook al toegegeven.
Ik zag het dekbed van linda vannacht ook opvallend bewegen ja... ik dacht... ik zal het wel verkeerd zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ze dat zo expliciet gezegd dan?
En dan adverteren ze op TV met "VERSATEL LIVE STREAMS, ONGECENSUREERD!!!"
Ja... zei ze net. En ik meen dat ze ook net zei dat ze het regelmatig deed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef Gert het volgende:
Heeft ze dat zo expliciet gezegd dan?
Hij was zo geil, hij had iedereen gepakt, vannacht, maar ja alleen Linda gaf sjoege...quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakt weer wat toespelingen. Hij heeft duidelijk last van bepaalde driften.
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, geen boeken of geen muziek.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel het meest vreselijke van daar zitten, 3 maanden zonder boeken. Dat zou ik echt niet volhouden.
Makkelijk... Geen muziek is voor mij veel erger. Maar geen muziek of geen films is een moeilijkere keuze.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, geen boeken of geen muziek.
ligt het aan mijn ogen of aan de muurquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl gaat erop letten.
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden
ja zo iets hoorde ik ook erg vreemdquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Verwijt Dido nou Joost dat hij niet veel schoonmaakt?
Geen muziek zou ik ook slecht trekken, maar die krijg je nog wel van BB om de zoveel tijd. Ook al zou het niet mijn muziek zijn, het is iig iets. Iets te lezen hebben ze helemaal niet, op wat opdrachten na en de verpakkingen van eten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, geen boeken of geen muziek.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat maf cuall, mensen met 2 verschillend gekleurde ogen zijn niet zo zeldzaam, maar bij jou lijkt je linkeroog wel half blauw en half bruin. Heel apart.
Niet mooi?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:30 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik vind het zelf niet echt mooi, maar goed het is niet anders
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet mooi?Ziet erg erg bijzonder uit hoor , ik zou er geen problemen mee hebben, hele mooie ogen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |