Heel typerend inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
Dido: En dan vindt Roel het nodig om het nu, op dit moment, aan te gaan kaarten Alsof het een makkelijke week is of zo..
Nathalie: Weet je, Died, ik snap wel dat Roel het er een keer over wil hebben met je, maar zijn tíming is zo beroerd.
Het lijkt mij toch wat verstandiger om geen pillen in de groep te gooien, maar gewoon een knap dag/nachtritme aan te houden. Gewoon op tijd de krat in en niet tot laat in de ochtend op bed blijven liggen. Wat fysieke inspanning overdag zal ook helpen. Gooi er nog maar een "werk"-opdracht in. WIj hebben toch ook geen maanden vakantie.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef Loedertje het volgende:
Ze slikken oxepam om in slaap te vallen
Dat is inderdaad heel raar! Dido en Roel zijn geen stelletje, dus in principe mogen ze beide doen wat ze willen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... ik snap ook echt niet wat hij met Dido moet... Misschien dat ik daardoor wat bevooroordeeld ben, maar ik zag er weinig mis in dat Linda even een paar minuutjes bij Roel lag. Damn.. het is net alsof Roel en Dido al getrouwd zijn ofzo.
Echt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Rob is nu al UREN aan het stofzuigen..
Zonde om er een topic voor te openen... dus ff hier... wie denkt dat bij de laatste streamuitzending de deeltjesteller boven de 1250 staat? Ik denk het wel.quote:
Diazepam is idd een heerlijk pilletje om te slapen, ik kreeg het toevallig voorgeschreven omdat ik last had van 'Clusterhoofdpijn' en je slaapt er zwaar lekker opquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:46 schreef Loedertje het volgende:
grom
iig krijgen de bewoners als ze zin hebben oxepam van BB.
Dido en Chantal gebruiken thuis diazepam ( Dido pakt weleens een pilletje van haar moeder)
Chantal heeft de afgelopen nacht als een blok geslapen door de drugsdealer van BB
En Rob had ook een 'inslapertje' gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:46 schreef Loedertje het volgende:
grom
Dido en Chantal gebruiken thuis diazepam ( Dido pakt weleens een pilletje van haar moeder)
Chantal heeft de afgelopen nacht als een blok geslapen door de drugsdealer van BB
Ja... Hij was om 12 uur volgens mij al bezig...quote:
Wilde bijna een rotopmerking gaan maken over dat Tanja toch ergens d'r spullen moet afzetten, maar kon me nog net inhoudenquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel raar! Dido en Roel zijn geen stelletje, dus in principe mogen ze beide doen wat ze willen.
Haha, toen jij antwoord gaf zei Roel net "Hoelang hoor ik die stofzuiger nou al?"quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... Hij was om 12 uur volgens mij al bezig...
Valt nog mee in vergelijking met Lieske kaar tandenpoetsen (als je het relatef vergelijkt naturlijk).quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
En het ondertussen uren aan babykleren wassen en opvouwen van Tanja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Valt nog mee in vergelijking met Lieske kaar tandenpoetsen (als je het relatef vergelijkt naturlijk).
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat hij zelf eerst bij Linda kruipt en dan daarna gaat bedelen bij Dido en dan zegt "ik vind dat je overtrokken reageert om die ENE keer" ....![]()
En dan nog zegt dat ze hem kil behandelt, wat ze helemaal niet doet, ze doet gewoon normaal.
En vervolgens "ik wil dat je me weer leuk gaat vinden" ....
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Volgensmij wel, meende ergens gelezen te hebben van wie ze zijn, maar kan het me niet meer herinneren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze die pillen niet gewoon zelf meegenomen, ipv dat BB ze heeft verstrekt?
"Als ze zin hebben"?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:46 schreef Loedertje het volgende:
grom
Ik zou haast zeggen een homo... maar die zat niet in het huis zei Bridgetquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef cuall het volgende:
[..]
ja het wordt haast dwangmatig. Welke kerel is nou zoveel bezig met poetsen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze die pillen niet gewoon zelf meegenomen, ipv dat BB ze heeft verstrekt?
En dat is zooooo jammer... Roel jongen, forget the bitchquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
dat doen ze toch, maar soms is dat niet genoeg meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Ach, ik snap niks van die 2. Het is duidelijk dat ze elkaar leuk vinden. Snap dan ook niet waarom ze dat niet gewoon toegeven.
Ik vond de reacties van Dido ook heel logisch. Roel lijkt weinig invoelend vermogen te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat hij zelf eerst bij Linda kruipt en dan daarna gaat bedelen bij Dido en dan zegt "ik vind dat je overtrokken reageert om die ENE keer" ....![]()
En dan nog zegt dat ze hem kil behandelt, wat ze helemaal niet doet, ze doet gewoon normaal.
Dat is Valium.Dat chantal dit neemt verbaast mij niets.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Loedertje het volgende:
Diazepam neemt Dido weleens van haar moeder en ook Chantal gebruikt dit thuis vaak
Hij moet Linda eens leren nemen... ipv in slaap vallenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
Roel moet gewoon zijn verlies eens leren nemen![]()
Dát bedoel ik dus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is zooooo jammer... Roel jongen, forget the bitch
ja, maar dat zijn de hormonen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En het ondertussen uren aan babykleren wassen en opvouwen van Tanja.
Nu ik Dido een beetje ken, kan ik me wel voorstellen dat ze helemaal gek wordt als Roel weer eens aandacht krijgt van Linda.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond de reacties van Dido ook heel logisch. Roel lijkt weinig invoelend vermogen te hebben.
Roel is verschrikkelijk dom bezig hij moet dido echt gaan vergeten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is zooooo jammer... Roel jongen, forget the bitch
Denk dat Roel last heeft van een gedeukt ego, kan een afwijzing moeilijk accepterenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus.
Neem je verlies, en move on.
Dit slappe gedoe is zo intens suf, nou ja, best wel, god nou ja, ik weet niet, vind het gewoon, nou ja, je begrijpt het wel.
Als dit zo is dan moet het nog een keer verschrikkelijk fout gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk dat Roel last heeft van een gedeukt ego, kan een afwijzing moeilijk accepteren![]()
Ja, maar de regie weet telkens feilloos het saaiste gesprek dat er gaande is te registreren en weg te zappen van alles dat ook maar een beetje te heftig is (tenzij iedereen erbij betrokken is en het onmogelijk te negeren is).quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie laat het wel elke keer zien.![]()
![]()
denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Dido het volhoudt. Dat gehang van Roel naast Dido de hele dag, ging me toch ook al heel snel vervelen. Laat hem maar lekker bijhaar uit de buurt blijven.
nou ja zelfs dan draaien ze gewoon alle beelden weg, zoals vannachtquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:00 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar de regie weet telkens feilloos het saaiste gesprek dat er gaande is te registreren en weg te zappen van alles dat ook maar een beetje te heftig is (tenzij iedereen erbij betrokken is en het onmogelijk te negeren is).
Nathalie heeft gisteren vanalles aan Roel gevraagd over Dido... en dat heeft ze vanmorgen dus even helemaal doorgebrieft aan Dido.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:59 schreef farceman het volgende:
welk verhaal vertelde nathalie toen straks aan dido? over roel... mijn pc crashte.....
Suggereer je nou dat Dido een aandachtshoertje is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt haar dril billen heel erg... maar ze dacht vanmorgen er nog wel aan om een broekje aan te trekken waar je dat tenminste goed in kunt zien
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk dat Roel last heeft van een gedeukt ego, kan een afwijzing moeilijk accepteren![]()
Tuurlijk niet. Maar ik snap er even niets van. Ze klaagt heel erg over haar dril billen... maar gaat dan wel intussen in zo'n te kort broekje rond paraderen. Dat gaat mijn pet te bovenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Dido een aandachtshoertje is?![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:05 schreef Jojogirl het volgende:
Dat zijn 2 verschillende muren Cuall.
Dat was wel het ergste moment tot nu toe.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef MissX het volgende:
[..]
nou ja zelfs dan draaien ze gewoon alle beelden weg, zoals vannacht
dido vind aandacht wel leuk, maar heeft zich aardig vergist in roelquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik snap er even niets van. Ze klaagt heel erg over haar dril billen... maar gaat dan wel intussen in zo'n te kort broekje rond paraderen. Dat gaat mijn pet te boven
maakt niet uit, zal wel aan mijn ogen hebben gelegen (hebben ook 2 verschillende kleuren)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef Jojogirl het volgende:
Maar de ene was toch de muur met de spiegels en de andere de muur naast het bad? De rest van de badkamer is is toch ook half groen, half blauw?
als je verveelt dan ga je wel eens dingen doen waar je niet van houdquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt: wat zou ik graag een boek willen hebben vervolgens.. ik hou niet eens van lezen![]()
Linda: je kan er wel lekker mee slaan![]()
Ja, viel me mee dat ze dat met Linda d'r hoerenfeestje uitbarsting niet eens deden. (al ging dat eik nergens over)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef MissX het volgende:
[..]
nou ja zelfs dan draaien ze gewoon alle beelden weg, zoals vannacht
Afwassen als de streams heel saai zijn bv.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
als je verveelt dan ga je wel eens dingen doen waar je niet van houd
Zelfs de hoeren waren duurder dan dat hoerenfeestje... aldus Lindaquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, viel me mee dat ze dat met Linda d'r hoerenfeestje uitbarsting niet eens deden. (al ging dat eik nergens over)
Het ging niet over politiek en geloof anders was het wel weggedraaidquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, viel me mee dat ze dat met Linda d'r hoerenfeestje uitbarsting niet eens deden. (al ging dat eik nergens over)
Mijn PI scanquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk niet. Maar ik snap er even niets van. Ze klaagt heel erg over haar dril billen... maar gaat dan wel intussen in zo'n te kort broekje rond paraderen. Dat gaat mijn pet te boven
* Jojogirl gaat erop letten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef cuall het volgende:
[..]
maakt niet uit, zal wel aan mijn ogen hebben gelegen (hebben ook 2 verschillende kleuren)![]()
Dat lijkt me toch wel het meest vreselijke van daar zitten, 3 maanden zonder boeken. Dat zou ik echt niet volhouden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt: wat zou ik graag een boek willen hebben vervolgens.. ik hou niet eens van lezen![]()
Dat zal zeker meespelen, maar Dido bljift ook maar vissen. Als ze er čcht vanaf wil moet ze stoppen met hengelen naar Roel. Viel me gisteren ook al op:quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
Maar ze geeft wel črg onduidelijke signalen. Niet om die mongool van een Roel goed te praten, maar Dido zegt vaak nee terwjil ze eigenlijk "JA, JA, JA" schreeuwt.
Hij zit heel de tijd aan haar, daar zegt ze niets van. Dan zegt ze zelf, 'je wilt alleen maar aan m'n kont zitten', en als hij dat vervolgens čcht doe gaat ze quasi geërgerd reageren.
Tease kut
Heeft ze dat zo expliciet gezegd dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt dat ze zichzelf ook vingert in het huis. Dat vindt ze niet meer dan normaal. Linda had het ook al toegegeven.
Ik zag het dekbed van linda vannacht ook opvallend bewegen ja... ik dacht... ik zal het wel verkeerd zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ze dat zo expliciet gezegd dan?
En dan adverteren ze op TV met "VERSATEL LIVE STREAMS, ONGECENSUREERD!!!"
Ja... zei ze net. En ik meen dat ze ook net zei dat ze het regelmatig deed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef Gert het volgende:
Heeft ze dat zo expliciet gezegd dan?
Hij was zo geil, hij had iedereen gepakt, vannacht, maar ja alleen Linda gaf sjoege...quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakt weer wat toespelingen. Hij heeft duidelijk last van bepaalde driften.
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, geen boeken of geen muziek.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel het meest vreselijke van daar zitten, 3 maanden zonder boeken. Dat zou ik echt niet volhouden.
Makkelijk... Geen muziek is voor mij veel erger. Maar geen muziek of geen films is een moeilijkere keuze.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, geen boeken of geen muziek.
ligt het aan mijn ogen of aan de muurquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl gaat erop letten.
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden
ja zo iets hoorde ik ook erg vreemdquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Verwijt Dido nou Joost dat hij niet veel schoonmaakt?
Geen muziek zou ik ook slecht trekken, maar die krijg je nog wel van BB om de zoveel tijd. Ook al zou het niet mijn muziek zijn, het is iig iets. Iets te lezen hebben ze helemaal niet, op wat opdrachten na en de verpakkingen van eten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, geen boeken of geen muziek.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat maf cuall, mensen met 2 verschillend gekleurde ogen zijn niet zo zeldzaam, maar bij jou lijkt je linkeroog wel half blauw en half bruin. Heel apart.
Niet mooi?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:30 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik vind het zelf niet echt mooi, maar goed het is niet anders
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet mooi?Ziet erg erg bijzonder uit hoor , ik zou er geen problemen mee hebben, hele mooie ogen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |