Dat is relaxed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
wij gaan denk ik wel naar gelsenkirchen. Dat is hier dichtbij
Vriezenveen cityquote:
ie nog waquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
Als je kaartjes kan krijgen en dat is in vergelijking met andere toernooien rete moeilijk voor dit toernooi.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
Je kon je al "blind" inschrijven en die kaartjes zijn allemaal al weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:33 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe gaat dat nu met de kaartverkoop? Aangezien er nog niet is geloot is het niet handig om nu al kaartje te kopen?
Alle kaarten voor het neutrale volk zijn al weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de finale, het lijkt me dat daar allemaal Oranje supporters horen te zitten, maar al die kaarten zijn nu toch al weg? of is dit een stmme vraag
quote:
Lijkt me wel gezellig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met VBL een camping op
Als Heeren van Oranje met een Bierbus
De sfeer is sowiezo mooiquote:Op maandag 17 oktober 2005 06:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien dat ik aan kaartjes probeer te komen van wedstrijden die in Dortmund of in Geilsenkirchen worden gespeeld
Boeit niet echt welk land ofzo
Ik geloof niet dat veel mensen daar jaloers op zullen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het op de fiets doen...
Die fiets wordt toch wel gejatquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel mensen daar jaloers op zullen zijn![]()
Dat zekerquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wij willen ook gewoon zonder kaartjes richting het WK gaan.
Ergens op een plein juichen als we weer een wedstrijd winnen, Hup Holland.
Volgens mij zijn er tijdens het WK meer Nederlanders in Duitsland dan in Nederland zelf.
Kan je met 2 fietsen fietsen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het op de fiets doen...
quote:Ik ga op zeker even kijken daar.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wij willen ook gewoon zonder kaartjes richting het WK gaan.
Ergens op een plein juichen als we weer een wedstrijd winnen, Hup Holland.
Volgens mij zijn er tijdens het WK meer Nederlanders in Duitsland dan in Nederland zelf.
De eerste deelnemer aan de docusoap?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met VBL een camping op
Als Heeren van Oranje met een Bierbus
Precies, alle programma's volgen die met het WK te maken hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het wel op TV allemaal.
Nou ok, daar was ik ook, en Nederland Belgie, en ik had dat toch niet willen missen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef fanneke het volgende:
Ik heb niet eens de moeite genomen om kaarten te bemachtigen. Ook al ben je zoals ik, lid van de Oranje-supporters club, je grijpt er toch naast.
Bijv. voorronde van de WK98. Op Turkije-uit na, alle wedstrijden geweest en je krijgt als dank slechts een kaartje voor 1 (!) wedstrijd op het eindtoernooi (achtstefinale tegen Joegoslavië).
Ga nu dus lekker tijdens de groepsfase op vakantie en zie wel of we er nog bij zijn als ik thuis kom.
Same here,voor 124 wedstrijden kaartjes aangevraagd en slechts enkele gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef A.Petacchi het volgende:
Vorige fase had een vriend van me in totaal voor 70 wedstrijden kaarten aangevraagd en maar voor 1 wedstrijd gekregen, wel kwartfinale volgens mij.
ik hoop dat je de jackpot treft en alle 72 krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Same here,voor 124 wedstrijden kaartjes aangevraagd en slechts enkele gekregen.
Heb gisteren voor 72 wedstrijden kaartjes aangevraagd.
Hou er wel rekening mee dat je voor al je aanvragen verschillende adressen moet hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 02:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Die krijg je wel weer verkocht.
Ik heb al kaartjes besteld voor de 3 eerste ronde wedstrijden en zit nog te denken om het paspoort van mijn ma en mijn broers te gebruiken en misschien dat ik ook nog kaartjes ga bestellen voor de 2e ronde(Ik ga er maar vast vanuit dat Nederland toch wel doorgaat) en voor de halve en finale
Ze hanteren het systeem dat je maar 1 aanvraag per postadres mag doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:58 schreef fernando_redondo het volgende:
ook met een ander paspoortnummer?
En is het mogelijk om iedereen die het stadion in gaat te checken met de naam op het kaartje?
Eventueel kunnen ze er een op de 10 of zo uitpikken. Dat zal mensen wel afschrikkenquote:Op woensdag 14 december 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hanteren het systeem dat je maar 1 aanvraag per postadres mag doen.
En op namen controleren heb ik nog nooit ergens meegemaakt of gehoord dat ze het deden,een wassen neus dus.
Tuurlijk kunnen ze wel gaan kijken,je vraagt toch normaal gesproken 2 kaartjes per wedstrijd aan?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:18 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Verder geloof ik niet dat er gecontrolleerd wordt op huisadres anders zou een echtpaar en een vader met zijn zoon niet kunnen gaan bijvoorbeeld
Via supportersclub-oranje kan het tot 15 januari dacht ik..quote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef fernando_redondo het volgende:
Kan je nog kaartjes aanvragen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:24 schreef Klingon het volgende:
Het eerste arrangement (Oranjekaravaan, alle poulewedstrijden) ziet er als volgt uit:quote:Wat is De Oranjecamping?
· De verzamelplaats voor Oranjefans tijdens het WK 2006 in Duitsland
· Kamperen in een eigen tent of kampeervoertuig
· Met eigen vervoer naar de camping
· Een camping exclusief afgehuurd voor deelnemers aan De Oranjecamping
· Nederlandstalige receptie en begeleiding
· Alle wedstrijden ‘live’ op groot beeldscherm
· Grote feesttent op campingterrein en verkoop van (koude) dranken
· Diverse optredens van artiesten en dj’s
· Elke ochtend vers ontbijtbuffet
· Diverse dagactiviteiten zoals een voetbaltoernooi
· Bustransfers (retour) van de campings naar de stadions
· Elke dag feest en het WK 2006 op de voet volgen
· Ideale plek voor Oranjefans met en ZONDER wedstrijdkaartje!
· Voor een impressie van De Oranjecamping in Portugal 2004, klik hier.
De Oranjecamping tijdens het WK 2006 in Duitsland
Tijdens het WK 2006 in Duitsland liggen de speelsteden van het Nederlands Elftal op flinke afstand van elkaar. Daarom zal De Oranjecamping tijdens het WK 2006 in Duitsland op drie verschillende campings plaatsvinden. In de nabije omgeving (op minder dan 80km) van zowel Leipzig, Stuttgart als Frankfurt zal telkens een andere camping worden omgetoverd tot De Oranjecamping.
Club Travel biedt u de mogelijkheid om een plaats te reserveren in de zogenaamde Oranjekaravaan. U trekt dan van Oranjecamping naar Oranjecamping, van Leipzig naar Stuttgart naar Frankfurt. Op de Duitse Autobahn rijden we in een lange kolonne naar de volgende camping, met een Oranje dubbeldekker voorop! Deelnemen aan de Oranjekaravaan = niets missen van het WK 2006!
Natuurlijk hoeft u niet per sé deel te nemen aan De Oranjekaravaan. U kunt ook een reservering maken voor slechts één van de Oranjecampings in Leipzig, Stuttgart of Frankfurt. Daarnaast in het mogelijk een combinatie te maken waarbij u gaat kamperen op twee van de drie Oranjecampings. De keuze is geheel aan u!
In totaal bieden wij 6 arrangementen aan. Voor een uitgebreide beschrijving, klik hier.
Wat te doen na de kwalificatieronde?
Natuurlijk gaan we ervan uit dat het Nederlands Elftal de kwalificatieronde overleeft! De Oranjecamping is daarop voorbereid! Nu al liggen de geselecteerde campings exclusief vast om in een handomdraai te worden omgetoverd tot Oranjecamping. Halverwege januari zullen wij op deze website arrangementen aanbieden voor een eventueel vervolg van het Nederlands Elftal.
Voor de echte voetballiefhebber net zo leuk als een vakantie! Ik wil waarschijnlijk wel gaan, nog meer FOK!kers die zin hebben met een grote groep die kant op te gaan? Iemand al eens eerder op een Oranjecamping geweest?quote:De Oranjekaravaan (alle wedstrijden)
15 dagen/14 nachten, van 8 tot 22 juni 2006
Campings:
Heide-Camp Schlaitz in Schlaitz (35 km. van Leipzig)
AZUR Rosencamping Schwäbische Alb in Sonnenbühl (60 km. van Stuttgart)
AZUR Campingpark Wertheim in Wertheim (80 km van Frankfurt)
Programma:
8/6 Aankomst op De Oranjecamping op 35km van Leipzig
9/6 Opening van het WK met de wedstrijd Duitsland – Costa Rica om 18.00h. ‘s Avonds openingsfeest.
10/6 Dag waarop activiteiten worden georganiseerd, waaronder een voetbaltoernooi.
11/6 Vandaag staat in het teken van de wedstrijd Nederland – Servië Montenegro
12/6 Bijkomen van de eerste wedstrijd. ’s Avonds alle wedstrijden live op scherm.
13/6 Reisdag naar De Oranjecamping op 60 km van Stuttgart, om 15.00h wordt de wedstrijd Australië-Japan alweer live uitgezonden
14/6 Op deze dag komen alle mensen aan die een los pakket hebben geboekt voor De Oranjecampinging Stuttgart. Uiteraard worden alle wedstrijden uitgezonden en is er `s avonds weer een groot feest.
15/6 Dag waarop activiteiten worden georganiseerd, waaronder een voetbaltoernooi.
16/6 Deze dag zal in het teken staan van de wedstrijd Nederland - Ivoorkust
17/6 Nadat iedereen is bijgekomen van de wedstrijddag worden alle wedstrijden weer uitgezonden en zal er `s avonds een extra goot feest zijn.
18/6 Reisdag naar de volgende Oranjecamping gelegen tussen Frankfurt en Nuremberg.
19/6 Op deze dag komen alle mensen die voor de derde wedstrijd een plek hebben gereserveerd aan. Uiteraard worden alle wedstrijden uitgezonden en is er `s avonds weer een groot feest.
20/6 Dag waarop activiteiten worden georganiseerd, waaronder een voetbaltoernooi.
21/6 Deze dag zal in het teken staan van de wedstrijd Nederland - Argentinië
22/6 Afhankelijk van het resultaat van het Nederlands Elftal is dit de laatste dag van de Oranjecampings.
Prijs:
· Tentenveld*¹: euro 495,- p.p. (zonder stroom)
· Caravanplaats: euro 525,- p.p. (met stroom)
*¹ Kamperen volgens ‘festivalprincipe’
Arrangementsprijs inclusief:
· Campingovernachtingen met ontbijtbuffet
· Bustransfers (retour) campings – speelsteden op wedstrijddagen *²
· Nederlandstalig personeel en receptie
· Aanbod van diverse activiteiten
· Alle wedstrijden WK2006 ‘live’ op groot scherm
· Grote feesttent met elke avond muziek
· Diverse optredens van artiesten
Niet inbegrepen:
· Vervoer naar en tussen campings
· Tent of caravan/ander kampeervoertuig
· Wedstrijdkaart(en)
· Reisverzekering
· Overige maaltijden
· Persoonlijke uitgaven
*² Toelichting
Voor alle deelnemers (met of zonder wedstrijdkaart) verzorgen wij op de wedstrijddagen van het Nederlands Elftal bustransfers van De Oranjecampings naar de betreffende speelsteden. Elke transfer zal op een zodanig tijdstip plaats vinden dat iedereen op tijd aanwezig kan zijn bij het door de Supporters Club Oranje georganiseerde feest (indien van toepassing) in de binnenstad vóór aanvang van de wedstrijd. Wij bieden deelnemers van De Oranjecamping zonder wedstrijdkaart de mogelijkheid om ná het feest en vóór aanvang van de wedstrijd teruggebracht te worden naar De Oranjecamping, zodat de wedstrijd aldaar ‘live’ kan worden gevolgd in de feesttent. Overige deelnemers worden ná de wedstrijd terug gebracht.
Juist!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Suijk, you're kidding me here right
Geregisseerd feestvieren, dat is zo ontzettend kut, zeker met die nono's die op een Oranje camping afkomen![]()
Als ik richting Duitsland ga, ga ik met een aantal gewoon zelf naar een camping, en vind ik zelf wel een kroeg waar ik ga kijken in Leipzig of waar ze dan ook spelen
succes !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik ga kaartjes proberen te krijgen voor Argentinie - Nederland via Argentijnse verkoopkanalen
2x NL v Servie,2x Tunesie v Saoudie Arabie,2x Zwitserland v Togo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef JaWi het volgende:
Ik ga ook nog naar een wedstrijd, ik weet niet hoe of wat, maar dat komt wel goed.
Mocht iemand nog kaarten hebben moet die maar even mailen op slettebak@gmail.com.
Wat moet je voor die 2 kaartjes NL - S&M hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2x NL v Servie,2x Tunesie v Saoudie Arabie,2x Zwitserland v Togo.
Only when the price is right
Doen we geen mededelingen over op het i'net,wordt ik dadelijk voor ordinaire zwarthandelaar uitgemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat moet je voor die 2 kaartjes NL - S&M hebben?
Mail maar wat je er voor moet hebben dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doen we geen mededelingen over op het i'net,wordt ik dadelijk voor ordinaire zwarthandelaar uitgemaakt
Kicken. Ik houd het stricktly nederland, maar wel gaaf om met die Engelsen die wedstrijden te bezoeken. Lijkt me heel apart om die sfeer mee te maken; niet alleen van een engelse wedstrijd, maar van een engelse WK wedstrijd in Duitslandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef Ludacriss het volgende:* Ludacriss gaat lekker naar alle 3 de groepswedstrijden van Engeland, fijn tussen de hoolies
![]()
Ik nam het ook maar over van Klingon, het is een post van hem die ik gekopieerd heb uit een gesloten topic. Ik doe er niet aan mee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Suijk, you're kidding me here right
Geregisseerd feestvieren, dat is zo ontzettend kut, zeker met die nono's die op een Oranje camping afkomen![]()
Als ik richting Duitsland ga, ga ik met een aantal gewoon zelf naar een camping, en vind ik zelf wel een kroeg waar ik ga kijken in Leipzig of waar ze dan ook spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |