Dat is relaxed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
wij gaan denk ik wel naar gelsenkirchen. Dat is hier dichtbij
Vriezenveen cityquote:
ie nog waquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
Als je kaartjes kan krijgen en dat is in vergelijking met andere toernooien rete moeilijk voor dit toernooi.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
Je kon je al "blind" inschrijven en die kaartjes zijn allemaal al weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:33 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe gaat dat nu met de kaartverkoop? Aangezien er nog niet is geloot is het niet handig om nu al kaartje te kopen?
Alle kaarten voor het neutrale volk zijn al weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de finale, het lijkt me dat daar allemaal Oranje supporters horen te zitten, maar al die kaarten zijn nu toch al weg? of is dit een stmme vraag
quote:
Lijkt me wel gezellig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met VBL een camping op
Als Heeren van Oranje met een Bierbus
De sfeer is sowiezo mooiquote:Op maandag 17 oktober 2005 06:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien dat ik aan kaartjes probeer te komen van wedstrijden die in Dortmund of in Geilsenkirchen worden gespeeld
Boeit niet echt welk land ofzo
Ik geloof niet dat veel mensen daar jaloers op zullen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het op de fiets doen...
Die fiets wordt toch wel gejatquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel mensen daar jaloers op zullen zijn![]()
Dat zekerquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wij willen ook gewoon zonder kaartjes richting het WK gaan.
Ergens op een plein juichen als we weer een wedstrijd winnen, Hup Holland.
Volgens mij zijn er tijdens het WK meer Nederlanders in Duitsland dan in Nederland zelf.
Kan je met 2 fietsen fietsen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het op de fiets doen...
quote:Ik ga op zeker even kijken daar.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wij willen ook gewoon zonder kaartjes richting het WK gaan.
Ergens op een plein juichen als we weer een wedstrijd winnen, Hup Holland.
Volgens mij zijn er tijdens het WK meer Nederlanders in Duitsland dan in Nederland zelf.
De eerste deelnemer aan de docusoap?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met VBL een camping op
Als Heeren van Oranje met een Bierbus
Precies, alle programma's volgen die met het WK te maken hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het wel op TV allemaal.
Nou ok, daar was ik ook, en Nederland Belgie, en ik had dat toch niet willen missen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef fanneke het volgende:
Ik heb niet eens de moeite genomen om kaarten te bemachtigen. Ook al ben je zoals ik, lid van de Oranje-supporters club, je grijpt er toch naast.
Bijv. voorronde van de WK98. Op Turkije-uit na, alle wedstrijden geweest en je krijgt als dank slechts een kaartje voor 1 (!) wedstrijd op het eindtoernooi (achtstefinale tegen Joegoslavië).
Ga nu dus lekker tijdens de groepsfase op vakantie en zie wel of we er nog bij zijn als ik thuis kom.
Same here,voor 124 wedstrijden kaartjes aangevraagd en slechts enkele gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef A.Petacchi het volgende:
Vorige fase had een vriend van me in totaal voor 70 wedstrijden kaarten aangevraagd en maar voor 1 wedstrijd gekregen, wel kwartfinale volgens mij.
ik hoop dat je de jackpot treft en alle 72 krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Same here,voor 124 wedstrijden kaartjes aangevraagd en slechts enkele gekregen.
Heb gisteren voor 72 wedstrijden kaartjes aangevraagd.
Hou er wel rekening mee dat je voor al je aanvragen verschillende adressen moet hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 02:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Die krijg je wel weer verkocht.
Ik heb al kaartjes besteld voor de 3 eerste ronde wedstrijden en zit nog te denken om het paspoort van mijn ma en mijn broers te gebruiken en misschien dat ik ook nog kaartjes ga bestellen voor de 2e ronde(Ik ga er maar vast vanuit dat Nederland toch wel doorgaat) en voor de halve en finale
Ze hanteren het systeem dat je maar 1 aanvraag per postadres mag doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:58 schreef fernando_redondo het volgende:
ook met een ander paspoortnummer?
En is het mogelijk om iedereen die het stadion in gaat te checken met de naam op het kaartje?
Eventueel kunnen ze er een op de 10 of zo uitpikken. Dat zal mensen wel afschrikkenquote:Op woensdag 14 december 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hanteren het systeem dat je maar 1 aanvraag per postadres mag doen.
En op namen controleren heb ik nog nooit ergens meegemaakt of gehoord dat ze het deden,een wassen neus dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |