abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31297675
Dit heb ik te zeggen tegen mensen die lopen te zeiken dat mijn muziek zachter moet in de trein
''Als je er last van hebt ga je toch lekker ergens anders zitten! . Stom gezeik ooh goh je hoort een beetje muziek ja vreselijk hoor
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31297691
---> PUB?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Milf zondag 9 oktober 2005 @ 00:28:08 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31297713
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit heb ik te zeggen tegen mensen die lopen te zeiken dat mijn muziek zachter moet in de trein
''Als je er last van hebt ga je toch lekker ergens anders zitten! . Stom gezeik ooh goh je hoort een beetje muziek ja vreselijk hoor
En wat voor een geweldige muzieksmaak mag je dan wel niet hebben?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_31297743
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef nikky het volgende:

[..]

En wat voor een geweldige muzieksmaak mag je dan wel niet hebben?
Ik ben van de Rock
Do it again now
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:30:22 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31297773
godverdomme niets zo irritant dan die kutwalkmans, ben je net lekker een boek aan het lezen komt er een puisterige puber binnen, weg rust.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31297780
quote:
Wat voor jou een beetje is kan een ander héél makkelijk voor té hard aanzien.

*ervaring heeft
pi_31297782
rock
pi_31297798
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ik ben van de Rock
Deze Rock?

Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Milf zondag 9 oktober 2005 @ 00:31:06 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31297800
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Klonk het volgende:
godverdomme niets zo irritant dan die kutwalkmans, ben je net lekker een boek aan het lezen komt er een puisterige puber binnen, weg rust.
Idd
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:31:55 #10
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_31297829
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef Harmen1984 het volgende:
---> PUB?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:32:34 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31297849
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef nikky het volgende:

[..]

Idd
niet dat ik er last van heb, ben denk ik voor het laast in de vorige eeuw met de trein gegaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31297851
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Wat voor jou een beetje is kan een ander héél makkelijk voor té hard aanzien.

*ervaring heeft
En als die ander daar last van heeft gaat hij of zij toch weg?
Ik had laatst iemand in de trein die dit tegen mij zei '' Als je mooie muziek hebt mag hij best harder maar zet hem nu maar zachter '' ,, Die kerel begon dus zonder pardon mijn smaak te beledigen dus ik wensde hem dood
Do it again now
pi_31297874
quote:
je hoort een beetje muziek ja vreselijk hoor
Nee, je hoort alleen wat van het hoog dus echt muzikaal is het eindresultaat niet of je moet het echt heel hard hebben staan.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_31297885
Ja, dat gaat inderdaad nergens over. Een normaal gesprek klinkt harder. Net zoiets als wanneer mensen moeilijk kijken als je belt met een normaal volume.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31297904
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, degene die overlast veroorzaakt hoeft daar uiteraard niets aan te doen .
pi_31297936
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:33 schreef heiden6 het volgende:
Ja, dat gaat inderdaad nergens over. Een normaal gesprek klinkt harder. Net zoiets als wanneer mensen moeilijk kijken als je belt met een normaal volume.
Ja dat heb ik ook wel eens.
Meestal ga ik dan expres over de meest legubere dingen praten
Do it again now
  Spellchecker zondag 9 oktober 2005 @ 00:35:42 #17
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_31297950
goh, weer iemand die denkt dat ie alleen op de wereld is
Tevens -purist.
pi_31297956
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad, winkeliers moeten zich niet aanstellen met dat anti-winkeldiefstal gedoe
pi_31297964
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tuurlijk, degene die overlast veroorzaakt hoeft daar uiteraard niets aan te doen .
Geen overlast de mensen moeten niet zo zeuren.
Die mensen die mij aanstoten en mij storen in mijn muziek die maken overlast
Do it again now
pi_31297989
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tenzij je in een stiltecoupe zit mag je toch gewoon geluid produceren onderweg? Wat is dat nu voor waanzin.
pi_31297991
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Geen overlast de mensen moeten niet zo zeuren.
Die mensen die mij aanstoten en mij storen in mijn muziek die maken overlast
Be nice to other people. They outnumber you 6 billion to one .
pi_31298056
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tenzij je in een stiltecoupe zit mag je toch gewoon geluid produceren onderweg? Wat is dat nu voor waanzin.
Dus mensen mogen van jou gerust telefoneren in de coupé?
pi_31298088
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er staat bij de algemene regels dat je je walkman niet al te hard mag zetten. NS weigert vervolgens te definiëren wat te hard is, maar dat wil niet zeggen dat mensen op het tsjik-tsjik-tsjik zitten te wachten. Evenmin als mensen die vinden dat een treincoupé hun persoonlijke telefooncel is. Dat iets niet ronduit verboden is, wil niet zeggen dat het getuigt van enige mate van rekening houden met anderen. Het is bijv. prima mogelijk om een koptelefoon te regelen die het geluid netjes binnenhoudt (bij normaal gebruik) . De optie om maar ergens anders te gaan zitten is trouwens dankzij de geweldige materieelinzet van de NS ook niet altijd mogelijk, maar dat kan ik de TS voor de verandering niet echt kwalijk nemen .
pi_31298125
quote:
''Als je er last van hebt ga je toch lekker ergens anders zitten! .
Als ik lekker 's morgens in de trein m'n Metrotje lig te lezen en d'r komt dus weer eens zo'n randdebiel naast me zitten met z'n veel te harde geluid op z'n iPod moet ik dus ergens anders gaan zitten?

'k snap dat sowieso niet dat iedereen zo moet pimpen met z'n top 40 muziek op z'n iPod. Als jij naar die onzin wil luisteren, prima, maar moet dat persé zo overdreven hard dat iedereen in een straal van 10 meter die herrie hoort?

Achja, je krijgt je straf wel als je een jaar of 30 bent en dan al stokdoof bent.
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:42:27 #25
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_31298133
Zet die muziek zachter!
For great justice!
pi_31298161
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Achja, je krijgt je straf wel als je een jaar of 30 bent en dan al stokdoof bent.
Nee hoor. Alle café's zetten dan hun muziek ook een stuk harder omdat die hele generatie stokdoof is .
pi_31298208
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Als ik lekker 's morgens in de trein m'n Metrotje lig te lezen en d'r komt dus weer eens zo'n randdebiel naast me zitten met z'n veel te harde geluid op z'n iPod moet ik dus ergens anders gaan zitten?

'k snap dat sowieso niet dat iedereen zo moet pimpen met z'n top 40 muziek op z'n iPod. Als jij naar die onzin wil luisteren, prima, maar moet dat persé zo overdreven hard dat iedereen in een straal van 10 meter die herrie hoort?

Top 40 muziek
Do it again now
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:50:14 #28
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_31298320
mensen zeiken veel te snel tegenwoordig.
Alsof iedereen maar stil moet zijn omda en of andere loser wil lezen in de trein. lezen doe je thuis of in de plee als je het graag stil wilt hebben. Als ik graag muziek wl luisteren moet ik ok naar het zielige nivea van de mensen in de trein luisteren, daar klaag ik toch ook niet over? ga in een hutje op de hei wonen ofzo als je alles graag zo stil hebt.
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:02:16 #29
79435 matjas
pi_31298650
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Alsof iedereen maar stil moet zijn omda en of andere loser wil lezen in de trein. lezen doe je thuis of in de plee als je het graag stil wilt hebben. Als ik graag muziek wl luisteren moet ik ok naar het zielige nivea van de mensen in de trein luisteren, daar klaag ik toch ook niet over? ga in een hutje op de hei wonen ofzo als je alles graag zo stil hebt.
Nog zo een asociale!

En is het nou echt zo moeilijk om gewoon aan je medemens te denken, die 'losers' lezen ook puur om de tijd te doden..... Niemand zal er wat van zeggen als jij je muziek op een acceptabel niveau zet!
  Moderator / Redactie FP zondag 9 oktober 2005 @ 01:55:31 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_31299799
quote:

[..]

Ik ben van de Rock
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_31299834
Die mensen hebben dus gewoon gelijk. Je doet maar een beetje een poging je aan te passen aan de maatschappij. En zo niet komt Donner wel achter je aan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31300007
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dus mensen mogen van jou gerust telefoneren in de coupé?
Mensen mogen gewoon praten in de coupé ja, waaorm niet?
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Er staat bij de algemene regels dat je je walkman niet al te hard mag zetten. NS weigert vervolgens te definiëren wat te hard is, maar dat wil niet zeggen dat mensen op het tsjik-tsjik-tsjik zitten te wachten. Evenmin als mensen die vinden dat een treincoupé hun persoonlijke telefooncel is. Dat iets niet ronduit verboden is, wil niet zeggen dat het getuigt van enige mate van rekening houden met anderen. Het is bijv. prima mogelijk om een koptelefoon te regelen die het geluid netjes binnenhoudt (bij normaal gebruik) . De optie om maar ergens anders te gaan zitten is trouwens dankzij de geweldige materieelinzet van de NS ook niet altijd mogelijk, maar dat kan ik de TS voor de verandering niet echt kwalijk nemen .
Wat is het verschil tussen het gesprek van een ander of tsjik-tsjik-tsjik?
pi_31300055
quote:
Als de muziek zo hard staat dat je buurman kan meegenieten, staat het gewoon te hard...

Dus pleur op en laar je oren uitspuiten... als je gehoor al niet aangetast is...

Egoïst...
pi_31300083
quote:
Of je keert het om... pleur lekker op met je kut muziek en draai het thuis... Ga naar de disco als je muziek wilt horen...

't is maar net van welke kant je het bekijkt...
pi_31300168
quote:
Mag lijden dat jij met jouw fantastische instelling je oren lekker naar de verdommenis helpt. Je gebruikt ze toch niet. Hetzelfde gaat op voor je hersenen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_31300627
Wat zijn sommige mensen hier toch dom. Het gaat veelal niet om het aantal decibellen van de muziek, maar om de mate waarin het geluid storend is. Een normaal gesprek klinkt voor de meeste mensen veel minder storend dan een continu geruis van muziek. Ook het bleren in een telefoon klinkt "onnatuurlijk" en wordt sneller als storend ervaren.

Verder zit er een groot verschil tussen juridisch mogen en sociaal rekening houden met anderen. Je MAG asociaal zijn, maar als je het vreemd vindt dat mensen je daarop aanspreken dan ontbreken bij jou een aantal sociale vaardigheden. Mensen vergeten dat als ZIJ iets doen ZIJ ook verantwoordelijk zijn voor de overlast en niet andersom.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 9 oktober 2005 @ 04:26:16 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31301700
quote:
Muziek luisteren doe je juist thuis. Op je installatie met beter geluid.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31302133
Tot één van je medepassagiers een schaar tevoorschijn haalt en de draad doorknipt
pi_31303858
quote:
Uhm omdat het gewoon asociaal is? Als je het een beetje hoort moet je idd niet zeuren (al snap ik nogsteeds niet waarom het zo hard moet want je kan het zelf voor geen meter meer goed horen) maar je heb ook van die figuren die het zo hard hebben staan dat je het aan de andere kant van de bus nogsteeds goed kan horen.

Tenzij je doof bent kun je je walkman volgens mij best een stukje zachter zetten en het nogsteeds goed horen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_31304119
Is dit een lemming of is de TS echt gewoon aso?
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:23:57 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31304161
eigenlijk zou naast stiltekabine een muziek danwel herriekabine geen gek idee zijn...
hm....
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:45:41 #42
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31304497
TS is een Tokkie
===
Blasphemy is bliss
===
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:56:58 #43
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31304716
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:45 schreef hanskepanske het volgende:
TS is een Tokkie
Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:03:09 #44
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31304844
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.

TS is een Tokkie omdat 'ie niet even sociaal nadenkt.. iedereen die vindt dat zijn muziek te hard staat moet maar lekker buiten gaan zitten..
===
Blasphemy is bliss
===
pi_31305227
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 02:08 schreef heiden6 het volgende:
Wat is het verschil tussen het gesprek van een ander of tsjik-tsjik-tsjik?
Tsjik-tsjik-tsjik is voor veel mensen een irritanter geluid en belangrijker nog, in tegenstelling tot gesprekken kan er van iedereen behalve de minst opvoedbare asocialen wel verwacht worden dat ze dat op de plaats houden waar het hoort: in hun eigen koptelefoon ipv. verspreid over de hele coupé. Waarom dacht je anders dat radio's, ghettoblasters, etc. wel verboden waren in de trein?
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:33:37 #46
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31305446
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

TS is een Tokkie omdat 'ie niet even sociaal nadenkt.. iedereen die vindt dat zijn muziek te hard staat moet maar lekker buiten gaan zitten..
Oke, dan is ie een semi tokkie.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_31305521
Is het dan zo'n grote moeite dat kutding van je wat zachter te zetten zodat mensen gewoon rustig kunnen treinreizen?
pi_31305739
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Renmaestro het volgende:
Is het dan zo'n grote moeite dat kutding van je wat zachter te zetten zodat mensen gewoon rustig kunnen treinreizen?
Hohoho...de omgeving moet zich maar aanpassen.
pi_31305795
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''
Do it again now
pi_31305846
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 05:39 schreef Doderok het volgende:
Tot één van je medepassagiers een schaar tevoorschijn haalt en de draad doorknipt
Als iemand mijn mp3 speler molt weet ik echt wel wat ik ga doen.
Dan pak ik die schaar af en ga ik er ook wat dingen mee uithalen
Do it again now
pi_31305873
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''
Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreis .
pi_31305952
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreis .
Ga jij wel eens met de trein?
Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is
Do it again now
pi_31306026
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
pi_31306035
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Wahahahaha, het kind denkt dat de wereld van hem is en is daarom pissed off als hij iemand anders daarvan verdenkt.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:04:52 #55
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31306087
Ik wacht op mensen uit de trein die hier een topic openen over 'die gozer' wiens muziek zo hard staat
(Un)masking for the greater good.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:05:50 #56
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_31306106
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Je mag best muziek luisteren, zolang het maar niet storend voor anderen is
silence can say more than thousand words
pi_31306140
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?
Do it again now
pi_31306195
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

De tijden zijn veranderd.
Dat klopt. Tegenwoordig is het ik-eerst en eventueel daarna rekening houden met de rest. Ga gerust door met je afvragen waarom mensen dat kort samenvatten als asociaal .
pi_31306235
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:04 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht op mensen uit de trein die hier een topic openen over 'die gozer' wiens muziek zo hard staat
Nee, dat zou een lemming zijn
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:17:40 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31306330
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:12 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Nee, dat zou een lemming zijn
Daar heb je ook weer gelijk in
(Un)masking for the greater good.
pi_31306896
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?
If you can't beat them join them....
Dus iemand die kiest voor rust moet ook maar herrie op zijn hoofd knallen omdat niemand het fatsoen heeft om het niveau van zijn of haar speler op een niet geluid rondstrooiend niveau te zetten?
Je bent echt niet goed bij je hoofd.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:52:50 #62
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31307092
quote:

[..]

Ik ben van de Rock
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
pi_31307351
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.
pi_31307445
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Doderok het volgende:

[..]

Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.
Dan nog moet dat op een volume waarvan ik vind dat het niet geheel verantwoord meer is om de rest buiten te sluiten. Anders hoor ik Sherlock Watson vermanend toespreken op een achtergrond van boem-tsjik en bonk-bonk-bonk. Niet helemaal de sfeer die Sir Arthur Conan Doyle ooit bedoeld had, wel?
pi_31307558
Nee! Ga dood, trieste kankerwhigger.

[ Bericht 88% gewijzigd door Tha_T op 09-10-2005 14:29:27 ]
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:19:26 #66
129273 erik.jansen101
pi_31307651
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Nee! Ga dood, trieste kankerwhigger.
Weekban, doei
pi_31307679
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Weekban, doei
Voor een eenvoudige doodsverwensing? Je mag blij zijn als je überhaupt een modje zover krijgt om er een note voor te zetten .
pi_31307729
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Weekban, doei
Kijk je ondertitel dan, pauperjong.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:55:00 #69
129273 erik.jansen101
pi_31308407
Ja, die was o.a. voor jou bedoeld : krijg kanker tyfusschooier
pi_31308447
En de rest mag dan over de mail ofzo gaan
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:20:15 #71
71333 BUG80
Stop making sense
pi_31312637
Als het geluid zo hard staat dat mensen gaan klagen ben je echt je oren aan verzieken. En nee, dat is niet overdreven. De pieken die je dan op je trommelvliezen krijgt zijn schadelijk en de schade kan bovendien niet teruggedraaid worden (maw op den duur word je doof).

Ik maakte een tijdje terug zelfs mee dat ik mijn eigen mp3 speler niet meer kon horen door de mp3 speler van een gast naast me
pi_31312823
Koop anders een mooie koptelefoon
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:36:01 #73
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_31312993
dat je muziek aanhebt oke.. maar mensen begrijpen niet dat met zo'n ding op je hoofd of in je oren er alleen maar de drumgeluiden doorkomen en af en toe nog een base.. en dan is er geen fuck meer aan een mooi nummer.. doe em gewoon zachter
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_31313064
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef rotskibo het volgende:
rock
je luistert zeker r&b
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:49:19 #75
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_31313291
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

een rocktokkie dan?
pi_31313357
dat had ik laatst
de hele bus leeg, ik lekker hard me muziek aan, komt een man NAAST me zitten terwijl de hele bus leeg is.
na een tijdje; meisje, mag die muziek wat zachter.
jett; meneer de hele bus is leeg, ga dan ergens anders zitten.

asociaal gedrag
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31316028
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef Jett het volgende:
dat had ik laatst
de hele bus leeg, ik lekker hard me muziek aan, komt een man NAAST me zitten terwijl de hele bus leeg is.
na een tijdje; meisje, mag die muziek wat zachter.
jett; meneer de hele bus is leeg, ga dan ergens anders zitten.

asociaal gedrag
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
pi_31316213
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:

[..]

En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
Alsof er een mp3 speler bestaat die zo hard kan dat als je achterin zit hij helemaal voor in is te horen
Do it again now
pi_31316287
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:

[..]

nee want hij kwam naast me zitten en TOEN pas hoorde hij het. kan je ook ergens anders gaan zitten
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')