En wat voor een geweldige muzieksmaak mag je dan wel niet hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit heb ik te zeggen tegen mensen die lopen te zeiken dat mijn muziek zachter moet in de trein
''Als je er last van hebt ga je toch lekker ergens anders zitten!. Stom gezeik ooh goh je hoort een beetje muziek ja vreselijk hoor
![]()
Ik ben van de Rockquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
En wat voor een geweldige muzieksmaak mag je dan wel niet hebben?
Wat voor jou een beetje is kan een ander héél makkelijk voor té hard aanzien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit heb ik te zeggen tegen mensen die lopen te zeiken dat mijn muziek zachter moet in de trein
''Als je er last van hebt ga je toch lekker ergens anders zitten!. Stom gezeik ooh goh je hoort een beetje muziek ja vreselijk hoor
![]()
Iddquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Klonk het volgende:
godverdomme niets zo irritant dan die kutwalkmans, ben je net lekker een boek aan het lezen komt er een puisterige puber binnen, weg rust.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef Harmen1984 het volgende:
---> PUB?
niet dat ik er last van heb, ben denk ik voor het laast in de vorige eeuw met de trein gegaanquote:
En als die ander daar last van heeft gaat hij of zij toch weg?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat voor jou een beetje is kan een ander héél makkelijk voor té hard aanzien.
*ervaring heeft
Nee, je hoort alleen wat van het hoog dus echt muzikaal is het eindresultaat niet of je moet het echt heel hard hebben staan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
je hoort een beetje muziek ja vreselijk hoor![]()
Tuurlijk, degene die overlast veroorzaakt hoeft daar uiteraard niets aan te doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als die ander daar last van heeft gaat hij of zij toch weg?
Ja dat heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:33 schreef heiden6 het volgende:
Ja, dat gaat inderdaad nergens over. Een normaal gesprek klinkt harder. Net zoiets als wanneer mensen moeilijk kijken als je belt met een normaal volume.
Ja inderdaad, winkeliers moeten zich niet aanstellen met dat anti-winkeldiefstal gedoequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als die ander daar last van heeft gaat hij of zij toch weg?
Geen overlast de mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk, degene die overlast veroorzaakt hoeft daar uiteraard niets aan te doen.
Tenzij je in een stiltecoupe zit mag je toch gewoon geluid produceren onderweg? Wat is dat nu voor waanzin.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk, degene die overlast veroorzaakt hoeft daar uiteraard niets aan te doen.
Be nice to other people. They outnumber you 6 billion to onequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen overlast de mensen moeten niet zo zeuren.
Die mensen die mij aanstoten en mij storen in mijn muziek die maken overlast![]()
Dus mensen mogen van jou gerust telefoneren in de coupé?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tenzij je in een stiltecoupe zit mag je toch gewoon geluid produceren onderweg? Wat is dat nu voor waanzin.
Er staat bij de algemene regels dat je je walkman niet al te hard mag zetten. NS weigert vervolgens te definiëren wat te hard is, maar dat wil niet zeggen dat mensen op het tsjik-tsjik-tsjik zitten te wachten. Evenmin als mensen die vinden dat een treincoupé hun persoonlijke telefooncel is. Dat iets niet ronduit verboden is, wil niet zeggen dat het getuigt van enige mate van rekening houden met anderen. Het is bijv. prima mogelijk om een koptelefoon te regelen die het geluid netjes binnenhoudt (bij normaal gebruik)quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tenzij je in een stiltecoupe zit mag je toch gewoon geluid produceren onderweg? Wat is dat nu voor waanzin.
Als ik lekker 's morgens in de trein m'n Metrotje lig te lezen en d'r komt dus weer eens zo'n randdebiel naast me zitten met z'n veel te harde geluid op z'n iPod moet ik dus ergens anders gaan zitten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Als je er last van hebt ga je toch lekker ergens anders zitten!.
Nee hoor. Alle café's zetten dan hun muziek ook een stuk harder omdat die hele generatie stokdoof isquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Achja, je krijgt je straf wel als je een jaar of 30 bent en dan al stokdoof bent.![]()
Top 40 muziekquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als ik lekker 's morgens in de trein m'n Metrotje lig te lezen en d'r komt dus weer eens zo'n randdebiel naast me zitten met z'n veel te harde geluid op z'n iPod moet ik dus ergens anders gaan zitten?![]()
'k snap dat sowieso niet dat iedereen zo moet pimpen met z'n top 40 muziek op z'n iPod. Als jij naar die onzin wil luisteren, prima, maar moet dat persé zo overdreven hard dat iedereen in een straal van 10 meter die herrie hoort?
Achja, je krijgt je straf wel als je een jaar of 30 bent en dan al stokdoof bent.![]()
Nog zo een asociale!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
mensen zeiken veel te snel tegenwoordig.
Alsof iedereen maar stil moet zijn omda en of andere loser wil lezen in de trein. lezen doe je thuis of in de plee als je het graag stil wilt hebben. Als ik graag muziek wl luisteren moet ik ok naar het zielige nivea van de mensen in de trein luisteren, daar klaag ik toch ook niet over? ga in een hutje op de hei wonen ofzo als je alles graag zo stil hebt.
quote:
Mensen mogen gewoon praten in de coupé ja, waaorm niet?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dus mensen mogen van jou gerust telefoneren in de coupé?
Wat is het verschil tussen het gesprek van een ander of tsjik-tsjik-tsjik?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er staat bij de algemene regels dat je je walkman niet al te hard mag zetten. NS weigert vervolgens te definiëren wat te hard is, maar dat wil niet zeggen dat mensen op het tsjik-tsjik-tsjik zitten te wachten. Evenmin als mensen die vinden dat een treincoupé hun persoonlijke telefooncel is. Dat iets niet ronduit verboden is, wil niet zeggen dat het getuigt van enige mate van rekening houden met anderen. Het is bijv. prima mogelijk om een koptelefoon te regelen die het geluid netjes binnenhoudt (bij normaal gebruik). De optie om maar ergens anders te gaan zitten is trouwens dankzij de geweldige materieelinzet van de NS ook niet altijd mogelijk, maar dat kan ik de TS voor de verandering niet echt kwalijk nemen
.
Als de muziek zo hard staat dat je buurman kan meegenieten, staat het gewoon te hard...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()
Of je keert het om... pleur lekker op met je kut muziek en draai het thuis... Ga naar de disco als je muziek wilt horen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Alsof iedereen maar stil moet zijn omda en of andere loser wil lezen in de trein. lezen doe je thuis of in de plee als je het graag stil wilt hebben. Als ik graag muziek wl luisteren moet ik ok naar het zielige nivea van de mensen in de trein luisteren, daar klaag ik toch ook niet over? ga in een hutje op de hei wonen ofzo als je alles graag zo stil hebt.
Mag lijden dat jij met jouw fantastische instelling je oren lekker naar de verdommenis helpt. Je gebruikt ze toch niet. Hetzelfde gaat op voor je hersenen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Muziek luisteren doe je juist thuis. Op je installatie met beter geluid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Uhm omdat het gewoon asociaal is? Als je het een beetje hoort moet je idd niet zeuren (al snap ik nogsteeds niet waarom het zo hard moet want je kan het zelf voor geen meter meer goed horen) maar je heb ook van die figuren die het zo hard hebben staan dat je het aan de andere kant van de bus nogsteeds goed kan horen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()
Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.
Tsjik-tsjik-tsjik is voor veel mensen een irritanter geluid en belangrijker nog, in tegenstelling tot gesprekken kan er van iedereen behalve de minst opvoedbare asocialen wel verwacht worden dat ze dat op de plaats houden waar het hoort: in hun eigen koptelefoon ipv. verspreid over de hele coupé. Waarom dacht je anders dat radio's, ghettoblasters, etc. wel verboden waren in de trein?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:08 schreef heiden6 het volgende:
Wat is het verschil tussen het gesprek van een ander of tsjik-tsjik-tsjik?
Oke, dan is ie een semi tokkie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
TS is een Tokkie omdat 'ie niet even sociaal nadenkt.. iedereen die vindt dat zijn muziek te hard staat moet maar lekker buiten gaan zitten..
Hohoho...de omgeving moet zich maar aanpassen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Renmaestro het volgende:
Is het dan zo'n grote moeite dat kutding van je wat zachter te zetten zodat mensen gewoon rustig kunnen treinreizen?
Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
TS is een Tokkie omdat 'ie niet even sociaal nadenkt.. iedereen die vindt dat zijn muziek te hard staat moet maar lekker buiten gaan zitten..
Als iemand mijn mp3 speler molt weet ik echt wel wat ik ga doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:39 schreef Doderok het volgende:
Tot één van je medepassagiers een schaar tevoorschijn haalt en de draad doorknipt![]()
Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreisquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''![]()
Ga jij wel eens met de trein?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreis.
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij wel eens met de trein?
Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is![]()
Wahahahaha, het kind denkt dat de wereld van hem is en is daarom pissed off als hij iemand anders daarvan verdenkt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij wel eens met de trein?
Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is![]()
Je mag best muziek luisteren, zolang het maar niet storend voor anderen isquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''![]()
De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
Dat klopt. Tegenwoordig is het ik-eerst en eventueel daarna rekening houden met de rest. Ga gerust door met je afvragen waarom mensen dat kort samenvatten als asociaalquote:
Nee, dat zou een lemming zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:04 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht op mensen uit de trein die hier een topic openen over 'die gozer' wiens muziek zo hard staat
If you can't beat them join them....quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?
Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
Dan nog moet dat op een volume waarvan ik vind dat het niet geheel verantwoord meer is om de rest buiten te sluiten. Anders hoor ik Sherlock Watson vermanend toespreken op een achtergrond van boem-tsjik en bonk-bonk-bonk. Niet helemaal de sfeer die Sir Arthur Conan Doyle ooit bedoeld had, wel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.
Weekban, doeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee!Ga dood, trieste kankerwhigger.
Voor een eenvoudige doodsverwensing? Je mag blij zijn als je überhaupt een modje zover krijgt om er een note voor te zettenquote:
Kijk je ondertitel dan, pauperjong.quote:
een rocktokkie dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef Jett het volgende:
dat had ik laatst
de hele bus leeg, ik lekker hard me muziek aan, komt een man NAAST me zitten terwijl de hele bus leeg is.
na een tijdje; meisje, mag die muziek wat zachter.
jett; meneer de hele bus is leeg, ga dan ergens anders zitten.
asociaal gedrag
Alsof er een mp3 speler bestaat die zo hard kan dat als je achterin zit hij helemaal voor in is te horenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:
[..]
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
nee want hij kwam naast me zitten en TOEN pas hoorde hij het. kan je ook ergens anders gaan zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:
[..]
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |