abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31305873
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''
Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreis .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_31305952
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreis .
Ga jij wel eens met de trein?
Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31306026
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
pi_31306035
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Wahahahaha, het kind denkt dat de wereld van hem is en is daarom pissed off als hij iemand anders daarvan verdenkt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:04:52 #55
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31306087
Ik wacht op mensen uit de trein die hier een topic openen over 'die gozer' wiens muziek zo hard staat
(Un)masking for the greater good.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:05:50 #56
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_31306106
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''
Je mag best muziek luisteren, zolang het maar niet storend voor anderen is
silence can say more than thousand words
pi_31306140
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?
Do it again now
pi_31306195
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

De tijden zijn veranderd.
Dat klopt. Tegenwoordig is het ik-eerst en eventueel daarna rekening houden met de rest. Ga gerust door met je afvragen waarom mensen dat kort samenvatten als asociaal .
pi_31306235
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:04 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht op mensen uit de trein die hier een topic openen over 'die gozer' wiens muziek zo hard staat
Nee, dat zou een lemming zijn
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:17:40 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31306330
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:12 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Nee, dat zou een lemming zijn
Daar heb je ook weer gelijk in
(Un)masking for the greater good.
pi_31306896
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?
If you can't beat them join them....
Dus iemand die kiest voor rust moet ook maar herrie op zijn hoofd knallen omdat niemand het fatsoen heeft om het niveau van zijn of haar speler op een niet geluid rondstrooiend niveau te zetten?
Je bent echt niet goed bij je hoofd.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:52:50 #62
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31307092
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ik ben van de Rock
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
pi_31307351
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.
pi_31307445
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Doderok het volgende:

[..]

Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.
Dan nog moet dat op een volume waarvan ik vind dat het niet geheel verantwoord meer is om de rest buiten te sluiten. Anders hoor ik Sherlock Watson vermanend toespreken op een achtergrond van boem-tsjik en bonk-bonk-bonk. Niet helemaal de sfeer die Sir Arthur Conan Doyle ooit bedoeld had, wel?
pi_31307558
Nee! Ga dood, trieste kankerwhigger.

[ Bericht 88% gewijzigd door Tha_T op 09-10-2005 14:29:27 ]
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:19:26 #66
129273 erik.jansen101
pi_31307651
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Nee! Ga dood, trieste kankerwhigger.
Weekban, doei
pi_31307679
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Weekban, doei
Voor een eenvoudige doodsverwensing? Je mag blij zijn als je überhaupt een modje zover krijgt om er een note voor te zetten .
pi_31307729
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Weekban, doei
Kijk je ondertitel dan, pauperjong.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:55:00 #69
129273 erik.jansen101
pi_31308407
Ja, die was o.a. voor jou bedoeld : krijg kanker tyfusschooier
pi_31308447
En de rest mag dan over de mail ofzo gaan
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:20:15 #71
71333 BUG80
Stop making sense
pi_31312637
Als het geluid zo hard staat dat mensen gaan klagen ben je echt je oren aan verzieken. En nee, dat is niet overdreven. De pieken die je dan op je trommelvliezen krijgt zijn schadelijk en de schade kan bovendien niet teruggedraaid worden (maw op den duur word je doof).

Ik maakte een tijdje terug zelfs mee dat ik mijn eigen mp3 speler niet meer kon horen door de mp3 speler van een gast naast me
pi_31312823
Koop anders een mooie koptelefoon
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:36:01 #73
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_31312993
dat je muziek aanhebt oke.. maar mensen begrijpen niet dat met zo'n ding op je hoofd of in je oren er alleen maar de drumgeluiden doorkomen en af en toe nog een base.. en dan is er geen fuck meer aan een mooi nummer.. doe em gewoon zachter
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_31313064
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef rotskibo het volgende:
rock
je luistert zeker r&b
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:49:19 #75
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_31313291
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.
een rocktokkie dan?
pi_31313357
dat had ik laatst
de hele bus leeg, ik lekker hard me muziek aan, komt een man NAAST me zitten terwijl de hele bus leeg is.
na een tijdje; meisje, mag die muziek wat zachter.
jett; meneer de hele bus is leeg, ga dan ergens anders zitten.

asociaal gedrag
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31316028
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef Jett het volgende:
dat had ik laatst
de hele bus leeg, ik lekker hard me muziek aan, komt een man NAAST me zitten terwijl de hele bus leeg is.
na een tijdje; meisje, mag die muziek wat zachter.
jett; meneer de hele bus is leeg, ga dan ergens anders zitten.

asociaal gedrag
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
pi_31316213
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:

[..]

En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
Alsof er een mp3 speler bestaat die zo hard kan dat als je achterin zit hij helemaal voor in is te horen
Do it again now
pi_31316287
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:

[..]

nee want hij kwam naast me zitten en TOEN pas hoorde hij het. kan je ook ergens anders gaan zitten
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')