Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreisquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''![]()
Ga jij wel eens met de trein?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bijna goed. Jij past je maar aan door andere mensen geen muziek op te dringen. Wat voor muziek dan ook. Minimale inspanning (1 persoon) voor maximaal resultaat (rest van de coupé geen bonk-tsjik bonk-tsjik) de hele treinreis.
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij wel eens met de trein?
Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is![]()
Wahahahaha, het kind denkt dat de wereld van hem is en is daarom pissed off als hij iemand anders daarvan verdenkt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij wel eens met de trein?
Er zijn vaak meerdere mensen die allemaal hun eigen muziek draaien en er zit vaak een debiel bij die dan aan iedereen gaat vragen of het zachter mag alsof de wereld van hem of haar is![]()
Je mag best muziek luisteren, zolang het maar niet storend voor anderen isquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedereen zich maar aan ze aanmoet passen omdat hij of zij de muziek niet mooi vind die is pas aso en arrogant bezig. ''Zo van ik vind die muziek niet mooi dus het moet zachter ''![]()
De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
Dat klopt. Tegenwoordig is het ik-eerst en eventueel daarna rekening houden met de rest. Ga gerust door met je afvragen waarom mensen dat kort samenvatten als asociaalquote:
Nee, dat zou een lemming zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:04 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht op mensen uit de trein die hier een topic openen over 'die gozer' wiens muziek zo hard staat
If you can't beat them join them....quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd. Als nu iedereen in de trein zijn mp3 speler op heeft staan dan ben je toch triest als je als enige er zit zonder en dan vervolgens bij iedereen gaat zeuren of het zachter mag?
Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ben volkomen met je eens dat het door dat stelletje asocialen onbegonnen werk is. Dat maakt het niet minder asociaal. Voordat je trouwens met het goede idee komt om zelf ook maar muziek op te zetten, ik wil als het even kan mijn gehoor nog wat langer houden en dat gaat niet lukken als ik op volumes moet draaien die ervoor zorgen dat ik de rest niet meer hoor.
Dan nog moet dat op een volume waarvan ik vind dat het niet geheel verantwoord meer is om de rest buiten te sluiten. Anders hoor ik Sherlock Watson vermanend toespreken op een achtergrond van boem-tsjik en bonk-bonk-bonk. Niet helemaal de sfeer die Sir Arthur Conan Doyle ooit bedoeld had, wel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Het moet geen muziek zijn. Je kan bijvoorbeeld de avonturen van Sherlock Holmes beluisteren.
Weekban, doeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee!Ga dood, trieste kankerwhigger.
Voor een eenvoudige doodsverwensing? Je mag blij zijn als je überhaupt een modje zover krijgt om er een note voor te zettenquote:
Kijk je ondertitel dan, pauperjong.quote:
een rocktokkie dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, hij luisterd naar rock, tokkies luisteren naar top40,skihut, andre hazes, frans bauer, grad damen, sky radio.
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef Jett het volgende:
dat had ik laatst
de hele bus leeg, ik lekker hard me muziek aan, komt een man NAAST me zitten terwijl de hele bus leeg is.
na een tijdje; meisje, mag die muziek wat zachter.
jett; meneer de hele bus is leeg, ga dan ergens anders zitten.
asociaal gedrag
Alsof er een mp3 speler bestaat die zo hard kan dat als je achterin zit hij helemaal voor in is te horenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:
[..]
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
nee want hij kwam naast me zitten en TOEN pas hoorde hij het. kan je ook ergens anders gaan zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef wonko het volgende:
[..]
En hij had die muziek niet gehoord als hij ergens anders ging zitten? Stond het gewoon niet te hard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |