Omdat het Arianisme als onderscheidbare school pas in de vierde eeuw verschijnt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik dan weer wel. Om welke reden wijs je het mooie Gotengeloof nou weer naar de vuilnisbelt der heidendom?
Ja, hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag, F. Mag ik vragen wat jouw echte naam is?
Dan is die titel een beetje raar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
De titel is Van Petrus tot Constantijn - de eerste christenen. Het gaat dus over een tijdspanne die strekt tot in de vierde eeuw.
Oh, je vindt het niet vroeg! Im dacht niet christelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat het Arianisme als onderscheidbare school pas in de vierde eeuw verschijnt.
Och, christenen gaan er vanuit dat het christendom nog heel lang bestaat, dus dat die eerste vier eeuwen een ogenblik is vergeleken bij de secula seculorum...quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan is die titel een beetje raar.
Dat is een steekhoudende visie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:53 schreef Floripas het volgende:
De vierde eeuw is wellicht niet vroeg voor het Christendom, maar wel voor de christenheid. Denkleer was nog vrij ongevormd, en zoveel mensen waren er nu ook weer niet Christelijk.
Dank je; dat is niet eenieder met jou eens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een steekhoudende visie.
Wat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:58 schreef George-Butters het volgende:
Het is toch vreemd geloven.
Dat is een zuchtje wind als ie Nederland bereikt heeft. Met een buitje van 5 minuten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:56 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Tropische storm Vince... voor Portugal. Met als richting "eeehhh" Nederland.
- Schuld van Balkie -
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:00 schreef George-Butters het volgende:
Waar je een paar honderd jaar geleden nog voor naar de hel ging en je voor verbrand werd, is tegenwoordig veel meer geaccepteerd. Betekent dat de mensen die toen naar de hel gingen nu naar de hemel zouden gaan?
blue ray van Sony heeft anders goede kans van slagen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:07 schreef Drugshond het volgende:
Leuk voor Philips en Sony....hoe 2 giganten de strijd verloren op de glimmende plaatjes markt.
http://www.tweakers.net/nieuws/39298
Te moeilijk, te star, en te weinig samenwerking gezocht.
Mijn naam is Kim.quote:
Boze tongen in het artikel beweren van niet. En uiteindelijk zal het een gevecht worden tussen 2 standaarden. Waarvan er 1 de doorslag zal krijgen. En als de early adapters nu al moeilijk doen kun je de strijd nu al optekenen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:10 schreef George-Butters het volgende:
blue ray van Sony heeft anders goede kans van slagen.
Ik heb een zwak voor die naam.quote:
Maar hier stel je me weer teleur.quote:Ik denk niet dat JdW een God is die dergelijke levensvragen voor je op kan lossen.
Coen vervult voor mij ook niet een dergelijke rol. Het was gewoon een overpeinzing, zo op de zondagavond.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn naam is Kim.
Ik denk niet dat JdW een God is die dergelijke levensvragen voor je op kan lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |