Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
damn! die film... nu pas. is best ernstig!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef Giem het volgende:
de vorige was vol..
[..]
Ja film aan het kijken.. the matrixJa nu al...
lol
Ja gekregen alvast VOORquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
damn! die film... nu pas. is best ernstig!
Ja, en dan een speciaal stuk.. weet alleen niet welk.. wat ik wel weet is dat mijn ma het niet klaar kan maken en het daarom altijd veels te taai is..quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef Sjowhan het volgende:
't is te merken dat me vriendin weer weg is
Omdat je het taaiste stuk van de koe pakt moet je het inderdaad helemaal kapot koken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja je moet het erg lang opzetten dat weet ik wel.. erg lang
Goeie morgen allemaal... zo de race was de moeite waard om er om 6 uur uit te komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je het taaiste stuk van de koe pakt moet je het inderdaad helemaal kapot koken.
morghequote:Op zondag 9 oktober 2005 08:43 schreef Giem het volgende:
[..]
Goeie morgen allemaal... zo de race was de moeite waard om er om 6 uur uit te komen![]()
En nu mijn verjaardag vieren![]()
Toch nog niet.. op de nuchtere maagquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond misschien
Nu zo maar koffie zetten, en nog wat verder gamen (ps2-gtasa)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:47 schreef Giem het volgende:
[..]
Toch nog niet.. op de nuchtere maag![]()
Een ton vol![]()
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal wel moeten; ben geen FA of mod
hehe grapjas...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
Wellicht dat je een mod kan worden?
Je bent niet goed ingelicht of je weet het niet; mods kunnen niet bannen, alleen FA's, A's of SA's (bestaat dat trouwensquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe grapjas...
ik en mod zijn
ken ik niet hendelen joh ga ik gelijk iedereen die me niet aanstaat bannen
Oke weet ik het ook weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef Jump het volgende:
Wij kunnen niet bannen, en banaanvragen indiene
Op het forumzijn er geen SA's, dat heet FA's hier
je snapt iig wel waarom mod zijn niks voor mij isquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je bent niet goed ingelicht of je weet het niet; mods kunnen niet bannen, alleen FA's, A's of SA's (bestaat dat trouwens). Je kan wel een note zetten bij een user
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je snapt iig wel waarom mod zijn niks voor mij is
ik had op dvd, tenminste dat staat me wel bij...quote:
een gamedb met schijfnaampjes misschien een idee?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had op dvd, tenminste dat staat me wel bij...
begint mijn geheugen me nu al parten te spelen???
zat ik idd ook al aan te denkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
een gamedb met schijfnaampjes misschien een idee?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef Sjowhan het volgende:
Of gewoon excel, of Game collector (van de collectorz - collectie)
In access moet je scripten en nadenkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
excel..
das niet fancy genoeg, dan minimaal access gebruiken
daar heb je wizards voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In access moet je scripten en nadenken(queries.. argh!
)
Dat wordt toch jouw volgende tag: Site Admin Forumquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef Jump het volgende:
Op het forumzijn er geen SA's,
Ook al weer 2 dagen lang zoquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:41 schreef devzero het volgende:
En kan die 126 eens in 127 veranderd worden
dan kan ik beter in php gaat scripten kan ik alles nog veel beter naar m'n hand zetten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
je gaat toch geen wizard gebruiken om een query te schrijven?
als je access gaat gebruiken ontkom je eigenlijk niet aan die wizatrds en als je het voor huis tuin en keuken gebruik een DB maakt in access zijn wizards wel geoorloofdquote:
was dat met je avatar dev???quote:
hier iets van 30 pppquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
mijne staat ingesteld op 305 postsbij mij is het 1 lange pagina
Ondertitelquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef mschol het volgende:
was dat met je avatar dev???
tis best stoffig nu..quote:
ik volg je progressie in het HL2 topicquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef BlueCurl het volgende:
ben half life 2 aan het spelen (voor het eerst, ja ik weet dat ie al bijna jaar uit is)hahaha wat een ramp! ik schrik te snel!
twee keer heb ik echt een hartverzakking gehad. in ravenholm: daar waar je over daken moet en kwam ineens zo'n zombie lopen met drie van die zwarte headcrabs.. zo voor me waar het geheel donker was... doe me flashlight aan... plop... op kleine afstand. En dan nog meteen aan het eind van ravenholm. ben je buiten. springt er ineens zo'n zwarte headcrab voor me neusquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik volg je progressie in het HL2 topic
maar had ik ook, te snel schrikken
dankjequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef Jump het volgende:
http://www.1001freefonts.com/
Vind je er vele
Da's kutquote:HAMBURG - Het is onbekenden gelukt om de nieuwe spelcomputer Xbox 360 van Microsoft te stelen. Volgens het Duitse blad Spiegel zijn eind augustus op een vliegveld na een vlucht tussen Hongkong en Duitsland enkele prototypes uit een hangar gestolen.
morghequote:Op maandag 10 oktober 2005 08:29 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Katrien mag natuurlijk ook niet ontbreken..![]()
tja.. jammergenoeg is dat het enige wat ik kan gebruiken..quote:
en willie wortelquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dagobert dick uh duck, en magica
Gijsquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En die gans, hoe heettie ook al weer
ik kan je helaas niet helpen, ben niet zo'n held met dynamische plaatjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:28 schreef Troel het volgende:
Als ik een dynamisch gifje wil maken, zou ik dat dan kunnen? Jullie weten ongeveer op welk niveau ik zit.
Het gaat om zoiets:
[afbeelding]
Maar dan net iets anders (hij is te groot voor op de weblog en ik wil dus eigenlijk zoiets alleen dan zonder de post-op en in andere kleurtjes enzo en gewoon thuis draaiend).
Ah, en ben jij er eentje dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
Vaak wordt een dynamisch plaatje gegenereerd door een phpscript (toch?). Denk dat je dus een phpgoeroe moet vragen om dit te kunnen maken
kan in php maar waarschijnlijk ook in asp, perl maar tis maar net wat je kent...quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
Vaak wordt een dynamisch plaatje gegenereerd door een phpscript (toch?). Denk dat je dus een phpgoeroe moet vragen om dit te kunnen maken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een dowtime bij BBned. Ze kunnen blijkbaar ook niets die prutsers, is niet de eerste keer namelijk
Maar ach, consumenten zijn niet zakelijke gebruikers
Nergens last vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een dowtime bij BBned. Ze kunnen blijkbaar ook niets die prutsers, is niet de eerste keer namelijk
Maar ach, consumenten zijn niet zakelijke gebruikers
zit nog in me eerste jaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nergens last van![]()
En je kan tweak ook ff bellen volgens mij hangen ze je kosteloos om naat tiscali aangezien ze bijna geen zaken meer doen met BBned
ik kan gelukkig nog gebruik maken van een wifi in de buurt (casema) en weet wat mensen op irc die ook werkzaam zijn bij tweakdsl, dus maak er dan ook geen punt van. Een van die mannen zat ook zonder dsl (zowel op 't werk als thuis), aangezien die ook op die betreffende router zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
consument of niet het moet gewoon werken....
voorbeeld van wat ik heb meegemaakt:
een consument aansluiting bij een bedrijf (inet aansluiting van casema)
ligt eruit.. vervolgens bellen we
geven door dat het niet werkt
zeggen ze doodleuk dat het minimaal 24uur duurt voordat ze erachter aangaan...
das geen service meer
en bij een bedrijfsaansluiting zou het 4 uur duren
das dus gfewoon achterlijk....
imho..
Volgens mij zijn ze BBned liever kwijt dan rijkquote:
daar gaan ze VoiP voor gebruikenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze BBned liever kwijt dan rijk
Misschien zetten ze je wel om.
Alleen jammer dat Vodsl niet werkt bij tiscali
Een test-pilot welquote:
ik niet, maar ik zou wel moetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een rust weer
Iedereen aan 't werk?
php kan niet overweg met animated gifs (maar het kan wel, ik had het in mijn vorige icoontje). Verder is een plaatje generen met php een eitje.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, me eten staat op, zo 't vlees en groenten nog warmen/bakken en ik heb weer een maaltijd
Met php kun je geen animated gifs maken, maar je kunt wel programmaas aanroepen om een animated gif te maken. Dus je genereert X frames met php en die plak je bv met convert van ImageMagick aan elkaar tot 1 animated gif.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
Beetje tegenstrijdig dev?
Lezen is moeilijk he, php kan er niet mee overweg, maar het is wel mogelijk om ze te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Sjowhan het volgende:
't lukt niet, en daarna zegtie: 't lukt wel
Codquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga toch liever voor de sniper van cod of mohaa ofzo
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:53 schreef Giem het volgende:
[..]
En het is me ook al gelukt er een 6800 ultra van te maken![]()
![]()
Nee joh.. nog veeeeeeel erger.. een fx 9500quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat het helemaal snelHiervoor had je toch een GeForce 3?
Das juist mooi.. ik heb nu voor 125 euries een kaar die het zelfde doet als een kaart van 500 euriesquote:
Ah, de DirectX 9 kaart die in alles goed was behalve in DirectX 9quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee joh.. nog veeeeeeel erger.. een fx 9500![]()
Ik denk niet dat hij als een GeForce 7800 GTX presteert hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Das juist mooi.. ik heb nu voor 125 euries een kaar die het zelfde doet als een kaart van 500 euries![]()
Nee net niet..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, de DirectX 9 kaart die in alles goed was behalve in DirectX 9
[..]
Ik denk niet dat hij als een GeForce 7800 GTX presteert hoor.
Benchmarks gaan ook allemaal goed. Maar toch.. en ik kan niet verder opklokken dan 400/800 met het asus progje. En de Nvidia eigen dingen werken niet.. omdat mijn 6800 nu ineens 16 pinpelines heeft wil hij hem niet meer overklocken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
Benchmarks kunnen vaak 't aantonen oftie 't aankan ja/nee
welke??quote:
De Asus V9999TD/128quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
welke??
(merk, slot etc)
ik zit zelf namelijk nog steeds met het volgende dilemma:
een geforce 6600GT ofeen gforce 6800 of een 6800GT
hmm ik wil dus geen agp hebben aangezien ik ook me proc versbel en dus automatisch uitkom op een pci-e kaartje...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef Giem het volgende:
[..]
De Asus V9999TD/128
is een agp, en je kunt er heel makkelijk met riva tuner een 6800 GT en hoger van maken.. Hij is stock al sneller dan een 6600GT en ook goedkoper, als je hem een beetje slim koopt..
Bij perfect systems hebben ze hem nu voor 129..
Als je dat doet zou ik nog even wachten op de 7 serie.. ik weet niet wat het budget is..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm ik wil dus geen agp hebben aangezien ik ook me proc versbel en dus automatisch uitkom op een pci-e kaartje...
en ik doe liever niet aan overklocken ookal lijkt het makkelijk te gaan
dit heeft o.a mijn finaciele status te maken... (ik kan me het niet veroorloven om een kaart proberen te modden en vervolgens een neiwue te moeten kopen..
dan liever een duurdere kaart die gewoon "out of the box" snel is...
voor een processor, moederbord en videokaart ongveer 450-500 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:41 schreef Giem het volgende:
[..]
Als je dat doet zou ik nog even wachten op de 7 serie.. ik weet niet wat het budget is..
mmm want een 6800GT kost al 300 euro.. dan blijft er weinig over voor een CPU enzo. Hopelijk voor je dat de midrange 7 kaarten weer zo goed zijn als de 6600 seriequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
voor een processor, moederbord en videokaart ongveer 450-500 euro
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
Net wakker, maargoed, toch nog maar ff 'mogge' zeggen
wel op het warme brood de hagelslag gestrooid hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:02 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN zit aan het geroosterd brood met hagelslag.
Is zeker netjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee net niet..![]()
Hij loopt na enig kietelen nu sneller dan een GT en niet iets langzamer dan een Ultra..
Toch netjes voor een kaartje van 125 euriEn hij kan nog sneller.. maar eerst even zo.. kijken hoe het gaat.
Misschien kan je zoiets als Rivatuner proberen. Ik dacht dat je via dat progje ook kan overclocken. En misschien wil die wel verder dan 400/800 Mhz.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:12 schreef Giem het volgende:
[..]
Benchmarks gaan ook allemaal goed. Maar toch.. en ik kan niet verder opklokken dan 400/800 met het asus progje. En de Nvidia eigen dingen werken niet.. omdat mijn 6800 nu ineens 16 pinpelines heeft wil hij hem niet meer overklocken.
Probleem was rivatuner wou hem ook niet overklocken.. maar het probleem was dat hij 16 pipelines had en daardoor niet kon testen.. dus deed hij het nooit.. Dus eerst weer normaal 12 pipelines gemaakt.. toen overgeklocked tot 450 mhz en toen weer de extra pinelines open gezet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is zeker netjes.
[..]
Misschien kan je zoiets als Rivatuner proberen. Ik dacht dat je via dat progje ook kan overclocken. En misschien wil die wel verder dan 400/800 Mhz.
Ja, eten, een level gamen, en dat verder fokken..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:45 schreef devzero het volgende:
Met deze snelheid kun je en Fokken en iets anders doen. Nog meer keuzes dus
En dan zal het ook nog wel aan het eind van de middag zijn. Als ze uberhaupt al bellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:08 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja, eten, een level gamen, en dat verder fokken..
Ik Dell weer bellen.. net gedaan.. pff ze hebben nu belooft morgen te bellen.. jeee dan al![]()
hahah de dames met de zweepjes wouden je niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ja
Ik ga mezelf van 't balkon gooien nu.. life sucks anyway
ehwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef Giem het volgende:
[..]
hahah de dames met de zweepjes wouden je niet..![]()
Zen zweepje zal te kort zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef Giem het volgende:
[..]
hahah de dames met de zweepjes wouden je niet..![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:07 schreef Jump het volgende:
[[url=http://img129.imageshack.us/img129/4244/sjowhan6th.th.png]afbeelding][/URL]
Omdat niet iedreen zelfe resultaat krijgt. Eerste hit dus
hij vind mij lief een kutuserquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
Jump... Waarom zoek je in godsnaam op Sjowhan zijn username?
Doe je dat altijd?
Waarom? geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
Jump... Waarom zoek je in godsnaam op Sjowhan zijn username?
Doe je dat altijd?
Whahaquote:Een klein meisje vergezelt haar vader naar de kapper.
Als haar vader geknipt wordt staat ze ondertussen, naast de
kappersstoel, een pruim te eten.
De kapper bukt zich naar het meisje en zegt: "'k Denk dat je
seffens allemaal haar op je pruim gaat krijgen..."
"Ja, ik weet het", zegt het meisje, "en ik krijg ook tetten.
Ik ga maffequote:
Giem gaan ook slapen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef SHERMAN het volgende:
Truste.
* SHERMAN gaat nog even zijn firewall updaten en dan ook richting bed.
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen! Koffie!
Nee zit op college.. En bij de studenten vereniging is het op.. dus we moeten eerst naar de groothandel..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
Vergeten te kopen gister?
Iemand die er nu niet is..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
Tss.. wie heeft de zeggenschap over de voorraden?![]()
Nja, toepasselijke straf dan maar ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Iemand die er nu niet is..![]()
Daarom is het ook op![]()
Verzin eens iets.. Van het gebouw af gooien.. mmm is ook zo definitief.. toch maar iets anders..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, toepasselijke straf dan maar ofzo
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Geweldig
http://www.skoften.net/comments.php?id=662_0_1_0 ook trouwens
Preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij je dan niet zien lopen
Nou neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij je dan niet zien lopen
Doe maar niet..quote:
Riching Kung Fuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:12 schreef SHERMAN het volgende:
Richting Belgie?
Nee, moest werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef Sjowhan het volgende:
Rustig hier, allemaal voetbal kijken?
nee joh, ze bedoelen 12 oktober volgend jaar!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Giem het volgende:
[..]
Doe maar niet..
* Giem is nog steeds niet gebeld door Dell.. en dat zouden ze toch echt vandaag doen.
ja denk het ook..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
nee joh, ze bedoelen 12 oktober volgend jaar!
Veel succesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag weer cisco herren
Als ik 't haal, koop ik iets duurs voor mezelf(nieuwscherm ofzo
)
had gister practise exam gedaan, had ik een 53.3 voor, toen nog gestudeerd, de final gedaan, 54.9quote:
Ik ga nu goed kijken voor een redelijk scherm, kan ik iig me kop recht houden dan schuin rechtsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat ga je nu voor duurs kopen?
Heb je het nog lang uitgehouden. Is je nek ondertussen nog niet scheef gegroeid?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga nu goed kijken voor een redelijk scherm, kan ik iig me kop recht houden dan schuin rechts(zie de oude foto @ http://sjowhan.tweakdsl.nl/fok/mydesk.jpg)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:21 schreef mschol het volgende:
middag
zo ben ook weer terug van me 2 dagen relaxen
nog 1 dagje stage dan herfstvakantie..
en dan ga ik maar shoppen voor me pc (amd64 3000+, 6800GT 256MB, en een leuk mobo die niet te duur is maar wel onboard lan heeft)
dat klopt maar probeer maar eens een goedkoop mobo te krijgen dat niet 1000 extra functie heefty waarvoor je hetaald...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
Is toch vrij standaard tegenwoordig?
Valt me ook mee jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je het nog lang uitgehouden. Is je nek ondertussen nog niet scheef gegroeid?
Een TFT is voor jou qua ruimte zeker het handigst. Ik heb gelukkig de mazzel dat ik m'n 19" CRT makkelijk kwijt kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Valt me ook mee ja. Nog niet scheef gegroeid, maar merk wel dat (op school bijv) het veel beter werkt
Ga of voor een 17" of 19" TFT, kan ik 't mooi voor me zetten. Alleen eens kijken welke er zijn en reviews lezen, wil nl geen ghostingshit enzo
Q-Tec voedingen zijn ook niet geweldig. Dus die zou ik niet nemen. En het ligt er maar net aan wat voor merk die 480 is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef mschol het volgende:
het wordt als alles op voorraad is dit:
Asus A8N-E 99
AMD Athlon64 3000+ (1.8 GHz) 159
XFX 6800GT 319
nummertjes is prijs in euro...
tis jammer dat alternate de asus 6800GT niet heeft...
ik zit nu wel sterk te twijfelen of ik de 6800GT moet nemen en niet een langzamere... ik ben namelijk nu erg veel centen kwijt
deze is goedkoper... "slechts" 279 euro
maar in case of emergency moet ik ook een voeding kunnen kopen en die beginnen bij de 25 euro voor een Q-tec 400watt
ik heb nu een 480 maar ik heb geen flauw benul of hij dat ook daadwerkelijk kan leveren..
reinstall is snellerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:37 schreef SHERMAN het volgende:
Damn iemand ooit geprobeerd om de serial van Windows XP SP2 te veranderen? Tools lijken niet te werken namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |