kan et niet vinden op me pcquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:38 schreef electricity het volgende:
C:\Documents and Settings\<Jouw username>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<Een nummer>\CustomEmoticons
die files ff kopieren en renamen naar png oid
tot hoe ver kom je?quote:
jah wel maar hij vind de rest wat er naar komt niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:50 schreef electricity het volgende:je weet niet welke username je hebt in windows?
ah. dan moet je ff in windows zorgen dat je verborgen folders ook kunt zien. Extra->MapOpties->Weergavequote:Op zondag 9 oktober 2005 11:51 schreef Muziekmeisje het volgende:
[..]
jah wel maar hij vind de rest wat er naar komt niet meer
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\4197091550\CustomEmoticons
btw het nummer is afwijkend
zet wel even alle verborgen zooi open
ik was te laatquote:
je kan ze met Paint shop pro wel openen die .dat filesquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:05 schreef Muziekmeisje het volgende:
kan je ze dan ook nog om zetten tot jpg of gif
gewoon renamen naar .png werkt wel. windows picture viewer kan ze dan gewoon openen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:05 schreef Muziekmeisje het volgende:
kan je ze dan ook nog om zetten tot jpg of gif
ok. dan zul je ze even moeten openen in een editor en opnieuw saven. of je moet weten wat voor formaat het is. dat kun je zien door ze in notepad te slepen, en te kijken wat de eerste letters zijn die je ziet staan. bij PNG en GIF is dat in ieder geval duidelijk. jpg vast ook wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef Muziekmeisje het volgende:
jah maar je kan ze niet toevoegen in msn daar kent die ze neit
hmmmzzz snap et niet maar probeer welquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:15 schreef electricity het volgende:
[..]
ok. dan zul je ze even moeten openen in een editor en opnieuw saven. of je moet weten wat voor formaat het is. dat kun je zien door ze in notepad te slepen, en te kijken wat de eerste letters zijn die je ziet staan. bij PNG en GIF is dat in ieder geval duidelijk. jpg vast ook wel.
tvpquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef onderjas het volgende:
is er niet een programma (of een feature in een programma) waarmee je je smiley's kan exporteren naar een bestand om ze later weer te importeren?
Een Terug vind Postquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:09 schreef Muziekmeisje het volgende:
[..]
en dat is en waar kunnen we dat vinden
wat ben jij een kutkloonquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:29 schreef Muziekmeisje het volgende:
wie weet hoe ik in msn de emoticon kan op slaan die je in je lijst heb staan
ik bedoel niet
als iemnand je emotie zend
dan regeter muis knop en dan toevoege en dan moet je sneltoets maken
kijk als je pc wil herinstaleren ben in je icoons kwijt dus is er dan een manier om ze terug te halen
klopt, die post die erboven staat was namelijk van mij, maar ik post soms per ongeluk met mijn broertje z'n account, net zoals nu weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een Terug vind Post![]()
Kortom hij wil het zelf ook weten![]()
hiermee kan je ze alleen opslaan, niet exporteren..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:53 schreef InDenial het volgende:
CEDP stealer http://www.sherv.net/
Gebruik het zelf niet om backups te maken, maar het is wel mogelijk om de plaatjes op te slaan. Kan me trouwens niet herinneren of er spyware bijzit.. zoja dan is het weg te halen, want heb nu geen spyware.. ;-)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:58 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb altijd als ik emoticons van iemand toevoeg dat ze na een poosje (en dat poosje is onvoorspelbaar, kan een dag zijn of 3 weken) zomaar ineens weer uit mn lijst zijn verdwenen.
Soms zelfs volgens mij terwijl ik de computer nog aan heb staan. Dan heb ik ze eerst nog wel en een uur later als ik weer op msn zit zijn ze allemaal weg (die toegevoegde dan he).
Staan dan nergens meer.
Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. Wie weet hoe je dit euvel wel kunt oplossen of herkent het probleem?
Ik ben verder een computerleek dus graag stap voor stap uitleg hehe.
Oke deze dan..... http://www.baisoft.it/msnbackup_english.aspquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef crossover het volgende:
hiermee kan je ze alleen opslaan, niet exporteren..
en die feature zit ook in een plugin voor msg plus, namelijk StuffPlug
dat zou em wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef InDenial het volgende:
[..]
Oke deze dan..... http://www.baisoft.it/msnbackup_english.asp
Nee dat is het niet. Zo slim ben ik ook nog wel hoor. Hij staat NERGENS bij mijn emoticons. Niet bij standaard emoticons, niet bij favorieten, niet bij mijn emoticons.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:29 schreef inXs het volgende:
[..]
Misschien moet je ff op "meer" klikken, bij het emoticons icoontje
Heb hem zelf ook even uitgetest. Werkte goed.. Kreeg alleen af en toe meldingen dat hij bepaalde dingen niet terug kon zetten (of iets in die trant). Dit zou kunnen komen door het gebruik van bijvoorbeeld A-patch en MSN discovery.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:32 schreef crossover het volgende:
[..]
dat zou em wel eens kunnen zijn
ik ga 'm vanmiddag uitproberen
lieverdquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:09 schreef Muziekmeisje het volgende:
[..]
en dat is en waar kunnen we dat vinden
Niemand?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand waar de smileys van 7.5 staan opgeslagen, in de zelfde map
Ik was net blij dat dit topic uit mijn AT list verdwenen wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef NordicBlue het volgende:
*nutteloze kick*
Ja lach maar, kadaverquote:
Há, ik weet het.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand waar de smileys van 7.5 staan opgeslagen, in de zelfde map
nou vertel het ons eens.........quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |