Net zoals in 2003 toen ze ook verloren in Tsjechië...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:50 schreef tong80 het volgende:
Een elftal met Davids, Kluivert, Seedorf, Makaay, van Bommel, Heitinga, Sneyder, Bouma en Ooyer had allang voorgestaan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:50 schreef mcintosh het volgende:
Pff, heeft iemand een url die ik direct in WMP kan plakken? Via websites doet mijn wmp het niet ..
Ik wil zien !
Frequentie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:52 schreef jeroen1976 het volgende:
mcintosh: geef het maar op...ik heb vanalles al geprobeerd...radio 1 all the way!!
Damn zeg wat een kutzooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:52 schreef jeroen1976 het volgende:
mcintosh: geef het maar op...ik heb vanalles al geprobeerd...radio 1 all the way!!
Mooi. Die kan zich tegen de Finnen niet meer blesseren, dat is weer goed voor Ajax.quote:
Zal ie serieus niets gegeten hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:54 schreef sampoo het volgende:
Wat kijkt Boulahrouz pijnlijk. Hij zal toch niet met de Ramadan mee doen?
bijna goed!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Ik voel een penalty aankomen. Voor de Tsjechen wel te verstaan.
thanks...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=42&a=.asx
Hij fluit gewoon rechtvaardig tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:55 schreef BB-King het volgende:
Die scheids hebben we beslist niet tegen... tot dusver.
Moet ie fluiten als iemand steeds gaat liggen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:55 schreef BB-King het volgende:
Die scheids hebben we beslist niet tegen... tot dusver.
Zei ik ook toen ik extra betaald had om d'r van achteren te nemen. Je voelt je knap bestolen dan.quote:
Ik wist niet dat Barros ook nog voetballer is naast zijn MotoGP-carriere.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Je hoeft maar te blazen tegen Barros en hij gaat al liggen.
Nee.. maar er zijn kutscheids die dat wel doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet ie fluiten als iemand steeds gaat liggen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |