quote:
en dan zometeen er af laten lebberen door Roel!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef teun911 het volgende:
Ik zie dit waarschijnlijk als laatste, maar die linda heeft gewoon Bart op haar wang staan
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ze over Chantal gaan roddelen. Het moet toch niet al te lang meer duren voor ze haar doorzien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, maar dan nu over chantal, gna gna
dan kijk je waarschijnlijk niet naar de live streams maar zit je bij gemiste uitzendingen??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef caradoc het volgende:
Waarom kan ik de wedstrijd niet via de live streams volgen op talpa? Dan krijg ik een aflevering te zien van dat ene programma, maar niet het voetballen.
Ja precies, dat dacht ik ook al....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:02 schreef Anitra het volgende:
Delta jij hebt al Goal staan terwijl hij er hier nog in moest
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef kissa het volgende:
Van der Vaart toch?
Op dat moment zit ik te wachten. En dan met al die meiden tegen Chantal, heerlijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ze over Chantal gaan roddelen. Het moet toch niet al te lang meer duren voor ze haar doorzien.
kijk je de wedstrijd online of gewoon tv?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik ook al....
nou, als ze zich blijft gedragen zoals vandaag kan dat nooit lang meer duren toch?? Ik kan me niet voorstellen dat je een week lang begrip voor dat gedrag kan opbrengen ook al is ze dan gestopt met rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ze over Chantal gaan roddelen. Het moet toch niet al te lang meer duren voor ze haar doorzien.
Pfff...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef CartWOman het volgende:
Kut.
Misschien zit Delta via versatel te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik ook al....
Dat is symbolischquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:58 schreef -Delta- het volgende:
Wat ziet Lieske er schattig uit, zo geconcentreerd en dan die molen op d'r hoofd.
ow sorry dan begreep ik je verkeerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef caradoc het volgende:
Muizeneis, ik kan big brother wel zien, maar niet de wedstrijd zelf. Die is toch op talpa?
Op talpa's website ( frontpage ) heb je zo'n link waarmee je talpa direct kunt zien. Ik had gedacht daar het voetbal ook wel te zien.
Gewoon via de tilleviesie....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
[..]
kijk je de wedstrijd online of gewoon tv?
want hier was die er al in voor delta het neerzette
Je zou denken van niet. Ik hoop dat het vanavond al ontploft na flink wat alcohol. En dat die Chantal is lekker geconfronteerd gaat worden met derzelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, als ze zich blijft gedragen zoals vandaag kan dat nooit lang meer duren toch?? Ik kan me niet voorstellen dat je een week lang begrip voor dat gedrag kan opbrengen ook al is ze dan gestopt met roken![]()
ow zou dat het zijn?? Ja ik luister alleen, mn man zit tv te kijken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
[..]
kijk je de wedstrijd online of gewoon tv?
want hier was die er al in voor delta het neerzette
Hier gewoon via tv en was dus laterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef caradoc het volgende:
Muizeneis, ik kan big brother wel zien, maar niet de wedstrijd zelf. Die is toch op talpa?
Op talpa's website ( frontpage ) heb je zo'n link waarmee je talpa direct kunt zien. Ik had gedacht daar het voetbal ook wel te zien.
Opperste concentratie door de vrouw die zelf ook vroeger een balletje trapte.quote:
ow dat zou wel helemaal geweldig zijn, zit chantal zelf ook al lekker aan de drank?? En linda, ik had eerst begrepen dat linda niet te veel zou gaan drinken maar ik las dat vanmiddag gepost was dat ze had gezegd zich niet in te houden vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
[..]
Je zou denken van niet. Ik hoop dat het vanavond al ontploft na flink wat alcohol. En dat die Chantal is lekker geconfronteerd gaat worden met derzelf.
hij is wel erg leuk hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Laat ik hem nog maar een keer doen dan
Lijkt wel of ze zo gaat janken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Opperste concentratie door de vrouw die zelf ook vroeger een balletje trapte.
voor mijn gevoel 60 en aan dr stem te horen 600quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Loedertje het volgende:
Hoe komt Chantal erbij dat ze maar 6 peuken per dag rookte??
Zegt ze dat nu weer? Ik dacht al dat ik dat straks verkeerd verstaan hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Laat ik hem nog maar een keer doen dan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
Chantal heeft het moeilijker dan iedereen want zij geniet meer van een sigaret dan anderen
Ik dacht dat de 1e keer dus ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zegt ze dat nu weer? Ik dacht al dat ik dat straks verkeerd verstaan had
ze rookt ongeveer het dubbele van wat Tanja rooktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Loedertje het volgende:
hij is echt leuk!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef Rica het volgende:
Aanbiedingen voor date met Chantal lopen sinds vanavond ineens wel binnen
[afbeelding]
Ja, Dido zei 't zelfs ook!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Chantal zegt dat ze maar 6 chigaretten per dag rookte?
Ze had zelf altijd een heel pakjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Chantal zegt dat ze maar 6 chigaretten per dag rookte?
Een palingrokerij is er niks bij
o mijn god, nee ho wacht even, dan heeft ze gewoon gelijk, dan is het voor haar inderdaad het moeilijkst, vergelekn bij haar rookt de rest zo ongeveer niets dus wat zeuren ze nou?? Zíj heeft inderdaad recht van klagen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze rookt ongeveer het dubbele van wat Tanja rookt
Dido vertelde gister nog dat zijzelf een pakje per dag wegrookt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Dido zei 't zelfs ook!
Apart trouwens dat Dido het er láng zo moeilijk niet mee lijkt te hebben.
Dat rode pruikje is ook erg cutequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hij is echt leuk!!![]()
Menno stukken minder hoor![]()
Dan spreekt ze de waarheid want Tanja rookt er maar 3quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze rookt ongeveer het dubbele van wat Tanja rookt
De hele dag al, zeker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het geblaat op stream 1 maar op mute gezet. Doen we hier de laatste tijd wel vaker
Triest hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Dido blijft maar herhalen dat het voor haar ook moeilijk is
nee echt te erg, Chantal negeert dat gegeven gewoon helemaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Dido blijft maar herhalen dat het voor haar ook moeilijk is, maar dat hoort Chantal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |