hij is wel erg leuk hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Laat ik hem nog maar een keer doen dan
Lijkt wel of ze zo gaat janken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Opperste concentratie door de vrouw die zelf ook vroeger een balletje trapte.
voor mijn gevoel 60 en aan dr stem te horen 600quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Loedertje het volgende:
Hoe komt Chantal erbij dat ze maar 6 peuken per dag rookte??
Zegt ze dat nu weer? Ik dacht al dat ik dat straks verkeerd verstaan hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
Laat ik hem nog maar een keer doen dan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
Chantal heeft het moeilijker dan iedereen want zij geniet meer van een sigaret dan anderen
Ik dacht dat de 1e keer dus ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zegt ze dat nu weer? Ik dacht al dat ik dat straks verkeerd verstaan had
ze rookt ongeveer het dubbele van wat Tanja rooktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Loedertje het volgende:
hij is echt leuk!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef Rica het volgende:
Aanbiedingen voor date met Chantal lopen sinds vanavond ineens wel binnen
[afbeelding]
Ja, Dido zei 't zelfs ook!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Chantal zegt dat ze maar 6 chigaretten per dag rookte?
Ze had zelf altijd een heel pakjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Chantal zegt dat ze maar 6 chigaretten per dag rookte?
Een palingrokerij is er niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |