quote:
en dan zometeen er af laten lebberen door Roel!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef teun911 het volgende:
Ik zie dit waarschijnlijk als laatste, maar die linda heeft gewoon Bart op haar wang staan
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ze over Chantal gaan roddelen. Het moet toch niet al te lang meer duren voor ze haar doorzien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, maar dan nu over chantal, gna gna
dan kijk je waarschijnlijk niet naar de live streams maar zit je bij gemiste uitzendingen??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef caradoc het volgende:
Waarom kan ik de wedstrijd niet via de live streams volgen op talpa? Dan krijg ik een aflevering te zien van dat ene programma, maar niet het voetballen.
Ja precies, dat dacht ik ook al....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:02 schreef Anitra het volgende:
Delta jij hebt al Goal staan terwijl hij er hier nog in moest
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef kissa het volgende:
Van der Vaart toch?
Op dat moment zit ik te wachten. En dan met al die meiden tegen Chantal, heerlijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ze over Chantal gaan roddelen. Het moet toch niet al te lang meer duren voor ze haar doorzien.
kijk je de wedstrijd online of gewoon tv?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik ook al....
nou, als ze zich blijft gedragen zoals vandaag kan dat nooit lang meer duren toch?? Ik kan me niet voorstellen dat je een week lang begrip voor dat gedrag kan opbrengen ook al is ze dan gestopt met rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ze over Chantal gaan roddelen. Het moet toch niet al te lang meer duren voor ze haar doorzien.
Pfff...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef CartWOman het volgende:
Kut.
Misschien zit Delta via versatel te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik ook al....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |