abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38299868
Mss kunnen we een fok clan oprichten? en dan allemaal in dezelfde server spelen zeg maar.
  zondag 28 mei 2006 @ 14:20:44 #52
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_38300032
Oeh, dit was het enige online spel dat ik ooit semi-fanatiek heb gespeeld. Ik was bijna altijd soms eerste.

Maar toen ben ik er een maand uitgeweest en werd ik zo ingemaakt door iedereen dat ik maar ben gestopt. Ook toen er allemaal crappy levels voorbij kwamen die ik niet echt kon waarderen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_38300120
ik ben op de leukste server van het spel gebanned.
is al half jaar geleden ofzo en ik weet dus ook niet meer waarom enzo
pi_38303745
Ik ben nog nergens gebanned maar lijkt mij btw wel leuk een FOK! clan

wat zou de tag dan worden???

[[games.FOK!]]naam
of
[[gaming.FOK!]]naam

vind de 2de wel het leukste
pi_38304070
Vind ze geen van beiden geweldig
Dan gewoon [Fok!]
pi_38305235
Hm, toch even opnieuw ET fixen dan .
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  zondag 28 mei 2006 @ 17:50:25 #57
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38306269
Ik heb ook wel interesse! Vroeger heb ik dit spel best een tijd gespeeld en ook in een clan.
Nu heb ik het weer opnieuw uitgevonden en het is nog steeds leuk
pi_38307329
Eerder speelde ik het best wel op hoog niveau, leuk en vermakelijk spel en qua tactiek is het 'n leuk spel
pi_38308107
zijn er btw niet meer FOK! clans bij andere spellen enzo? Dan kun je namelijk gewoon beter een multiclan FOK! maken
quote:
Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen?? Btw misschien in startpost zette dat ET een gratis spel is hé? Dat je gewoon kan downloaden... en iedereen het kan spelen
pi_38308783
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Wouser het volgende:
[..]

Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen??
Ja, hallo!

All Seeing Eye roept vandaag naar me dat ET 2.60b uit is, dus dat ga ik maar eens installeren.

edit: zo te zien is dat alleen een fix voor servers.

[ Bericht 5% gewijzigd door tsuihark op 28-05-2006 19:14:46 ]
  zondag 28 mei 2006 @ 19:19:31 #61
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_38309119
nee is een fix tegen een exploit (via de oude patch is een poort geopend op je pc en kun je gehacked worden)
En dat kan zomaar.....?
pi_38309189
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef ZigoSOS het volgende:
Vind ze geen van beiden geweldig
Dan gewoon [Fok!]
pi_38309567
Word dit nog gedaan dan?
wil er anders wel bij
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_38309690
Ja, ik heb inderdaad wel interesse in een Fokclan. Ik moet wel ff alles opnieuw downloaden, want die andere versie ging ineens kapot. Na 1 juni heb ik volop tijd om te ET'en.
pi_38309892
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:09 schreef tsuihark het volgende:

[..]

Ja, hallo!

All Seeing Eye roept vandaag naar me dat ET 2.60b uit is, dus dat ga ik maar eens installeren.

edit: zo te zien is dat alleen een fix voor servers.
Niet Return to Castle Wolfstein he... Maar gewoon Enemy Territory 2.60 is namelijk de laatste patch van ET van RTCW is da 2.60b
pi_38309934
Ik speel nog gewoon op 2.55
Ergens gelezen/gehoord of whatever dat er iets mis is met 2.60 (dus iets met een exploit?)
pi_38422158
Niemand meer zin
pi_38745418
Wordt de clan nog wat? Ik heb iig ET gedownload en ben weer bezig ermee. Ik speel 2.60.
  zondag 11 juni 2006 @ 14:55:47 #69
66083 Platina
78th Element
pi_38748971
Ik speel ET ook weer, alleen die kutmods hangen me de keel uit. Killing spree etc gaat nog wel maar de rest is crap evenals ALLE custom made maps.
pi_38754071
Ik moet hele tijd 2 keer connecten bij veel servers voor ik kan spelen. Waaraan kan dat liggen?
pi_38786528
Op welke servers spelen jullie en onder welke nick?
pi_38818761
Van het weekend weer gedownload. Kan dus weer bijna 24 uur spelen
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_38882308
Ik speel onder Eyestylish op verschillende servers, maar vaak op:
80.248.210.224:27960
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:56:31 #74
66083 Platina
78th Element
pi_38882377
Ben ik nou gewoon slecht geworden of die andere zo goed? vroeger won ik namelijk best veel, maar nu word ik in gewone vuurgevechten afgemaakt. Ik heb dan ook een jaar lang niet gespeeld en ik probeer ook op het hoofd te mikken maar het lukt me gewoon niet!.

Ik word keer op keer afgemaakt doordat de tegenstander spastisch zit te springen en ik ook maar ik raak hun dan niet in de kop hoogstens in de borst een paar keer, echt zwaar kut om telkens maar ingemaakt te worden
pi_38943887
Dit spel is gisteren ook weer bij mij geïnstalleerd. Had hem eraf gegooid maar is toch best verslavend.
pi_38949512
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Platina het volgende:
Ben ik nou gewoon slecht geworden of die andere zo goed? vroeger won ik namelijk best veel, maar nu word ik in gewone vuurgevechten afgemaakt. Ik heb dan ook een jaar lang niet gespeeld en ik probeer ook op het hoofd te mikken maar het lukt me gewoon niet!.

Ik word keer op keer afgemaakt doordat de tegenstander spastisch zit te springen en ik ook maar ik raak hun dan niet in de kop hoogstens in de borst een paar keer, echt zwaar kut om telkens maar ingemaakt te worden
Combinatie denk ik Gewoon blijven oefenen chef.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:25:52 #77
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_39146775
Ik speel het spel ook al een hele tijd. Ben op dit moment een lvl 9 FG (flameguard)
Flameguard 1 is een hele relaxte server....aanrader
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:56:12 #78
66083 Platina
78th Element
pi_39147800
Juistem :S
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:19:53 #79
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_39183398
Een eventuele Fok!Clan is welkom op de server van gTc, evenals andere clans.

• IP: 81.171.108.12 , poort is standaard
  • !!!!<gTc> XP-SAVE 100h!!!!
  •   zondag 25 juni 2006 @ 18:34:26 #80
    66083 Platina
    78th Element
    pi_39214586
    XPsave

Al speel ik wel op Kill 'em All (eindloze xp save) en Warfare 24h xp save. Omdat dit goede servers zijn en er niet gecheat word.

Op publics krijg ik steeds meer het idee dat er ontieglijk veel gecheat word.
    En liever geen xpsave want zo begin je bij een potje al in het voordeel of nadeel. Zo speelde ik vandaag op de Gh0st server ofzo waar een 18h xp save stond en iemand gewoon 42k xp had

kutnerds die 20k xp in 1 dag hebben ofzo. ik zit op de 10-15 xp per minuut ofzo
    pi_39216549
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef Platina het volgende:
    XPsave

Al speel ik wel op Kill 'em All (eindloze xp save) en Warfare 24h xp save. Omdat dit goede servers zijn en er niet gecheat word.

Op publics krijg ik steeds meer het idee dat er ontieglijk veel gecheat word.
    En liever geen xpsave want zo begin je bij een potje al in het voordeel of nadeel. Zo speelde ik vandaag op de Gh0st server ofzo waar een 18h xp save stond en iemand gewoon 42k xp had

kutnerds die 20k xp in 1 dag hebben ofzo. ik zit op de 10-15 xp per minuut ofzo
    de servers met die endeloze lange xp-saves zijn de wat meer noob servers met meestal etpub cfg's.

aangezien ET al een tijd meegaat en nog steeds zo populair is moet je wat meer op de gewone servers zitten als je tegenstand wil. en als je denk dat je wat ken, ga dan is naar efterlyst, bio server of telenet. dan weet je ongeveer waar de med+ skill ligt van ET vandaag de dag.

en trouwens dat gecheat op pub servers dat is 1 grote onzin factor.... al sins de komst van ETpro is cheaten allang niet meer wat 't was. de enigste cheat functie die nog werken zijn aimbot, speedhack, wallhack en ID-spoofers. nu heb ik al een jaar lang geen speedhack meer gezien en aimbot/wallhack kwam ik alleen tegen op de telenet servers omdat het daar alleen nog grappig is. ID spoofers heb je alleen wat aan als je cheat maar verbeterd niet je spel.
    (__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination
      zondag 25 juni 2006 @ 19:58:24 #82
    66083 Platina
    78th Element
    pi_39217918
    ik kan niet zoveel, geen zin om nog meer ingemaakt te worden.

Ja, cheaten is niet meer wat het was zegt de man, nou ik vind aimbot + wallhack toch al teveel van het goede hoor. Kan ik niks tegen beginnen.
    pi_39284780
    Ligt het aan mij (ben ik nou heel erg dom bezig) of zijn er meerdere ET versies? Ik heb het spel namelijk zelf ook een tijd gespeeld, maar de screens die ik hier zie lijken helemaal niet op mijn spel.
    All your cookies are belong to us!
      dinsdag 27 juni 2006 @ 19:43:26 #84
    66083 Platina
    78th Element
    pi_39295227
    De screenshot in de OP is idd niet van ET. Ziet er nog gewoon hetzelfdeu it hoor
    pi_39295743
    Ik speel altijd op DWX clan server (24h xp save)
    Spelen echt goede lui op die sever. Echt een aanrader als je een beetje tegenstand wilt hebben.
    Ik moet zeggen dat ik op meeste servers voor cheater word uitgemaakt. Ik speel dit spel gewoon een beetje te lang. Tja dan wordt je vanzelf wel een keertje goed.
    pi_39299021
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 08:29 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

alles is gelukt, ik heb de server helemaal af.
    mensen hebben rooie ogen,
    het clanlogo staat op de deuren,
    de spawnvlaggen zijn veranderd,
    leuke maps,
    100 uur xp-save...

wil je een keer kijken? 81.171.108.12
    Welke versie heb je draaien op die server? (ETpro, shrub of iets dergelijks) Ik kom er nl. niet op
    BTW, ik zie oowk wel wat in die Fok! clan... mijn nick is 'Ph4t3'

EDIT: De foutmelding die ik krijg als ik op de server (en servers die eerder in dit topic zijn genoemd) probeer te komen, gaat als volgt:
    quote:
    ERROR: Protocol Mismatch Between Client and Server.

The server you attempted to join is running an incompatible version of the game.
    You or the server may be running older versions of the game. Press the auto-update button if it appears on the Main Menu screen.
    Geen auto update knop te bekkennen... Help?

[ Bericht 30% gewijzigd door Metaalkop op 28-06-2006 20:00:19 ]
    pi_39373914
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef Platina het volgende:
    ik kan niet zoveel, geen zin om nog meer ingemaakt te worden.

Ja, cheaten is niet meer wat het was zegt de man, nou ik vind aimbot + wallhack toch al teveel van het goede hoor. Kan ik niks tegen beginnen.
    mijn punt is... dat je wel heel erg je best moet doen om een beetje je bot te laten werken op een ETpro server.... en zo populair is het niet meer want veel mensen kennen de ins en outs wel van het spel zoals pb_kick, etc.....

ik speel ET als 2 jaar, ook al pro-gaming gedaan op clanbase.... maar denk dat ik maar 3 of 4 x in me hele ET carierre een cheater heb gezien....

tegenwoordig is het groote CFG cheating nou als je het aan mij vraagt je CFG is niet zoveel meer aan te doen... hooguit wat soepelere gameplay maar als je egt goed ben heeft je CFG daar maar een kleine bijdrage aan.
    (__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination
      vrijdag 30 juni 2006 @ 21:57:37 #88
    136730 PiRANiA
    pi_39407596
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 21:26 schreef Metaalkop het volgende:

[..]

Welke versie heb je draaien op die server? (ETpro, shrub of iets dergelijks) Ik kom er nl. niet op
    BTW, ik zie oowk wel wat in die Fok! clan... mijn nick is 'Ph4t3'

EDIT: De foutmelding die ik krijg als ik op de server (en servers die eerder in dit topic zijn genoemd) probeer te komen, gaat als volgt:
    [..]

Geen auto update knop te bekkennen... Help?
    ET 2,60 dat in ieder geval.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 21:58:13 #89
    136730 PiRANiA
    pi_39407622
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

mijn punt is... dat je wel heel erg je best moet doen om een beetje je bot te laten werken op een ETpro server.... en zo populair is het niet meer want veel mensen kennen de ins en outs wel van het spel zoals pb_kick, etc.....

ik speel ET als 2 jaar, ook al pro-gaming gedaan op clanbase.... maar denk dat ik maar 3 of 4 x in me hele ET carierre een cheater heb gezien....

tegenwoordig is het groote CFG cheating nou als je het aan mij vraagt je CFG is niet zoveel meer aan te doen... hooguit wat soepelere gameplay maar als je egt goed ben heeft je CFG daar maar een kleine bijdrage aan.
    cvar cheating volgens mij
    pi_39426876
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

ET 2,60 dat in ieder geval.
    Yeey, hij doet het! Voor de duidelijkheid: de server draait op de mod ETpro met de patch 2.60
      woensdag 5 juli 2006 @ 12:35:51 #91
    136730 PiRANiA
    pi_39536958
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 18:04 schreef Metaalkop het volgende:

[..]

Yeey, hij doet het! Voor de duidelijkheid: de server draait op de mod ETpro met de patch 2.60
    je bedoelt 81.171.108.12?
    die draait 2,60 op ETPub met sinds kort ETAdmin_Mod
      woensdag 5 juli 2006 @ 12:40:34 #92
    136730 PiRANiA
    pi_39537107
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

Ik zie minstens elke week 2 cheaters.
    Vooral de human aimbots zijn lastig te herkennen, wallhacks haal je er zo uit.
    pi_39539663
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

je bedoelt 81.171.108.12?
    die draait 2,60 op ETPub met sinds kort ETAdmin_Mod
    Inderdaad... als het goed is zal je me al wel een paar keer tegen zijn gekomen:
    Ph4t3 [NED]
    (ik ben wel een beetje noob hoor
    pi_39539779
    Ik vond Wolfenstein toch wel stukken leuker dan ET.
    Wolfenstein, super spel. (L)
      woensdag 5 juli 2006 @ 14:42:33 #95
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39541059
    quote:
    zijn er btw niet meer FOK! clans bij andere spellen enzo? Dan kun je namelijk gewoon beter een multiclan FOK! maken
    [..]

Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen?? Btw misschien in startpost zette dat ET een gratis spel is hé? Dat je gewoon kan downloaden... en iedereen het kan spelen
    Soz, zit al in een clan (dP!) maar zou het niet erg vinden om af en toe gepwnd te worden door een Fokker

check -- . www.dpclan.org
      woensdag 5 juli 2006 @ 15:17:02 #96
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_39542130
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
    Ik vond Wolfenstein toch wel stukken leuker dan ET.
    Wolfenstein, super spel. (L)
    Vind ik niet.
    Ik heb ze allebij in clanverband gespeeld en ik speel ET nog steeds wel regelmatig. Maar ik vind ET gewoon uitgebreider met zijn puntensysteem. Het werkt erg leuk en het loont de moeite om op servers met XPsave te blijven spelen zodat je niet elke keer weer opnieuw moet beginnen

Ik heb me ET trouwens redelijk geCFG'd. Het heeft wel veel voordelen als je bevoorbeeld de inslag van granaten minimaliseerd. Je ziet ze dan veel minder en kunt blijven zien wat er achter de inslag is enzo. Dat heeft me al regelmatig geholpen.

Toch vind ik Call of Duty 2 tactischer met zijn smookgranaten.

desondanks is ET vet
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      donderdag 6 juli 2006 @ 07:32:05 #97
    136730 PiRANiA
    pi_39563179
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef Metaalkop het volgende:

[..]

Inderdaad... als het goed is zal je me al wel een paar keer tegen zijn gekomen:
    Ph4t3 [NED]
    (ik ben wel een beetje noob hoor
    Cool!
    (makt niet uit joh )
    pi_39563926
    quote:
    [..]

Er is geloof ik ook een Fok! clan voor een online racespel, TrackMania Nations. Dit is het topic.

Enne, let eens op er hebben al meer mensen gezegd dat ze mee willen doen met de clan
    pi_40148501
    Speelt nog iemand ET
      dinsdag 25 juli 2006 @ 01:01:50 #100
    154172 Terifire
    Bunny ftw:O
    pi_40153038
    *ET Speler meld zich*
    ik speel nu ongeveer 1 jaar ET, heb vroeger RtCW gespeeld en heb ET meteen gedownload zodra ik ervan hoordE(beetje laat eh )

ik zit momenteel in 2 clans, 1 fragclan(wars) en 1 TJ(Trickjump)clan, als je wilt weten wat trickjumpen is moet je echt ff googlen want dat ius teveel om uit te leggen:p

war clan: Annhilators(verdeglergs,) international clan
    TJ clan: 999(TJ groep van SMP clan)

me xfire is ttterifire

ik ben ook een scripter voor ET check www.Terifire.be voor mijn config en scripts:)

verder speel ik dit spel zowat de hele dag door, tja ben nogal verslaafd

ben atm ook met een fragmovie bezig samen met de aN clan, ik zal wel een link posten als de fragvid klaar is
    (__/)
    (O.o )
    (&gt; &lt; )
    This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')