update die Oppo eens, want de screens komen nog steeds uit de beta en ik speel het spel al zeker een half jaar niet meer (op actieve basis)quote:Enkele Enenmy Territory Players:
maxximus - mat_herben - 61neorej - bmwm3 - miss_nexhil - zwansen - capibar - ra-z - ramseseii - bonobo11 - shakes - keijz - kooba - paarse_paashaas - dj_day-v
tsja, ben drie jaar geleden begonnen met ET... als een al eerder genoemd irritant 13-jarig knulletje. maar nu ben ik al zeg ik het zelf, best wel goed. arrogant hequote:
Wat denk je? Dat iedereen hier een ET pro is?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:57 schreef TheThirdMark het volgende:
Niemand?
Codes voor kleuren enzo heb ik al wel.
Veel Haxx zijn niet meer mogelijk. Double Jumps zijn meestal niet meer mogelijk enz enz.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
ETpro is toch een mod? Wat verandert het dan?
Ikzelf heb ET bij tijd en wijle gespeeld, blijft leuk
Daar heeft het niet veel mee te maken. Trick jumps zijn nog even goed mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Veel Haxx zijn niet meer mogelijk. Double Jumps zijn meestal niet meer mogelijk enz enz.
Netjes!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
Moet je voor de grap eens op enemy territory zoeken op video.google.com
Staan leuke filmpjes op
had mijn vriend destijds ook (wolfenstein is zo'n tof spel, iedereen moest het gewoon hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef tha_dark het volgende:
Na een tijdje het niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens geinstalleerd.
Maar nu wil ik ET opstarten maar krijg ik een foutmelding in de ET console ( dat schermpje dat je krijgt voordat het spel opstart)
Er staat: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Betekent in 90+ % van de gevallen dat je geen goede driver voor je videokaart hebt geinstalleerd, even doen dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef tha_dark het volgende:
Na een tijdje het niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens geinstalleerd.
Maar nu wil ik ET opstarten maar krijg ik een foutmelding in de ET console ( dat schermpje dat je krijgt voordat het spel opstart)
Er staat: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Hij kan een bepaald CFG bestand niet openen of vindenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een Wolfenstein enemy territory gehuurd. Daarop draai ik ETPub
Er is alleen een probleem. Niks wordt opgeslagen. Geen Adminlogs. Geen logs. Geen Xp.
Ik krijg steeds de melding: "Cant open ... .cfg"
Weet iemand wat er aan de hand is?
alles is gelukt, ik heb de server helemaal af.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een Wolfenstein enemy territory gehuurd. Daarop draai ik ETPub
Er is alleen een probleem. Niks wordt opgeslagen. Geen Adminlogs. Geen logs. Geen Xp.
Ik krijg steeds de melding: "Cant open ... .cfg"
Weet iemand wat er aan de hand is?
zie post hierbovenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef dekilo het volgende:
ik zoek een nederlandse server en eventueel een ned clan.
Weet iemand er nog goeie?
Google helpt me niet echt verder!
Ik speel nu nl alleen maar op TE666 clan server.
Naam SpetSnaz.
Onder xfire: spetsnaz427
Naam van de server?quote:Op maandag 22 mei 2006 08:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
alles is gelukt, ik heb de server helemaal af.
mensen hebben rooie ogen,
het clanlogo staat op de deuren,
de spawnvlaggen zijn veranderd,
leuke maps,
100 uur xp-save...
![]()
wil je een keer kijken? 81.171.108.12
ja iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef ZigoSOS het volgende:
Backhander ik ben ongeveer sinds een week ook weer voor de helft begonnen met ET, en ben van plan nieuwe clan op te richten met iemand, waar je dan ook wel bij kan. En we hebben nog steeds onze oude clan hè... Jan, als je speelt, kom dan in [Testiculs]ClassicMaps hè?
Lijkt mij wel tofquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef Backhander het volgende:
[..]
ja idd
anders kunnen we samen ook een fok clan oprichten ofzo.
Nee geen geld voor een goede PCquote:Op zondag 28 mei 2006 00:56 schreef zotte_vos het volgende:
spelen mensen dit nogsteeds?
geen geld voor bf2 of cod2 zeker
Inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 13:23 schreef GioStyle het volgende:
Dat 2e plaatje is niet van Wolfenstein Enemy Territory, maar van America's Army.![]()
Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen?? Btw misschien in startpost zette dat ET een gratis spel is hé? Dat je gewoon kan downloaden... en iedereen het kan spelenquote:
Ja, hallo!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen??
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef ZigoSOS het volgende:
Vind ze geen van beiden geweldig
Dan gewoon [Fok!]
Niet Return to Castle Wolfstein he... Maar gewoon Enemy Territory 2.60 is namelijk de laatste patch van ET van RTCW is da 2.60bquote:Op zondag 28 mei 2006 19:09 schreef tsuihark het volgende:
[..]
Ja, hallo!![]()
All Seeing Eye roept vandaag naar me dat ET 2.60b uit is, dus dat ga ik maar eens installeren.
edit: zo te zien is dat alleen een fix voor servers.
Combinatie denk ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Platina het volgende:
Ben ik nou gewoon slecht geworden of die andere zo goed? vroeger won ik namelijk best veel, maar nu word ik in gewone vuurgevechten afgemaakt. Ik heb dan ook een jaar lang niet gespeeld en ik probeer ook op het hoofd te mikken maar het lukt me gewoon niet!.
Ik word keer op keer afgemaakt doordat de tegenstander spastisch zit te springen en ik ook maar ik raak hun dan niet in de kop hoogstens in de borst een paar keer, echt zwaar kut om telkens maar ingemaakt te worden
de servers met die endeloze lange xp-saves zijn de wat meer noob servers met meestal etpub cfg's.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef Platina het volgende:
XPsave![]()
Al speel ik wel op Kill 'em All (eindloze xp save) en Warfare 24h xp save. Omdat dit goede servers zijn en er niet gecheat word.
Op publics krijg ik steeds meer het idee dat er ontieglijk veel gecheat word.![]()
En liever geen xpsave want zo begin je bij een potje al in het voordeel of nadeel. Zo speelde ik vandaag op de Gh0st server ofzo waar een 18h xp save stond en iemand gewoon 42k xp had![]()
kutnerds die 20k xp in 1 dag hebben ofzo. ik zit op de 10-15 xp per minuut ofzo![]()
Welke versie heb je draaien op die server? (ETpro, shrub of iets dergelijks) Ik kom er nl. niet opquote:Op maandag 22 mei 2006 08:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
alles is gelukt, ik heb de server helemaal af.
mensen hebben rooie ogen,
het clanlogo staat op de deuren,
de spawnvlaggen zijn veranderd,
leuke maps,
100 uur xp-save...
![]()
wil je een keer kijken? 81.171.108.12
Geen auto update knop te bekkennen... Help?quote:ERROR: Protocol Mismatch Between Client and Server.
The server you attempted to join is running an incompatible version of the game.
You or the server may be running older versions of the game. Press the auto-update button if it appears on the Main Menu screen.
mijn punt is... dat je wel heel erg je best moet doen om een beetje je bot te laten werken op een ETpro server.... en zo populair is het niet meer want veel mensen kennen de ins en outs wel van het spel zoals pb_kick, etc.....quote:Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef Platina het volgende:
ik kan niet zoveel, geen zin om nog meer ingemaakt te worden.
Ja, cheaten is niet meer wat het was zegt de man, nou ik vind aimbot + wallhack toch al teveel van het goede hoor. Kan ik niks tegen beginnen.
ET 2,60 dat in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:26 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Welke versie heb je draaien op die server? (ETpro, shrub of iets dergelijks) Ik kom er nl. niet op
BTW, ik zie oowk wel wat in die Fok! clan... mijn nick is 'Ph4t3'
EDIT: De foutmelding die ik krijg als ik op de server (en servers die eerder in dit topic zijn genoemd) probeer te komen, gaat als volgt:
[..]
Geen auto update knop te bekkennen... Help?
cvar cheating volgens mijquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
mijn punt is... dat je wel heel erg je best moet doen om een beetje je bot te laten werken op een ETpro server.... en zo populair is het niet meer want veel mensen kennen de ins en outs wel van het spel zoals pb_kick, etc.....
ik speel ET als 2 jaar, ook al pro-gaming gedaan op clanbase.... maar denk dat ik maar 3 of 4 x in me hele ET carierre een cheater heb gezien....
tegenwoordig is het groote CFG cheatingnou als je het aan mij vraagt je CFG is niet zoveel meer aan te doen... hooguit wat soepelere gameplay maar als je egt goed ben heeft je CFG daar maar een kleine bijdrage aan.
Yeey, hij doet het!quote:
je bedoelt 81.171.108.12?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Yeey, hij doet het!Voor de duidelijkheid: de server draait op de mod ETpro met de patch 2.60
![]()
Ik zie minstens elke week 2 cheaters.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
mijn punt is... dat je wel heel erg je best moet doen om een beetje je bot te laten werken op een ETpro server.... en zo populair is het niet meer want veel mensen kennen de ins en outs wel van het spel zoals pb_kick, etc.....
ik speel ET als 2 jaar, ook al pro-gaming gedaan op clanbase.... maar denk dat ik maar 3 of 4 x in me hele ET carierre een cheater heb gezien....
tegenwoordig is het groote CFG cheatingnou als je het aan mij vraagt je CFG is niet zoveel meer aan te doen... hooguit wat soepelere gameplay maar als je egt goed ben heeft je CFG daar maar een kleine bijdrage aan.
Inderdaad... als het goed is zal je me al wel een paar keer tegen zijn gekomen:quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
je bedoelt 81.171.108.12?
die draait 2,60 op ETPub met sinds kort ETAdmin_Mod
Soz, zit al in een clan (dP!) maar zou het niet erg vinden om af en toe gepwnd te worden door een Fokkerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Wouser het volgende:
zijn er btw niet meer FOK! clans bij andere spellen enzo? Dan kun je namelijk gewoon beter een multiclan FOK! maken
[..]
Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen?? Btw misschien in startpost zette dat ET een gratis spel is hé? Dat je gewoon kan downloaden... en iedereen het kan spelen
Vind ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vond Wolfenstein toch wel stukken leuker dan ET.
Wolfenstein, super spel. (L)
Cool!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Inderdaad... als het goed is zal je me al wel een paar keer tegen zijn gekomen:
Ph4t3 [NED]
(ik ben wel een beetje noob hoor![]()
Er is geloof ik ook een Fok! clan voor een online racespel, TrackMania Nations. Dit is het topic.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Wouser het volgende:
zijn er btw niet meer FOK! clans bij andere spellen enzo? Dan kun je namelijk gewoon beter een multiclan FOK! maken
[..]
Dit zijn dus de mense die interesse hebbe in een FOK! clan??? Nog meer mensen?? Btw misschien in startpost zette dat ET een gratis spel is hé? Dat je gewoon kan downloaden... en iedereen het kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |