quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:05 schreef Drumpie het volgende:
hij heeft m5 in de naam
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:05 schreef Drumpie het volgende:
hij heeft m5 in de naam
en gezellig?quote:
ja ik zag ze ook alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat inclusief of exclusief dat paar werkschoenen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt vrouwenscheerschuim voor kale poesjes op je gezicht gesmeerd?
ik ga maar even op de hometrainer en dan douchen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:ik denk al, wat is die nu weer van plan
maar mijn fryslan sokken wel vochtigerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
daar word je banksaldo niet lager van hoor
wedden dat ik straks sta te lachen met een rooie kop als ik echt langs de drogist ga voor scheerschuimquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga eens naar de drogist en vraag eens of ze dat hebben?!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
Kut net een race tegen een Saab 93 verloren
Die moet wel gechiped geweest zijn, want volgends mij heeft saab 2.0 turbo "maar" 210 pk.
Hij had wel een dubbele exhaust en dat was tevens de reden dat ik erachteraan ging
In 4 kon ik hem bijhouden tot 190 ongeveer maar in zijn 5 liep hij langzaam uit teringzooiNou moet ik dus gaan chippen
nieuwe 9-3? toevallig niet een 2.8 V6 Turboquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
Kut net een race tegen een Saab 93 verloren
Die moet wel gechiped geweest zijn, want volgends mij heeft saab 2.0 turbo "maar" 210 pk.
Hij had wel een dubbele exhaust en dat was tevens de reden dat ik erachteraan ging
In 4 kon ik hem bijhouden tot 190 ongeveer maar in zijn 5 liep hij langzaam uit teringzooiNou moet ik dus gaan chippen
Bij mannen ruiken je 'privats' naar bier bij vrouwen naar lentebloemjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik snap eik nieteens het verschil tussen de "mannen" en "vrouwen" versie..
middag trouwens..
Meer dan je wilt uitgeven voor zo'n simpel ding.. ik geloof al gauw 5 euries of meer..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef BoJo het volgende:
Wat kost een beetje mooi frame om een poster in te hangen![]()
Waarom staat dat nou niet achterop die autoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef M5 het volgende:
[..]
nieuwe 9-3? toevallig niet een 2.8 V6 Turbo
Bah.. dan liever lentebloempjes..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij mannen ruiken je 'privats' naar bier bij vrouwen naar lentebloemjes
Bij de ikea hadden ze een groot frame, in felle kleuren (precies iets voor mij) voor maar 10 euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef BoJo het volgende:
Wat kost een beetje mooi frame om een poster in te hangen![]()
Ga dat dan ook eens doen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de ikea hadden ze een groot frame, in felle kleuren (precies iets voor mij) voor maar 10 euro.
Maar Tim zat te zeiken dat ik eerst mijn elvis schilderij nog op moest hangen.
nou ik zit hier op een site te kijken, poster zelf a 15 euro, met prof frame (zoals zij dat noemen) komt er bijna 100 euro bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer dan je wilt uitgeven voor zo'n simpel ding.. ik geloof al gauw 5 euries of meer..
alleen de 2.8 V6 heef standaard 2 dempers achter (links en rechts). Je kunt wel tuningspaketje halen voor je saab bij hirsch (dealer af). kun je ook pimpen met 2 pijpjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom staat dat nou niet achterop die autoAnyway als het een 2.8 V6 turbo is valt het me zwaar tegen van saab
Enig idee hoeveel vermogen die 2.8 v6 heeft?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:31 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen de 2.8 V6 heef standaard 2 dempers achter (links en rechts). Je kunt wel tuningspaketje halen voor je saab bij hirsch (dealer af). kun je ook pimpen met 2 pijpjes.
250 PK @ 5500 rpm, 350 Nm @2000 rpm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel vermogen die 2.8 v6 heeft?
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
*trouwens carbon kap van Jacco gekocht heeft*
je hebt weer stoppels op je venusheuvel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook wat meebrengen?!
ik kwam het bij de aldi tegen. klein minpuntje was dat ik per ongeoluk de versie met appelvulling mee heb genomen, maar die is ook erg lekker. na 2 happen geowon al een volle maagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik vraag me af waarom we dat nooit meer hebben. Mijn moeder mag het vast niet meer.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt weer stoppels op je venusheuvel?
Hmm, die ken ik niet. Geef mij maar de gewonequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam het bij de aldi tegen. klein minpuntje was dat ik per ongeoluk de versie met appelvulling mee heb genomen, maar die is ook erg lekker. na 2 happen geowon al een volle maagOf in mijn geval een halve koek
kersenvlaai met slagroom..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch prefereer ik kersenvlaai boven tientallen boterkoeken![]()
![]()
.
Tsja, je blijft een limburgerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch prefereer ik kersenvlaai boven tientallen boterkoeken![]()
![]()
.
als ik het ook aan mag brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook wat meebrengen?!
Je moet haar gewoon waxenquote:
kan moeilijk vragen of ze aan zak kammer doet. Want die is kaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:35 schreef Fugie het volgende:
mark moe je vragen of ze ook op andere plekkies knipt
2 much infoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan moeilijk vragen of ze aan zak kammer doet. Want die is kaal![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan moeilijk vragen of ze aan zak kammer doet. Want die is kaal![]()
nee, daar vergis je je in. kijk maar naar de OPquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef BaraCuda het volgende:
Genoeg over ballen okBehaard of kaal
Dis is een autotopic met 95% mannen
Ja 3 vrouwen kom ik tegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, daar vergis je je in. kijk maar naar de OP
dat gaat je geen zak aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef ook_gek het volgende:
maar jullie ballen zijn dus vol met haren![]()
Nee vind je het gek. Het feit dat je vriendn lang niet ongesteld is geweest is nou niet echt een mannen ding om over te praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, en als ik open ben zit je te zeiken dat ik teveel zeg. hypocriet geval
Daar heb ik werkelijk nog nooit over gesproken met vrienden, en dat wil ik heel graag zo houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee vind je het gek. Het feit dat je vriendn lang niet ongesteld is geweest is nou niet echt een mannen ding om over te praten.
Kale ballen bij mannen en dus verzorging is wel een mannen ding om over te praten![]()
ik tot m'n 12e.quote:
En soepel met z'n vingers dat 'ie isquote:
We kunnen het ook over je rijst-kar gaan hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ondertussen toch al over Piano spelen en soepele vingers?
Zullen we een quatre-main doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:09 schreef Mukie het volgende:
ow hoi allemaal btw
* Mukie heeft ook 6j piano gespeeld![]()
Nu ook niet meer hoorquote:
En als ik nou zeg dat ik er gele koni's onder ga stouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We kunnen het ook over je rijst-kar gaan hebben![]()
Jij ging natuurlijk voor je balletje-mayo bij de pomp...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een instrument aangeraakt.. Nouja.. wel zat aangeraakt, maar nooit lessen genomen voor wat dan ook..
Dan zeg ik zonde van de koni'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik er gele koni's onder ga stouwen?
een vierhandig stuk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zullen we een quatre-main doen?(of hoe je het ook spelt
)
en die link heb ik net gemistquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ondertussen toch al over Piano spelen en soepele vingers?
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
een vierhandig stuk?
dan ken ik alleen nog de hongaarse mars
zet me achter een drumstel en dan kan ik na ff oefenen ook wel weer een deuntje of 2-3quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.
En die ken ik dan net weer niet. Ik wil eigenlijk weer eens gaan beginnen met piano spelen...
ik zei nietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En welke graftak begon ermee?
Kom je een potje drummen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
zet me achter een drumstel en dan kan ik na ff oefenen ook wel weer een deuntje of 2-3
is wel een jaartje of 10 geledenquote:
een boterkoek is geen taartquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
nog verd er terugleest: Scheren, schuim, taarten
lekker combo
ik ga straks naar die vage russische horror filmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was dan ook die rare Fries!
Ik ga vanavond voetbal kijken.
spekkoekenquote:
hoe laat begint het?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was dan ook die rare Fries!
Ik ga vanavond voetbal kijken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
ik ga vanavond oppassen op een hyper actief kind. Dus met mij er bij gaat het niks worden
En wie weet ga ik vanvond wel de stad in of zo.
Ik moet voor half 9 bij een maat van me zijn dus ik gok zo rond die tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoe laat begint het?
Ik ga dr dan ook eens voor zitten
Wat kosten die tegenwoordig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef Mukie het volgende:
Net een mooie snoek gezien
[afbeelding]
De ds21 dus he
Ik wil die later als ik ouder ben ook kopen en helemaal restaureren.
Maar toen ik deze net zag ben ik toch wel hard aan het twijfelen om dit niet nu al te gaan doen
moet je de Autovisie kopen, staat een heel verhaal over die snoeken in. Ze vieren hun 50 jarig bestaan van de snoek geloof ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef Mukie het volgende:
Net een mooie snoek gezien
[afbeelding]
De ds21 dus he
Ik wil die later als ik ouder ben ook kopen en helemaal restaureren.
Maar toen ik deze net zag ben ik toch wel hard aan het twijfelen om dit niet nu al te gaan doen
Type: ID 21 Break Hydrauliquequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kosten die tegenwoordig?
Ik moet ook oppassen. Gelukkig pas om 9 uur dus volgens mij liggen ze dan al in bed. Hoop ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
ik ga vanavond oppassen op een hyper actief kind. Dus met mij er bij gaat het niks worden
En wie weet ga ik vanvond wel de stad in of zo.
een zacht purrend geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maakt de snoek ook zo'n raar geluidje als de Eend?
Ik heb altijd het idee dat de motor niet bevestigd is aan de rest van de auto..
Jji gaat ook voetbal kijken met je vriendenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet voor half 9 bij een maat van me zijn dus ik gok zo rond die tijd.
20.30 op talpa iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet voor half 9 bij een maat van me zijn dus ik gok zo rond die tijd.
ja deze is 11 geworden dit jaar dus ook nog eens mega vervelendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen. Gelukkig pas om 9 uur dus volgens mij liggen ze dan al in bed. Hoop ik!
doch onbetaalbaar en extreem zeldzaam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:31 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
de cabrio is ook niet onaardug
Van die doordrammers worden dat idd.. Niet geheel fijn nee, mijn neefje hield altijd z'n kop wel als ik m meenam op de scooter voor een tochtje, en later een ritje in de auto.. was ie weer helemaal gelukkig en hoorde ik m de rest van 't weekend niet meer..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja deze is 11 geworden dit jaar dus ook nog eens mega vervelend![]()
haal me nu niet uit mn droom verdoriequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doch onbetaalbaar en extreem zeldzaam.
Deze wordt 8, morgen. Dus ik moet er morgen weer heenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja deze is 11 geworden dit jaar dus ook nog eens mega vervelend![]()
Duur manquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Type: ID 21 Break Hydraulique
Bouwjaar: 10 - 02 - 1970
Kleur: bleu mettalic
Interieur: Zwart skai
Extra's: LPG onderbouw, USA Pallas uitvoering, trekhaak
Prijs: ¤. 12.500,-
Yepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jji gaat ook voetbal kijken met je vrienden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:43 schreef Mukie het volgende:
oe was na mn werk de stad in gegaan met een vriendin en haar zorgkindje. Dr was kermis en ik ben eens naar de schiettent gegaan. Ik heb zowaar raak geschoten. Van de 10 op 1 rij, 6 in de volle roosBeestje gewonnen
ag soms kan ze wel lief zijn. En ze heeft gelukkig wel humorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze wordt 8, morgen. Dus ik moet er morgen weer heen!
En het meisje is 6. Best een kreng soms.
Nee, een Eend (2CV) heeft een luchtgekoelde motor vandaar dat geluid. Een DS (Snoek) niet, die zijn watergekoeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maakt de snoek ook zo'n raar geluidje als de Eend?
Ik heb altijd het idee dat de motor niet bevestigd is aan de rest van de auto..
90 euro.. waar rij je in dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
Daarnet weer een fijne 90 euro in de tank gegooid.
Ja, en jammer alleen dat ze zo snel ook weer op zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef M5 het volgende:
[..]
daar kun je wel wat liters in kwijt ja![]()
die volvo 5-cilinders lusten wel wat ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en jammer alleen dat ze zo snel ook weer op zijn.
Jeremy Clarkson is overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef Mr.G het volgende:
Btw, echt een mooie op.
Die F430 vind ik de mooiste ferrari sinds tijden en door deze wagen heeft Jeremy Clarkson spijt dat hij een nieuwe Ford GT heeft gekocht![]()
En die hoerenturbo's danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
die volvo 5-cilinders lusten wel wat ja.
Jij kunt het niet eens kijken man met je 1,2,3quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson is overgewaardeerd.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben geloof ik gered van het voetbal kijken vanavond
Krijg me ineens een koppijn
Ik ga maar lekker thuis blijven.
Er zijn meer TV's in de wereld dan die bij ons thuisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij kunt het niet eens kijken man met je 1,2,3.
Voor een euro mag je bij de buurman een halfuurtje kijken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn meer TV's in de wereld dan die bij ons thuis
Johquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn meer TV's in de wereld dan die bij ons thuis
wij hebben er ook éénquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. We logeren wel eens bij schoonmoeder en die heeft de TV altijd aan staan, dan pik je wel eens wat op. Ik zal niet zo snel uit eigen beweging TV kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor een euro mag je bij de buurman een halfuurtje kijken?
Afgelopen tank 1 op 8.2quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee ik weet het nu wel Herm, wij hebben geen turbo en jullie welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van jullie moet je aanduwen, pruttelpotje wat erin ligt
das bagger, kun je zelf niet maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Fugie het volgende:
mukie, mijn auto is nog steeds gaarmaandag ga ik ermee naar de garage als het uitkomt
Weer ff wat geld wegbrengen
als ik zou weten wat het is wel, maar ik ben niet zo technisch aangelegd. Dus ik ga eerst een laten nakijken, dan zien we wel verder.quote:
gewoon ff navragen in de garage iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
als ik zou weten wat het is wel, maar ik ben niet zo technisch aangelegd. Dus ik ga eerst een laten nakijken, dan zien we wel verder.
Nee, dat is liefde...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter een homobril dan vanaf je 19e opgescheept zitten met een gehandicapte.
Ook een keuze.
erm assut voor tjechie was, ging het zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef Sandraugiga het volgende:
Voor wie?
jah.. barros.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef Mukie het volgende:
Die irri tjech, van het veld afhalen die hap
ik ben een bel sletquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:24 schreef Mukie het volgende:
erm minder lullen aan de telefoon en gewoon langsgaan?
niet meer doen danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben een bel slet![]()
Nee vrouwen bellen he
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
net ook weer ruim 2 uur zitten lullen aan de tel. Maar het was het meer dan waard
Laat gewoon een eigen vaste lijn aanleggen in huisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
net ook weer ruim 2 uur zitten lullen aan de tel. Maar het was het meer dan waard
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
ja dan heb ik een mobiele rekening van 200 en een vaste rekening van 150
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef Fugie het volgende:
hoe kan je nou 2 uur bellen, na 5 minuten is bij mij de gespreksstof al 3x besproken.
dan doe je wat verkeerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben een bel slet![]()
Nee vrouwen bellen he
dus je moet dr eerst 2u lang overtuigen dat je echt echt echt leuk bent?quote:
Waar praten jullie dan over? Je scheerkunstenquote:
nee dat weet ze al. Het is een lang verhaal en dat gaat jullie niks aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
dus je moet dr eerst 2u lang overtuigen dat je echt echt echt leuk bent?
schot voor open doel![]()
Ik heb totaal geen problemen met ander mans problemen. Ik sta altijd klaar voor echte vrienden. Ze kunnen me dag en nacht bellen geen enkel probleemquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben gewoon 2 the point al dat geouwehoer en problemen en gezeik van anderen hoef ik niet.
Vakantie, wat je gedaan heb die dag, iets afspreken om BV even een weekend naar euro disney te gaan. Welke films je gezien hebt en wat je er van vond. En ga zo maar door en doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waar praten jullie dan over? Je scheerkunsten
problemen bespreek je niet over de telefoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat weet ze al. Het is een lang verhaal en dat gaat jullie niks aan![]()
[..]
Ik heb totaal geen problemen met ander mans problemen. Ik sta altijd klaar voor echte vrienden. Ze kunnen me dag en nacht bellen geen enkel probleem![]()
En daar bij komt dat deze persoon net op vakantie geweest was en dus wat te vertellen had. En ik had ook weer het nodige mee gemaakt dus dan heb je veel leuke gesprekkenEn daar bij komt dat zo wel zij als ik gewoon lekker slap kunnen lullen
![]()
Soms wel. Als iemand advies wilt hebben kan dat best via telefoon. Of als iemand jou mening wilt weten kan dat ook gemakkelijk over de telefoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
problemen bespreek je niet over de telefoon![]()
Verkapte: vraag me waar ik ben in waarom mijn computer traga is postquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Deze computer is traaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Dat had ik straks al verteld hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verkapte: vraag me waar ik ben in waarom mijn computer traga is post
waar ben je en waarom is je computer traag?
mja zo kom je wel aan je belminuten, voordat iemand iets uitgelegd heeft die zwaar hysterisch isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms wel. Als iemand advies wilt hebben kan dat best via telefoon. Of als iemand jou mening wilt weten kan dat ook gemakkelijk over de telefoon![]()
ja jammer genoeg kunne wij niet in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had ik straks al verteld hoor.
Grrrquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja jammer genoeg kunne wij niet in de toekomst kijken
Maar in dit gesprek was er geen probleem te bekennenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja zo kom je wel aan je belminuten, voordat iemand iets uitgelegd heeft die zwaar hysterisch is![]()
Er wonen hier ook bijna alleen maar boerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, ja daar heb ik ook wel eens last van als ik in Oeffelt ben
ja, varkensboerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er wonen hier ook bijna alleen maar boeren.
daar is ook nix mis mee hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar in dit gesprek was er geen probleem te bekennen![]()
Was gewoon een leuk gesprek en daar laat ik het lekker bij![]()
hoeilaat isda dan ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Hmmpf, morgen formule 1 haal ik niet om te kijken!
oogcontactquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
en als je iemand in de ogen wilt kijken, kan dat het beste in het echt
ag ik ben wat dat betreft heel erg. Ik bel onwijs veel dat geef ik eerlijk toe. Het is al zo erg dat sommige vriendinnen zeggen van. Het is zo leuk met je bellen. Het is net als of ik met een wijf aan de lijn zit. We kunnen zo leuk lullen. Normaal is een man nooit zo. ECHT leuk met jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar is ook nix mis mee hoorIk snap het alleen nooit, maar ik ben dan ook iemand die nooit belt tenzij het nodig is.
ff draf halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had ik straks al verteld hoor. Maar ik ben in Oeffelt en de computer is traag omdat het volgens mij vol met troep en virussen zit.
Dat is 1 ding wat zeker is. Maar soms kan dat helaas nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
en als je iemand in de ogen wilt kijken, kan dat het beste in het echt
Neequote:
13:00 uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Fugie het volgende:
en wanneer is de herhaling ?
probeer avast eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dat serieus al heel vaak gedaan. En dan staat het de volgende gewoon weer vol met die shit.
Nah, ze zoeken het maar uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
probeer avast eens
die haalt ook trojans eraf
dan boeit het ook niet iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, ze zoeken het maar uit!
Ik zit hier misschien 5x per jaar achter de computer.
gaan we het dan saampjes volspammen?quote:
heel fout nu, net zo na het msn-zinnetjequote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
heel fout nu, net zo na het msn-zinnetje
Al weer uitgewandeld?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
automutulatie MSN gesprek?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |