quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:05 schreef Drumpie het volgende:
hij heeft m5 in de naam
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:05 schreef Drumpie het volgende:
hij heeft m5 in de naam
en gezellig?quote:
ja ik zag ze ook alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat inclusief of exclusief dat paar werkschoenen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt vrouwenscheerschuim voor kale poesjes op je gezicht gesmeerd?
ik ga maar even op de hometrainer en dan douchen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:ik denk al, wat is die nu weer van plan
maar mijn fryslan sokken wel vochtigerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
daar word je banksaldo niet lager van hoor
wedden dat ik straks sta te lachen met een rooie kop als ik echt langs de drogist ga voor scheerschuimquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga eens naar de drogist en vraag eens of ze dat hebben?!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
Kut net een race tegen een Saab 93 verloren
Die moet wel gechiped geweest zijn, want volgends mij heeft saab 2.0 turbo "maar" 210 pk.
Hij had wel een dubbele exhaust en dat was tevens de reden dat ik erachteraan ging
In 4 kon ik hem bijhouden tot 190 ongeveer maar in zijn 5 liep hij langzaam uit teringzooiNou moet ik dus gaan chippen
nieuwe 9-3? toevallig niet een 2.8 V6 Turboquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
Kut net een race tegen een Saab 93 verloren
Die moet wel gechiped geweest zijn, want volgends mij heeft saab 2.0 turbo "maar" 210 pk.
Hij had wel een dubbele exhaust en dat was tevens de reden dat ik erachteraan ging
In 4 kon ik hem bijhouden tot 190 ongeveer maar in zijn 5 liep hij langzaam uit teringzooiNou moet ik dus gaan chippen
Bij mannen ruiken je 'privats' naar bier bij vrouwen naar lentebloemjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik snap eik nieteens het verschil tussen de "mannen" en "vrouwen" versie..
middag trouwens..
Meer dan je wilt uitgeven voor zo'n simpel ding.. ik geloof al gauw 5 euries of meer..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef BoJo het volgende:
Wat kost een beetje mooi frame om een poster in te hangen![]()
Waarom staat dat nou niet achterop die autoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef M5 het volgende:
[..]
nieuwe 9-3? toevallig niet een 2.8 V6 Turbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |