Wat raar is datquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:16 schreef Prosac het volgende:
Nu probeer ik al sinds gisteren 'de wedstrijden' te bekijken via programma gemist, maar ik krijg dat 2x neckermann reclame (boeiend) en vervolgens alleen maar NEC - Sparta..
iemand die de andere wedstrijden wel te zien krijgt??
de laatste 2 weken werkte het wel gewoon.. maar nu ineens niet, had gehoopt dat ze dat allang door zouden hebben, maar blijkbaar nog altijd nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat raar is datDat je de wedstrijden niet via internet hebt kunnen kijken.
Slechte service van Talpa![]()
Beetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:45 schreef pberends het volgende:
Gooische Vrouwen doet het goed, na al die maanden eindelijk een 2e programma waarvan het origineel door Talpa is verzonnen dat een beetje scoort.
Ik vindt het vaak tegen vallen via internet terug kijkenquote:de laatste 2 weken werkte het wel gewoon.. maar nu ineens niet, had gehoopt dat ze dat allang door zouden hebben, maar blijkbaar nog altijd niet
Ja, maar het was de eerste uitzending heh!, pas als de derde aflevering nog goed scoort, dan praat ik verderquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BeetjeHet scoort goed met 1.583.000 kijkers
![]()
[..]
Ik vindt het vaak tegen vallen via internet terug kijken![]()
Of als het een uur duurt op tv laten ze maar 15 minuten via internet zienDaar baal ik van..
Kon slechter, maar voor de best betaalde "ster" Cheque Spijkerman is het een erg duur programma.quote:
Geeft een beetje vertekend beeld natuurlijk, tis de eerste aflevering en De Wedstrijden zit ervoor. Laat ze het maar eens doordeweeks uitzenden, kijken hoeveel kijkers en dan bewust gaan kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BeetjeHet scoort goed met 1.583.000 kijkers
![]()
idd, die gozer ligt er straks ook uit met dat programmaquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Kon slechter, maar voor de best betaalde "ster" Cheque Spijkerman is het een erg duur programma.
Daar hebben ze misschien geluk ermee dat het voetbal ervoor zitquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Geeft een beetje vertekend beeld natuurlijk, tis de eerste aflevering en De Wedstrijden zit ervoor. Laat ze het maar eens doordeweeks uitzenden, kijken hoeveel kijkers en dan bewust gaan kijken.
Jack is écht te duur voor één programma zoals sportcaféquote:idd, die gozer ligt er straks ook uit met dat programma![]()
Laat hem maar eensch komen met dat satirische programma van hem![]()
Ik heb geen kopspijkers meer nodig sinds koefnoen en Mooi! weer de leeuw er op zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij doet een eindejaarsshow en nog "kopspijkers" iets na de jaarwisseling ergens. Niet dat ik erop zit te wachten, maar je gaat zn hoofd nog genoeg zien hoor (als je de tv op Talpa zet, that is).
Ja dat wist ik wel, maar nu heeft ie maar een progamma.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij doet een eindejaarsshow en nog "kopspijkers" iets na de jaarwisseling ergens. Niet dat ik erop zit te wachten, maar je gaat zn hoofd nog genoeg zien hoor (als je de tv op Talpa zet, that is).
Ja, Rex, was een oude herhaling met Tobias Moretti (aka ) Moserquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Rex zijn herhalingen van de eerste serie met inspecteur Moser. Vind ik wel leuk om die te zien... maar of de rest van Nederland dit ook vind...
anyway k zal wel talpa op blijven zetten bij thuiskomst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |