Ga je gang om een begeleidingssysteem op te zettenquote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef jpjedi het volgende:
Ik wil toch eens pubergedrag in het algemeen noemen als ergernis op fora zoals fok.
-Jonge posters met puber gedrag en grove uitspraken uit het niets zouden beter begeleid moeten worden.
Leeftijd heeft geen fuck te maken hoe iemand in een bepaalde situatie handeltquote:-Minimum leeftijd voor Admins.. Hoe kun je wijze en neutrale admin acties verwachten als je zelf nog maar net komt kijken. Is "goed zijn met computers" equivalent aan wijsheid?
Het Nintendo slowchat topic kan ik nog enigszins begrijpen, al kan er een redelijk deel van de onderwerpen ook gewoon in de verscheidene andere topics over Nintendo producten. Maar waarom een spel als BF2 een apart slowchat topic moet hebben ontgaat mij eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo slowchat is er puur zodat we algemene Nintendo info daar kunnen bespreken, zonder dat mensen die Nintendo een minder warm hart toedragen de sfeer komen verpesten. Verder lijkt het me niet meer dan normaal dat een grote clan binnen FOK een eigen topic krijgt.
Het Nintendo topic is ook niet echt per se een slowchat topic. We willen er gewoon alles van Nintndo in bespreken. Er komt bijvoorbeeld nog een uitgebreide OP met informatie over Nintendo en haar consoles.quote:Op maandag 7 november 2005 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Het Nintendo slowchat topic kan ik nog enigszins begrijpen, al kan er een redelijk deel van de onderwerpen ook gewoon in de verscheidene andere topics over Nintendo producten. Maar waarom een spel als BF2 een apart slowchat topic moet hebben ontgaat mij eigenlijk.
Dan is de titel Nintendo Slowchat redelijk misleidend en was Nintendo Algemeen beter geweest. Ik krijg zelf bij deze hoeveelheid slowchat topics dat er voor elke clan (ook al hebben ze hun eigen forum) een slowchat topic in het leven wordt geroepen en in het leven geroepen kan worden. Dus kom maar op eigenlijk met de F.E.A.R. slowchat, CoD2 slowchat, voor elke World of Warcraft server een eigen slowchat, etcquote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Nintendo topic is ook niet echt per se een slowchat topic. We willen er gewoon alles van Nintndo in bespreken. Er komt bijvoorbeeld nog een uitgebreide OP met informatie over Nintendo en haar consoles.
Het battlfield sc topic is, voor zover ik nu begrepen heb, gewoon een SC van BF spelers, niet over BF zelf. Dat kan in het algemene SC topic lijkt me ja.
Persoonlijk interesseert het me niet eens zo heel veel, ik lees toch alleen de topics die ik interessant vind en die verschijnen in myAT. Tis iets dat de mods moeten beslissen uiteindelijkquote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan is de titel Nintendo Slowchat redelijk misleidend en was Nintendo Algemeen beter geweest. Ik krijg zelf bij deze hoeveelheid slowchat topics dat er voor elke clan (ook al hebben ze hun eigen forum) een slowchat topic in het leven wordt geroepen en in het leven geroepen kan worden. Dus kom maar op eigenlijk met de F.E.A.R. slowchat, CoD2 slowchat, voor elke World of Warcraft server een eigen slowchat, etc
Dat je alleen de topics leest die je interessant vindt lijkt me vrij logisch, maar op deze manier geef je eigenlijk al aan dat er voor elke groep die een slowchat topic wil hebben er een slowchat topic mag komen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk interesseert het me niet eens zo heel veel, ik lees toch alleen de topics die ik interessant vind en die verschijnen in myAT. Tis iets dat de mods moeten beslissen uiteindelijk
Er zijn ook zat dingen die bijv heel Sony aangaan maar toch alleen in het PS3 topic worden geplaatst, maar ik open wel een Sony Algemeen slowchat topic en een Microsoft Algemeen slowchat topic zodat de algemene dingen daar worden gepostquote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
Nintendo Slowchat is inderdaad niet geheel de juiste benaming; een Nintendo Algemeen topic zie ik bestaansredenen voor. Er zijn immers zat gebeurtenissen die over heel Nintendo gaan; dan kan je het in elk Nintendo topic gaan posten, maar een post in algemeen is dan makkelijker. Simpelweg omdat Nintendo nu eenmaal 4-5 platformen en tientallen games bestrijkt, is een algemeen topic meer op zijn plaats dan 1 game van 1 uitgever.
Volgens mij vergeet je dat Microsoft ook een behoorlijke PC publisher is (evenals SOE overigens)quote:Op maandag 7 november 2005 14:01 schreef Thomper het volgende:
Dat kan natuurlijk best; als er goede discussie is zou ik geen bezwaar van de mods verwachten. Sony heeft ook de PS3, PS2, en PSP, dus echt meerdere platformen, en is nog redelijk actief op gamesgebied. Bij Microsoft heb je de 360 en de gewone Xbox, waarbij de gewone Xbox toch langzaam stervende is. Daarnaast is Microsoft zelf niet zo'n gamedeveloper; Rare is half in-house te noemen, Bungie is nu wat stilletjes..
Het kan natuurlijk best, maar van de drie grote bedrijven is Nintendo toch het actiefst op game-develop gebied. Overigens zou een EA-Algemeen topic dus ook zeker tof zijn.
Dus als iemand zich aan iets zou storen dan mag er een apart topic over hetzelfde onderwerp gemaakt worden waar de storende factor besproken wordt?quote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef peristilius het volgende:
Het BoF topic is trouwens ook niet echt als slowchat bedoeld, maar meer als een BF2 topic zoals het eerst was, BoFers die lullen over hun potjes en tussendoor ook wat slap kunnen ouwehoeren. Zodat mensen die zich hieraan storen gewoon kunnen posten in het BF2 topic.![]()
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat overal een slowchat topic voor geopend wordt, bij het Nintendo slowchat topic had ik zelf ook al mijn twijfels. Maar een grote fanatieke Fok!clan mag van mij best een clantopic.quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat je alleen de topics leest die je interessant vindt lijkt me vrij logisch, maar op deze manier geef je eigenlijk al aan dat er voor elke groep die een slowchat topic wil hebben er een slowchat topic mag komen.
Tuurlijk niet, het gaat hier over een BF2 Fok! clan, het is gewoon handig dat zij als clan een eigen topic hebben op Fok! waar zij het kunnen hebben over hun clan zaken en misschien ook wat gezelligheid binnen hun groep kunnen houden zonder dat mensen in het BF2 topic daar last van hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus als iemand zich aan iets zou storen dan mag er een apart topic over hetzelfde onderwerp gemaakt worden waar de storende factor besproken wordt?
Dat houdt het BF topic ook een stuk toegankelijker.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het battlfield sc topic is, voor zover ik nu begrepen heb, gewoon een SC van BF spelers, niet over BF zelf. Dat kan in het algemene SC topic lijkt me ja.
Weken terug deed tain daar al moeilijk overquote:Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hattrick spelers hebben ook hun eigen Fok! cup topic, daar hoor ik je nooit moeilijk over doen?
Oh.quote:Op maandag 7 november 2005 15:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Weken terug deed tain daar al moeilijk over
De algemene topics voegen in mijn ogen niks toe wat niet in een ander topic over dat onderwerp zou passen. Wat moet er in het Algemene Nintendo topic besproken worden wat niet past in 1 van de andere topics?quote:Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat overal een slowchat topic voor geopend wordt, bij het Nintendo slowchat topic had ik zelf ook al mijn twijfels. Maar een grote fanatieke Fok!clan mag van mij best een clantopic.
Nintendo, Sony en Microsoft slowchat verander ik even in gewoon algemeen, echte slowchat hoort natuurlijk in het slowchat topic, maar ik wil wel even kijken hoe deze topics het gaan doen.![]()
Ze hebben ook een eigen forum waar ze gezellig kunnen slowchatten zonder dat het in het BF2 topic stoort. Het kan aan mij liggen, maar tis toch vrij normaal als je een eigen forum hebt voor je clan dat je daar alle zaken behandeld die te maken hebben met de clan en dat je daar ook naar hartelust kan slowchatten met je medeclangenoten. In het World of WarCraft topic gaat het toch ook perfect, meerdere spelers op verschillende server die in meerdere clans zitten. Sommige van die clans bestonden ook uit alleen maar Fok!kers dus die zouden ook evenveel recht hebben op een eigen topic net zoals het BoF topic.quote:Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het gaat hier over een BF2 Fok! clan, het is gewoon handig dat zij als clan een eigen topic hebben op Fok! waar zij het kunnen hebben over hun clan zaken en misschien ook wat gezelligheid binnen hun groep kunnen houden zonder dat mensen in het BF2 topic daar last van hebben.
Nietquote:Hattrick spelers hebben ook hun eigen Fok! cup topic, daar hoor ik je nooit moeilijk over doen?
Ik heb even overlegd met mijn partner, de 3 topics blijven voorlopig nog even open, maar mochten er alleen maar dingen gepost worden die ook in de andere centrale topics passen gaan ze alsnog dicht.quote:Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef peristilius het volgende:
Nintendo, Sony en Microsoft slowchat verander ik even in gewoon algemeen, echte slowchat hoort natuurlijk in het slowchat topic, maar ik wil wel even kijken hoe deze topics het gaan doen.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef Thomper het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat die Jack Thompson al tonnen games voor PS2 en Xbox heeft veroordeeld, maar nog geen moment aan de GameCube heeft zitten klagen. Is hij niet stiekem een verstokte Nintendo-fan die via andere wijze probeert NIntendo Teh Number One!11!!! te krijgen?
Zelfde geld overigens voor Uwe Boll. Al zijn verfilmingen zijn van PS2 en Xbox games. Hij maakt flutfilms, de games lijken er ook minder door; games worden niet gekocht; Xbox en PS2 in de min. Nintendo for teh win! Het is een complot! Uwe en Jack, welcome to the winning team!
Bronquote:[Multi] Nintendo gets Publisher of the Year and more
5:29 am - Ryan Cooper | Link to Individual Story
November 4th saw the prestigious London Hilton playing host to an exciting event in the gaming industry - The Golden Joystick Awards. In addition to scoring Publisher of the Year (a prestigous award in itself), Nintendo took home Portable Game of the Year for Mario 64 DS.
Other highlights included Resident Evil 4 (as many would suspect) scooping Game of the Year for GCN, while Zelda: Twilight Princess was honored with... The One to Watch for Xmas?
Your guess is as good as ours.
Deze:quote:
Alleen als er nieuwe info isquote:
Nee lees maar ff wat Ruzbeh quotte van mij in die thread, dan begrijp je hetquote:
Onzin, de rest van het nieuws over Sony en Microsoft raken juist in de vergetelheid, omdat er geen centraal punt is om er over te praten. MS en Sony doen niet alleen maar consoles wat uit dit commentaar op te maken valt.quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tain, over Nintendo is globaal altijd wat nieuws te zeggen, vaak zijn er leuke nieuwe weetjes en feitjes die niet persé in de andere Nintendo topics passen. Verder die je ook wel dat het NIntendo Algemeen topic gewoon goed loopt, en ik betwijfel nog maar of dat bij die andere twee topics gaat gebeuren.
Als er nieuws is van Microsoft, is het vaak al over de Xbox 360 OF over de Xbox. Daar zijn dus al twee topics voor.
Het zelfde geldt een beetje voor Sony.
Deze mooie voorbeelden verdienen gewoon een apart discussie topic met een duidelijke titel, zodat iedereen zich er mee kan bemoeien waardoor er misschien weer leuke discussies komen. Dit soort dingen gaan niet specifiek over Nintendo en het is misschien best een leuke stelling van Thomper. Het tweede stukje tekst had een mooi topic kunnen krijgen over de Golden Joystick awards.quote:Maargoed we gaan even aankijken hoe het met deze twee topics gaat, dan zullen we een definitieve beslissing maken.
-edit-
Kijk dit soort posts bijvoorbeeld, beetje vervelend om daar de andere Nintendo topics mee te gaan 'vervuilen'.
[..]
[..]
Bron
Nou, itt het Nintendo SC topic, vind ik hier ECHT dat het nut heeft. Ik haat een topic dat vol staat met technisch gezever. Dus een apart topic over de mogelijkheden en hoe te verbinden lijkt me niet meer dan normaal. De Nintendo site voor de WifiConnection is online, er zijn hands-on ervaringen met de stick, een eigen topic lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nintendo WiFi Connection Deel 1: De DS krijgt de primeur
Dit kan toch prima in het DS topic zelf? Het nog lang niet zo groot als LIVE, dus een eigen topic vind ik nogal vrij onzinnig.
Misschien het feit dat er 9000 Nintendo topics zijn terwijl 3 volstaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat loopt iedereen trouwens te huilen over al die NIntendo topics
'Nintendo SC is onzinnig'
'Er zijn teveel DS topics'
'Nintendo wifi is nog niet groot genoeg'
Boofucking Hoo
Dat is simpelweg niet zo. Er zijn sowieso 4 consoles en dan nog de games. Ik ben het eens met het feit dat Thomper destijds teveel DS game topics tegelijk heeft geopend, maar het grootste deel daarvan is van de index verdwenen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien het feit dat er 9000 Nintendo topics zijn terwijl 3 volstaan?
Nou... aangezien mensen hun friendcodes naar elkaar willen doorgeven enzo... lijkt me wel handig ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nintendo WiFi Connection Deel 1: De DS krijgt de primeur
Dit kan toch prima in het DS topic zelf? Het nog lang niet zo groot als LIVE, dus een eigen topic vind ik nogal vrij onzinnig.
Revo, Cube, handheld. Done.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is simpelweg niet zo. Er zijn sowieso 4 consoles en dan nog de games. Ik ben het eens met het feit dat Thomper destijds teveel DS game topics tegelijk heeft geopend, maar het grootste deel daarvan is van de index verdwenen.
Persoonlijk vind ik, zoals al gezegd, dat het Ninty SC topic inderdaad wat overbodig is. Maar een Revo, Cube, DS, GB en wifi topic vind ik toch zeker niet overbodig.
DS =!= Gameboy. Andere techniek, andere games, ander topic. PC en Mac stoppen we ook niet bij elkaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Revo, Cube, handheld. Done.
WiFi kan ook wel in DS/Revo topics besproken worden.
Mac speelt geen PC games, DS speelt wel gameboy games. Daarbij, zo hard gaat een GB topic helemaal niet, dus ik zie absoluut geen reden om dat niet bij elkaar in een topic te gooien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DS =!= Gameboy. Andere techniek, andere games, ander topic. PC en Mac stoppen we ook niet bij elkaar
Wifi is een aparte techniek en vooral tecnisch, dus eigen topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |