Okequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:26 schreef bixister het volgende:
geen idee of daar een concreet percentage aan te 'hangen' valt. zal dat niet van man-tot-man verschillen hoeveel zaadcellen er al in 't voorvocht rondzwemmen? daarnaast speelt het moment in de cyclus van de vrouw ook nog een belangrijk rol. als zij op haar vruchtbaarst is kan haar slijm de boel al zo goed geleiden dat 'De Daadwerkelijke Daad' niet eens nodig is voor een bevruchting.
Lessen biologie/verzorging?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke
En hoe weet je dat, heb je daar een bron van? (niet dat ik je niet geloof natuurlijk)
Nee ik heb vannacht onbeschermd liggen prakkenquote:
Hm, wat vreemd, het voorvocht kan zaadcellen bevatten.....dat is dus blijkbaar niet altijd zo, dus weet je eigenlijk nog nietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Gajus het volgende:
Het voorvocht van de man kan inderdaad al zaadcellen bevatten en in dat geval is de kans om zwanger te worden bijna net zo groot als bij een zaadlozing.
bron: http://www.anticonceptie-online.nl/
Had je maar moeten nadenken over de gevolgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee ik heb vannacht onbeschermd liggen prakken![]()
De dag erna al? What about a morning after pil?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen is de drogist open. Koop een zwangerschapstest, en je weet of het kan
Dat was een grapje....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je maar moeten nadenken over de gevolgen. En het gaat dus toch over jezelf, zwak hoor
.
Nogmaals, ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen is de drogist open. Koop een zwangerschapstest, en je weet of het kan
Ja, de vraag of iemand van 31 biologielessen volgt is lekker humoristischquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank alom.
Nee, na 6 uur werkt die al hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nogmaals, ik maakte maar een grapje
Maar sowieso, 1 dag na de evt. conceptie testen lijkt me enigzins prematuur
Hey oma, ik bedoelde ook of u wellicht vroegâh biologie- en/of verzorgingslessen heeft gevolgd? Of hadden ze dat nog niet in uw tijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, de vraag of iemand van 31 biologielessen volgt is lekker humoristisch
De meeste mensen die oh oh oh ik ben toch neit zwanger he topics openen willen liever niet zwanger zijn. Maar je hebt gelijk, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als je echt graag zwanger wilt worden, zou ik niet alleen voorvocht binnen laten, maar ook sperma.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:23 schreef Vivi het volgende:
Een zwangerschapstest hebben we het over, dooie
En waarom ga je er meteen vanuit dat iemand niet zwanger wil zijn?
Jawel, maar ik werd er altijd uitgestuurd op het nonnenschooltjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey oma, ik bedoelde ook of u wellicht vroegâh biologie- en/of verzorgingslessen heeft gevolgd? Of hadden ze dat nog niet in uw tijd?.
Yep..dat lijkt me evidentquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen die oh oh oh ik ben toch neit zwanger he topics openen willen liever niet zwanger zijn. Maar je hebt gelijk, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als je echt graag zwanger wilt worden, zou ik niet alleen voorvocht binnen laten, maar ook sperma.
Maar is dit relevante kennis, ofwel beďnvloedt die kennis een eventuele beslissing (van jou)?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef Vivi het volgende:
Hm, wat vreemd, het voorvocht kan zaadcellen bevatten.....dat is dus blijkbaar niet altijd zo, dus weet je eigenlijk nog niets
Nee, dat heeft er niets mee te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Maar is dit relevante kennis, ofwel beďnvloedt die kennis een eventuele beslissing (van jou)?
Veronderstel dat de kans 20% resp. 80% is, leiden die verschillende kansen dan tot verschillende beslissingen?![]()
@Vivi: als mijn mailtje nog steeds niet jouw mailbox bereikt heeft, mail mij dan opdat ik kan replyen.
Daarom nemen ze dat soort risico's ook altijd over een heel jaar uitgesmeerd, en dan blijkt dat bij coďtus interuptus na een jaar 12 tot 38 % van de vrouwen die dit als voorbehoedsmiddel gebruiken zwanger zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef Vivi het volgende:
Hm, wat vreemd, het voorvocht kan zaadcellen bevatten.....dat is dus blijkbaar niet altijd zo, dus weet je eigenlijk nog niets
Neuh, snap ik (had al gelezen), maar komt wel een beetje over alsof je het risico wilt weten om te kijken of je er op wilt gokken... En ik zou dat nooit doen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef Vivi het volgende:
Dank je, maar nogmaals, ik vraag het uit nieuwsgierigheid, niet omdat het mij is overkomen.
Als dat vriendje nou eens zichzelf voldoende tijd gunde om zijn 'reservoir' vol te laten lopen, dan zouden dergelijke kunstgrepen overbodig zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:37 schreef Vivi het volgende:
Haar vriend heeft nogal moeite om, tijdens de coitus, tot een zaadlozing te komen.., het lukt hem alleen met wat handwerk zeg maar
Ik zou me als vent ongelooflijk schamen als ik erachter zou komen dat m'n vrouw de problemen die ik heb tijdens een zaadlozing bij de coďtus met een vriendin bespreekt, die het dan weer vraagt op het grootste forum van Nederland. Maarjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ik wil het graag weten voor een vriendin van mij (ja echt)
Haar vriend heeft nogal moeite om, tijdens de coitus, tot een zaadlozing te komen.., het lukt hem alleen met wat handwerk zeg maar
Nu willen zij graag een kindje en zij vroeg zich af of ze dan haar toevlucht moest nemen tot allerlei ingewikkelde dingen als zelf inseminatie oid.
Precies het omgekeerde dus
Nieuwsgierigheid bevredigd?
Nou misschien niet meteen een arts... ik heb echt geen idee of het iets normaals is namelijk, dat een man niet klaar kan komen tijdens sex. Dat het wel eens voorkomt, ok... maar echt nooit? En voordat ik dan zelf zou gaan klooien, zou ik me gewoon eens informeren bij iemand die er misschien iets meer van weet. En dan bedoel ik niet Fok...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef bixister het volgende:
vivi, de kans is er dus wel maar ik zou 't er ook niet op aan laten komen inderdaad. als ze echt graag willen lijkt 't me handig als ze iets inseminatie-achtigs aanschaffen. spuitjes kun je volgens mij wel bij een apotheek halen.
sjeen, waarom zouden ze volgens jou een arts oid moeten inschakelen?
Topic lezen voor je reageertquote:
Jahaa maar, hij kan zomaar even eerder plaatsvinden, en sperma kan geloof ik 3 dagen overleven in je lichaam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:56 schreef Vivi het volgende:
De ovulatie is redelijk makkelijk te bepalen, voor een man is het vlgs mij belangrijk niet teveel ab te sprietzen, zodat het voorvocht geconcentreerder word
Oh en niet te veel roken en alcohol.
Jazekers. Ze hebben een X-ja of een Y-tje in hun bagage in hun hoedanigheid als zygoot.quote:
En als je continu ligt te ketsen is het geheel weer mooi in evenwichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef bixister het volgende:
jongens-cellen zijn daarentegen sneller, meer 'sprinters'. dus als je dicht op de ovulatie vrijt is de kans op een jongen juist weer groter dan op een meisje.
wat jammer dat je het nodig vond om dit erbij te zettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:36 schreef Ladylike het volgende:
..., alleen was ik niet zo iemand die 3xdaags mn vent lastig viel omdat ik zo graag zwanger wilde worden.. kinderen krijg je, die neem je niet
JA WAT NOU ZUCHT!?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef Vivi het volgende:
Zucht....
ja jammer dat ik MIJN mening geefquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
wat jammer dat je het nodig vond om dit erbij te zetten![]()
quote:
Whahaha, ik zie het weer voor me hoor: eerst mannie verleiden (verpleegsteruniformpje) en hem de slaapkamer binnensleuren alwaar....een karretje vol reageerbuisjes en petrieschaaltjes klaarstaat. "Mag ik even je voorvocht opvangen?"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:35 schreef loveli het volgende:
Gewoon een druppel voorvocht onder de microscoop bekijken. Zwemmen daar zaadcelletjes, dan kan ze daardoor zwanger worden. Alleen is het misschien wat minder bevorderlijk voor de sfeer om er een half lab bij te halen
In de vruchtbare periode van de vrouw werkt het slijm als een snelweg voor zaadcellen, dan hoeft sperma bij wijze van spreken alleen maar in de buurt te komen van de vagina voor een eventuele zwangerschap.
Vivi? Dit is toch niet echt wat ik denk dat je hier probeert te zeggen he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:08 schreef Vivi het volgende:
Oke, maar als ik het dus heb gedaan in mijn vruchtbare periodeHeb ik net zoveel kans om zwanger te worden van voorvocht als van de daadwerkelijke ejaculatie
Beetje bekrompen mening als je het mij vraagt. Maar ja, dat is dan weer MIJN mening.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jammer dat ik MIJN mening geef
Edit: ik heb in totaal ook 2 jaar erover gedaan om zwanger te raken.
als je niet zwanger kunt raken en je wilt dat wel graag (om wat voor reden dan ook) is dat natuurlijk wel jammer enzo, maar het is niet voor niets dat het niet lukt..
nogmaals: dit is MIJN mening..
Nu klinkt 't net als een foute soap!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Of is ze nu haar kansen aan het berekenen of ze bij de laatste halfwassen poging tot sex mss zwanger geworden is om hem op die manier aan zich te binden....
We zullen zien!
ze lijkt in ieder geval te nieuwsgierig moest het verhaal slaan op een vriendin met een vriend die een seksueel probleempje heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Of is ze nu haar kansen aan het berekenen of ze bij de laatste halfwassen poging tot sex mss zwanger geworden is om hem op die manier aan zich te binden....
We zullen zien!
Maintenant que tu portes un enfant ... tant mieux pour toi.quote:PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |