Okequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:26 schreef bixister het volgende:
geen idee of daar een concreet percentage aan te 'hangen' valt. zal dat niet van man-tot-man verschillen hoeveel zaadcellen er al in 't voorvocht rondzwemmen? daarnaast speelt het moment in de cyclus van de vrouw ook nog een belangrijk rol. als zij op haar vruchtbaarst is kan haar slijm de boel al zo goed geleiden dat 'De Daadwerkelijke Daad' niet eens nodig is voor een bevruchting.
Lessen biologie/verzorging?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke
En hoe weet je dat, heb je daar een bron van? (niet dat ik je niet geloof natuurlijk)
Nee ik heb vannacht onbeschermd liggen prakkenquote:
Hm, wat vreemd, het voorvocht kan zaadcellen bevatten.....dat is dus blijkbaar niet altijd zo, dus weet je eigenlijk nog nietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Gajus het volgende:
Het voorvocht van de man kan inderdaad al zaadcellen bevatten en in dat geval is de kans om zwanger te worden bijna net zo groot als bij een zaadlozing.
bron: http://www.anticonceptie-online.nl/
Had je maar moeten nadenken over de gevolgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee ik heb vannacht onbeschermd liggen prakken![]()
De dag erna al? What about a morning after pil?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen is de drogist open. Koop een zwangerschapstest, en je weet of het kan
Dat was een grapje....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je maar moeten nadenken over de gevolgen. En het gaat dus toch over jezelf, zwak hoor
.
Nogmaals, ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen is de drogist open. Koop een zwangerschapstest, en je weet of het kan
Ja, de vraag of iemand van 31 biologielessen volgt is lekker humoristischquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank alom.
Nee, na 6 uur werkt die al hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nogmaals, ik maakte maar een grapje
Maar sowieso, 1 dag na de evt. conceptie testen lijkt me enigzins prematuur
Hey oma, ik bedoelde ook of u wellicht vroegâh biologie- en/of verzorgingslessen heeft gevolgd? Of hadden ze dat nog niet in uw tijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, de vraag of iemand van 31 biologielessen volgt is lekker humoristisch
De meeste mensen die oh oh oh ik ben toch neit zwanger he topics openen willen liever niet zwanger zijn. Maar je hebt gelijk, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als je echt graag zwanger wilt worden, zou ik niet alleen voorvocht binnen laten, maar ook sperma.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:23 schreef Vivi het volgende:
Een zwangerschapstest hebben we het over, dooie
En waarom ga je er meteen vanuit dat iemand niet zwanger wil zijn?
Jawel, maar ik werd er altijd uitgestuurd op het nonnenschooltjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey oma, ik bedoelde ook of u wellicht vroegâh biologie- en/of verzorgingslessen heeft gevolgd? Of hadden ze dat nog niet in uw tijd?.
Yep..dat lijkt me evidentquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen die oh oh oh ik ben toch neit zwanger he topics openen willen liever niet zwanger zijn. Maar je hebt gelijk, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als je echt graag zwanger wilt worden, zou ik niet alleen voorvocht binnen laten, maar ook sperma.
Maar is dit relevante kennis, ofwel beïnvloedt die kennis een eventuele beslissing (van jou)?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef Vivi het volgende:
Hm, wat vreemd, het voorvocht kan zaadcellen bevatten.....dat is dus blijkbaar niet altijd zo, dus weet je eigenlijk nog niets
Nee, dat heeft er niets mee te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Maar is dit relevante kennis, ofwel beïnvloedt die kennis een eventuele beslissing (van jou)?
Veronderstel dat de kans 20% resp. 80% is, leiden die verschillende kansen dan tot verschillende beslissingen?![]()
@Vivi: als mijn mailtje nog steeds niet jouw mailbox bereikt heeft, mail mij dan opdat ik kan replyen.
Daarom nemen ze dat soort risico's ook altijd over een heel jaar uitgesmeerd, en dan blijkt dat bij coïtus interuptus na een jaar 12 tot 38 % van de vrouwen die dit als voorbehoedsmiddel gebruiken zwanger zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef Vivi het volgende:
Hm, wat vreemd, het voorvocht kan zaadcellen bevatten.....dat is dus blijkbaar niet altijd zo, dus weet je eigenlijk nog niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |