En als je continu ligt te ketsen is het geheel weer mooi in evenwichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef bixister het volgende:
jongens-cellen zijn daarentegen sneller, meer 'sprinters'. dus als je dicht op de ovulatie vrijt is de kans op een jongen juist weer groter dan op een meisje.
wat jammer dat je het nodig vond om dit erbij te zettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:36 schreef Ladylike het volgende:
..., alleen was ik niet zo iemand die 3xdaags mn vent lastig viel omdat ik zo graag zwanger wilde worden.. kinderen krijg je, die neem je niet
JA WAT NOU ZUCHT!?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef Vivi het volgende:
Zucht....
ja jammer dat ik MIJN mening geefquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
wat jammer dat je het nodig vond om dit erbij te zetten![]()
quote:
Whahaha, ik zie het weer voor me hoor: eerst mannie verleiden (verpleegsteruniformpje) en hem de slaapkamer binnensleuren alwaar....een karretje vol reageerbuisjes en petrieschaaltjes klaarstaat. "Mag ik even je voorvocht opvangen?"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:35 schreef loveli het volgende:
Gewoon een druppel voorvocht onder de microscoop bekijken. Zwemmen daar zaadcelletjes, dan kan ze daardoor zwanger worden. Alleen is het misschien wat minder bevorderlijk voor de sfeer om er een half lab bij te halen
In de vruchtbare periode van de vrouw werkt het slijm als een snelweg voor zaadcellen, dan hoeft sperma bij wijze van spreken alleen maar in de buurt te komen van de vagina voor een eventuele zwangerschap.
Vivi? Dit is toch niet echt wat ik denk dat je hier probeert te zeggen he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:08 schreef Vivi het volgende:
Oke, maar als ik het dus heb gedaan in mijn vruchtbare periodeHeb ik net zoveel kans om zwanger te worden van voorvocht als van de daadwerkelijke ejaculatie
Beetje bekrompen mening als je het mij vraagt. Maar ja, dat is dan weer MIJN mening.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jammer dat ik MIJN mening geef
Edit: ik heb in totaal ook 2 jaar erover gedaan om zwanger te raken.
als je niet zwanger kunt raken en je wilt dat wel graag (om wat voor reden dan ook) is dat natuurlijk wel jammer enzo, maar het is niet voor niets dat het niet lukt..
nogmaals: dit is MIJN mening..
Nu klinkt 't net als een foute soap!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Of is ze nu haar kansen aan het berekenen of ze bij de laatste halfwassen poging tot sex mss zwanger geworden is om hem op die manier aan zich te binden....
We zullen zien!
ze lijkt in ieder geval te nieuwsgierig moest het verhaal slaan op een vriendin met een vriend die een seksueel probleempje heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Of is ze nu haar kansen aan het berekenen of ze bij de laatste halfwassen poging tot sex mss zwanger geworden is om hem op die manier aan zich te binden....
We zullen zien!
Maintenant que tu portes un enfant ... tant mieux pour toi.quote:PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |