joh, zou je denkenquote:
Zet jezelf er dan inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef C2C het volgende:
eigenlijk wel matig, ik sta nog steeds niet in de ts
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
echt goeie film !
goed idquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?
Dan kom ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?
Moet in de wikiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan moek eerst weer een nieuw deel gaan maken, de vorige keer lukte da nie echt goed![]()
Je wilt je plaatje in de OP ofzo? want ik kan je er wel ff bijzetten ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan moek eerst weer een nieuw deel gaan maken, de vorige keer lukte da nie echt goed![]()
zou wel stoer zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je wilt je plaatje in de OP ofzo? want ik kan je er wel ff bijzetten ofzo
Limburgquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik laat wel iets weten als mijn ouders op vakantie zijn
scooter naar station spakenburg en dan de trein richting de bergen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef C2C het volgende:
ja dan moet ik op me scooter naar limburg.. dat is een dag rijden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef C2C het volgende:
ja dan moet ik op me scooter naar limburg.. dat is een dag rijden
hm ja.. maar kerstmis is zo knus en allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
is carnaval nie beter?
lijkt me best wel tof namelijk
Ja dan moet je langskomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
is carnaval nie beter?
lijkt me best wel tof namelijk
dan ben ik evengoed fucking lang bezig, waarom geen meet in zoetenmeer ofzo, das maar 80 km voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
scooter naar station spakenburg en dan de trein richting de bergen!
ik woon in fukking dokkum en ik vind Limburg zelfs dichtbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ben ik evengoed fucking lang bezig, waarom geen meet in zoetenmeer ofzo, das maar 80 km voor mijof in utrecht, amersfoort is nog beter, maar in zoetermeer een snowboard meet is cooler
![]()
ik doe het zo hoor, uitkijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan moet je langskomen![]()
![]()
Vraag & Aanbodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
Gezocht: knap, lief en leuk meisje om samen Saw mee te kijken.
Ik wil stage lopen op een school , misschien kom ik bij jullie als beveiliger terechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
Mijn school heeft trouwens sinds vandaag n tv opgehangen in de hal! Daar kan je de beelden van de beveiligingscamera's op zienDie hingen er al n tijdje maar nu kunnen wij de beelden ook zien
He ja maar dan gooit ElisaB er meteen een slotje op.quote:
jajaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik woon in fukking dokkum en ik vind Limburg zelfs dichtbij
Randstandmensen zijn verwend![]()
Dan kan je ws bij t VMBO gaan beveiligenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil stage lopen op een school , misschien kom ik bij jullie als beveiliger terecht( in januari )
Breek ik hun arm over !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan kan je ws bij t VMBO gaan beveiligenDaar word meer gejat enzo dan op havo/vwo
![]()
armen breken is slecht voor je armenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
cool![]()
Dat kon ik paar jaar terug ook
Geleerd van me vader
Ben alleen vergeten hoe t moet
![]()
Alles goed.quote:
Nee mên. Inge praat nooit zoveel.quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles goed.Met jou?
![]()
[..]
Nee mên. Inge praat nooit zoveel.![]()
Op msn niet en in het eggie ook niet.quote:
Vond je hem te eng?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Fwnk het volgende:
Lol imberr ik heb The Ring nooit uitgekeken
Op msn praat ik eig alleen veel met mensen die ik IRL ken en in t echt kan jij niet es wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op msn niet en in het eggie ook niet.![]()
Ik ook.quote:
hijs nu op tvquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Fwnk het volgende:
Lol imberr ik heb The Ring nooit uitgekeken
Oooohhh naja ik hoor ook zo de verhalen he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Op msn praat ik eig alleen veel met mensen die ik IRL ken en in t echt kan jij niet es wetenIn t echt praat ik alleen veel als ik op men gemak ben bij iemand.
quote:
Haiquote:
Ik was like 16quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ook.Als 12jarige zo'n film kijken is niet gezond. Heb de helft van de film met n kussen voor me gezicht gezeten geloof ik
![]()
quote:Op basis van uw e-mail en CV zie ik onvoldoende aanknopingspunten voor een gesprek.
Lief he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh wat een warme onthaal van Jaguarized en Imberr
Ah kut man! Ik ben dinsdag ook afgewezen. Samen een pilsje er op drinken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie. Kreeg ik zojuist mail van mijn sollicitatie terug.
[..]verdorie
pwned like a n00b!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie. Kreeg ik zojuist mail van mijn sollicitatie terug.
[..]verdorie
Frans Bauwer !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Boeman het volgende:
welke muziek moet ik tijdens the ring aanzette??
Wij hebben hier niet eens een super de boer. Borrelnootjes van de Aldi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Fwnk het volgende:
Cocktailnoten van super huismerk zijn echt
Ik heb al teveel bier op na het voetballenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah kut man! Ik ben dinsdag ook afgewezen. Samen een pilsje er op drinken?Voor wat voor functie is het?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Imberr het volgende:
Dames en H... oh wacht, er zijn alleen maar mannen hier nu (niet eens jongens voor zover ik weet)
Heren, ik presenteer U: Mijn 8000'ste post(stond nog in t vorige deeltje
)
[..]
Dit is trouwens 8019
opzich ik haat horror films, maar deze is wel erg goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
The RingTe eng om naar te kijken
(voor mij dan)
Ik ben een echte heerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Imberr het volgende:
Dames en H... oh wacht, er zijn alleen maar mannen hier nu (niet eens jongens voor zover ik weet)
Heren, ik presenteer U: Mijn 8000'ste post(stond nog in t vorige deeltje
)
[..]
Dit is trouwens 8019
moe je hier naartoe kome kijken we hem samequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik snapte er niks van toenZou em eig opnieuw moeten kijken, maar vind em nog steeds te eng
![]()
Inderdaad. Ik haat horror films.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:44 schreef C2C het volgende:
[..]
opzich ik haat horror films, maar deze is wel erg goed![]()
te eng wordt het niet gauw voor mij (las vroeger ook al griezelbusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
The RingTe eng om naar te kijken
(voor mij dan)
Jij bent wel nog n jongenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:45 schreef C2C het volgende:
[..]
moe je hier naartoe kome kijken we hem same![]()
Ah kut man! En nu?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb al teveel bier op na het voetballenmaarja, 1 krat kan nog wel.
Functie: Junior Systeembeheerder
dan moet jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
te eng wordt het niet gauw voor mij (las vroeger ook al griezelbus) maar te vies wel. Bloed en ingewanden vind ik maar viezig
ja duhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij bent wel nog n jongent had dus eig moeten zijn: Heren en jongen
![]()
anywayz.. Nee, bedanktIk wil die film echt nooit meer zien
![]()
Nee nog niet maar die moet ook goed zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haat horror films.
Iemand al Red Eye gezien?
Ken je die boeken van uuh.. hoe heet dat ventje nou..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
te eng wordt het niet gauw voor mij (las vroeger ook al griezelbus) maar te vies wel. Bloed en ingewanden vind ik maar viezig
Iemand die ik ken zei dat het een vette aanrader isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee nog niet maar die moet ook goed zijn.Ik ben nu bezig met The Amityville Horror, lijkt me ook erg vet, net als The Skeleton Key.
![]()
Succes met solliciteren!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bier drinken? Ennuh sollicitereren uiteraard.
Red Eye?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iemand die ik ken zei dat het een vette aanrader isDus ik ga kijken in 't weekend.
Ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je bent een newbie als je usernummer boven de 100.000 zit![]()
dank. Jij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Succes met solliciteren!![]()
* Jaguarized neemt er nog eentje.![]()
Jou kennen we natuurlijk ook van een hele andere nickname.quote:
isdie goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
dan moet je
Anatomy of exploding heads van Dawn of the Dead zien
Ohja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jou kennen we natuurlijk ook van een hele andere nickname.![]()
mijne 122162 ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef Fwnk het volgende:
ow 96696, ook goed
Ook datquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jou kennen we natuurlijk ook van een hele andere nickname.![]()
ik vond dat maar stomme boekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ken je die boeken van uuh.. hoe heet dat ventje nou..Die al die griezelboeken schrijft.. Ook van kippenvel enzo.. Die boeken waren pas eng
Maar die las ik ook al toen ik 10 was
![]()
Vooral de cheerleader-serie vond ik geweldigEn die andere, van die eindklas enzo
![]()
Maar het mag niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, daar sta je toch erg bekend voor
Maar je was toch gestopt met spammen na de waarschuwing van ijsmeis?quote:
Ik heb t niet zo op nederlandse boeken of films ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik vond dat maar stomme boeken
Liever Nederlandsch goed, was ook lid van de griezelclub
Paul van loon, Tais Teng, Ton v Reen
stfuquote:
Het Griezelgenootschap! Ik heb trouwens al die boeken gelezen van de Griezelbus. Geweldig destijds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik vond dat maar stomme boeken
Liever Nederlansch goed, was ook lid van de griezelclub
Paul van loon, Tais Teng, Ton v Reen
zelfde hier, lees bijna nooit nederlandse boeken en kijk bijna nooit nl films, die buitenlandse schrijvers zijn vaak zoveel beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb t niet zo op nederlandse boeken of films ofzo![]()
Geen idee waarom nietVind amerikaanse etc. veel beter
![]()
[..]
stfu![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het Griezelgenootschap! Ik heb trouwens al die boeken gelezen van de Griezelbus. Geweldig destijds.
Ik vind vooral nederlandse films helemaal baggerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef C2C het volgende:
[..]
zelfde hier, lees bijna nooit nederlandse boeken en kijk bijna nooit nl films, die buitenlandse schrijvers zijn vaak zoveel beter![]()
JAquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar je was toch gestopt met spammen na de waarschuwing van ijsmeis?![]()
Nee, nu begint de film pas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
pauze bij ring
Wat is er dan precies?quote:
hier snel zat hoor, wel langzamer als normaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er dan precies?![]()
Fok begint een beetje traag te worden. Bij nog meer mensen zo?
Dat er een mailtje van dagonet binnen was, gister ofzo, dunno.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net hing ie bijna vast zo sloom wastiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er was gister een mailtje die Dagonet naar jou had gestuurd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat er een mailtje van dagonet binnen was, gister ofzo, dunno.
En ja tis hier ook traag
Zo van, er is op 1 post van mij niet gereageerd, ik word genegeerd.quote:
ja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er was gister een mailtje die Dagonet naar jou had gestuurd?![]()
Gut meis wil je erover praten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
Ik heb n nieuw litteken ontdektOp me arm.. schram van n stoel op vakantie
Hij schreef mijn nick met kleine lettersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij kan je met Dagonet wel praten. Lijkt me wel een aardige gozer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo van, er is op 1 post van mij niet gereageerd, ik word genegeerd.![]()
de eikelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij schreef mijn nick met kleine letters
Ja dus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij schreef mijn nick met kleine letters
Maar dat geeft niet hoor.quote:
Dat is ie zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef Boeman het volgende:
zooo lekkere borrelnootjes en bier erbij
ja best wel, ik schrok netquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
creepy !
Hey. Voeg mij eens toequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zal t hele verhaal ff typen en dan msn ik t je wel even![]()
OKquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zal t hele verhaal ff typen en dan msn ik t je wel even![]()
46.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Hoeveel fokkers hebben jullie eigenlijk in je lijst?
um 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Hoeveel fokkers hebben jullie eigenlijk in je lijst?
Doe je het iets beter dan mij. Ik heb 41.quote:
Heb maar 57 mensen. Zegt wel genoeg lijkt mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe je het iets beter dan mij. Ik heb 41.![]()
Erg man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb maar 57 mensen. Zegt wel genoeg lijkt mij
Ik voeg je wel ff toequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan haal ik jou straks nog in qua Fok!kers
Popiejopie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:18 schreef Fwnk het volgende:
98 fokkers.
Wie heeft je toegevoegd?quote:
98quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:18 schreef Fwnk het volgende:
98 fokkers.
Zo! Daar zal Boeman blij mee zijn.quote:
Wou ik eerst ook , maar toch maar afgekniptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:21 schreef Boeman het volgende:
ik wil net zulk haar als Noah uit die film
Rust.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:22 schreef B_BOY het volgende:
ik is nu aant zuipen en how high aant kijken. heerlijk ist hier zuipen, dvd kijken internet dicht bij wat wil je nog meer??
Zo snel gaat het hier niet hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Even niet opletten. En jullie schieten weer op qua posts.
heb jou nu ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo! Daar zal Boeman blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Even niet opletten. En jullie schieten weer op qua posts.
ja op mn fok! email adres, alleen kom ik daar nooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je hebt mij in je lijstTenzij je me eruit hebt gegooid
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja op mn fok! email adres, alleen kom ik daar nooit![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef Fwnk het volgende:
Jezus welke koelkast voegde me toe?
ja toch nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:25 schreef C2C het volgende:
Slash/ foksters
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:31 schreef Fwnk het volgende:
..*Inge*.. × What's up Lonely zegt:
istie groot trouwens? dat zie k niet
Fwnk :: zegt:
ja 25 centimeter
ow
dat litteken
× ..*Inge*.. × What's up Lonely zegt:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:31 schreef Fwnk het volgende:
..*Inge*.. × What's up Lonely zegt:
istie groot trouwens? dat zie k niet
ja 25 centimeter
ow
dat litteken
× ..*Inge*.. × What's up Lonely zegt:
bf2 is zooo veel coeler ménquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaaaaaa!! Ben ik toch nog vandaag ergens goed in.
'Kampioen' met NFSU2
Limburg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga volgend topic al klaarzetten
Ik vind die oto leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet
Met deze auto werd ik als winnaar uitgeroepen[[url=http://img202.imageshack.us/img202/6207/rx80ph.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu weer ontopic
o je ben echt kampioenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet
Met deze auto werd ik als winnaar uitgeroepen[[url=http://img202.imageshack.us/img202/6207/rx80ph.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu weer ontopic
Me 2. Ben 30.000 euro kwijtgeraakt voor opvoerenquote:
Geen idee. Krijg nog wel wat te horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef C2C het volgende:
[..]
o je ben echt kampioen
wat hebbie gewonne
jaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef C2C het volgende:
wat ist ineens stil, iedereen aant msnnen ofzo
nee komt da dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef C2C het volgende:
[..]
zijn ze al aant neuken?
in de stad ofzo?
zou wel leuk zijn als je er iets aan overhoud natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Geen idee. Krijg nog wel wat te horen
die autoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:42 schreef C2C het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als je er iets aan overhoud natuurlijk![]()
*biedtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
Wie wil er morgen mee naar n disco in duitsland?Ik móet mee van men moeder en haar vriend
Maar ik heb nog niemand geregeld om mee te gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |