joh, zou je denkenquote:
Zet jezelf er dan inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef C2C het volgende:
eigenlijk wel matig, ik sta nog steeds niet in de ts
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
echt goeie film !
goed idquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?
Dan kom ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?
Moet in de wikiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan moek eerst weer een nieuw deel gaan maken, de vorige keer lukte da nie echt goed![]()
Je wilt je plaatje in de OP ofzo? want ik kan je er wel ff bijzetten ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan moek eerst weer een nieuw deel gaan maken, de vorige keer lukte da nie echt goed![]()
zou wel stoer zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je wilt je plaatje in de OP ofzo? want ik kan je er wel ff bijzetten ofzo
Limburgquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik laat wel iets weten als mijn ouders op vakantie zijn
scooter naar station spakenburg en dan de trein richting de bergen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef C2C het volgende:
ja dan moet ik op me scooter naar limburg.. dat is een dag rijden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef C2C het volgende:
ja dan moet ik op me scooter naar limburg.. dat is een dag rijden
hm ja.. maar kerstmis is zo knus en allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
is carnaval nie beter?
lijkt me best wel tof namelijk
Ja dan moet je langskomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
is carnaval nie beter?
lijkt me best wel tof namelijk
dan ben ik evengoed fucking lang bezig, waarom geen meet in zoetenmeer ofzo, das maar 80 km voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
scooter naar station spakenburg en dan de trein richting de bergen!
ik woon in fukking dokkum en ik vind Limburg zelfs dichtbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ben ik evengoed fucking lang bezig, waarom geen meet in zoetenmeer ofzo, das maar 80 km voor mijof in utrecht, amersfoort is nog beter, maar in zoetermeer een snowboard meet is cooler
![]()
ik doe het zo hoor, uitkijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan moet je langskomen![]()
![]()
Vraag & Aanbodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
Gezocht: knap, lief en leuk meisje om samen Saw mee te kijken.
Ik wil stage lopen op een school , misschien kom ik bij jullie als beveiliger terechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
Mijn school heeft trouwens sinds vandaag n tv opgehangen in de hal! Daar kan je de beelden van de beveiligingscamera's op zienDie hingen er al n tijdje maar nu kunnen wij de beelden ook zien
He ja maar dan gooit ElisaB er meteen een slotje op.quote:
jajaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik woon in fukking dokkum en ik vind Limburg zelfs dichtbij
Randstandmensen zijn verwend![]()
Dan kan je ws bij t VMBO gaan beveiligenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil stage lopen op een school , misschien kom ik bij jullie als beveiliger terecht( in januari )
Breek ik hun arm over !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan kan je ws bij t VMBO gaan beveiligenDaar word meer gejat enzo dan op havo/vwo
![]()
armen breken is slecht voor je armenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
cool![]()
Dat kon ik paar jaar terug ook
Geleerd van me vader
Ben alleen vergeten hoe t moet
![]()
Alles goed.quote:
Nee mên. Inge praat nooit zoveel.quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles goed.Met jou?
![]()
[..]
Nee mên. Inge praat nooit zoveel.![]()
Op msn niet en in het eggie ook niet.quote:
Vond je hem te eng?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Fwnk het volgende:
Lol imberr ik heb The Ring nooit uitgekeken
Op msn praat ik eig alleen veel met mensen die ik IRL ken en in t echt kan jij niet es wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op msn niet en in het eggie ook niet.![]()
Ik ook.quote:
hijs nu op tvquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Fwnk het volgende:
Lol imberr ik heb The Ring nooit uitgekeken
Oooohhh naja ik hoor ook zo de verhalen he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Op msn praat ik eig alleen veel met mensen die ik IRL ken en in t echt kan jij niet es wetenIn t echt praat ik alleen veel als ik op men gemak ben bij iemand.
quote:
Haiquote:
Ik was like 16quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ook.Als 12jarige zo'n film kijken is niet gezond. Heb de helft van de film met n kussen voor me gezicht gezeten geloof ik
![]()
quote:Op basis van uw e-mail en CV zie ik onvoldoende aanknopingspunten voor een gesprek.
Lief he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh wat een warme onthaal van Jaguarized en Imberr
Ah kut man! Ik ben dinsdag ook afgewezen. Samen een pilsje er op drinken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie. Kreeg ik zojuist mail van mijn sollicitatie terug.
[..]verdorie
pwned like a n00b!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie. Kreeg ik zojuist mail van mijn sollicitatie terug.
[..]verdorie
Frans Bauwer !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Boeman het volgende:
welke muziek moet ik tijdens the ring aanzette??
Wij hebben hier niet eens een super de boer. Borrelnootjes van de Aldi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Fwnk het volgende:
Cocktailnoten van super huismerk zijn echt
Ik heb al teveel bier op na het voetballenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah kut man! Ik ben dinsdag ook afgewezen. Samen een pilsje er op drinken?Voor wat voor functie is het?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Imberr het volgende:
Dames en H... oh wacht, er zijn alleen maar mannen hier nu (niet eens jongens voor zover ik weet)
Heren, ik presenteer U: Mijn 8000'ste post(stond nog in t vorige deeltje
)
[..]
Dit is trouwens 8019
opzich ik haat horror films, maar deze is wel erg goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
The RingTe eng om naar te kijken
(voor mij dan)
Ik ben een echte heerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Imberr het volgende:
Dames en H... oh wacht, er zijn alleen maar mannen hier nu (niet eens jongens voor zover ik weet)
Heren, ik presenteer U: Mijn 8000'ste post(stond nog in t vorige deeltje
)
[..]
Dit is trouwens 8019
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |