joh, zou je denkenquote:
Zet jezelf er dan inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef C2C het volgende:
eigenlijk wel matig, ik sta nog steeds niet in de ts
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
echt goeie film !
goed idquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?
Dan kom ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
zullen we een keer een fok horrornacht organiseren dan?
Moet in de wikiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan moek eerst weer een nieuw deel gaan maken, de vorige keer lukte da nie echt goed![]()
Je wilt je plaatje in de OP ofzo? want ik kan je er wel ff bijzetten ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan moek eerst weer een nieuw deel gaan maken, de vorige keer lukte da nie echt goed![]()
zou wel stoer zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je wilt je plaatje in de OP ofzo? want ik kan je er wel ff bijzetten ofzo
Limburgquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik laat wel iets weten als mijn ouders op vakantie zijn
scooter naar station spakenburg en dan de trein richting de bergen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef C2C het volgende:
ja dan moet ik op me scooter naar limburg.. dat is een dag rijden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef C2C het volgende:
ja dan moet ik op me scooter naar limburg.. dat is een dag rijden
hm ja.. maar kerstmis is zo knus en allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
is carnaval nie beter?
lijkt me best wel tof namelijk
Ja dan moet je langskomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
is carnaval nie beter?
lijkt me best wel tof namelijk
dan ben ik evengoed fucking lang bezig, waarom geen meet in zoetenmeer ofzo, das maar 80 km voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
scooter naar station spakenburg en dan de trein richting de bergen!
ik woon in fukking dokkum en ik vind Limburg zelfs dichtbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ben ik evengoed fucking lang bezig, waarom geen meet in zoetenmeer ofzo, das maar 80 km voor mijof in utrecht, amersfoort is nog beter, maar in zoetermeer een snowboard meet is cooler
![]()
ik doe het zo hoor, uitkijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan moet je langskomen![]()
![]()
Vraag & Aanbodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
Gezocht: knap, lief en leuk meisje om samen Saw mee te kijken.
Ik wil stage lopen op een school , misschien kom ik bij jullie als beveiliger terechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
Mijn school heeft trouwens sinds vandaag n tv opgehangen in de hal! Daar kan je de beelden van de beveiligingscamera's op zienDie hingen er al n tijdje maar nu kunnen wij de beelden ook zien
He ja maar dan gooit ElisaB er meteen een slotje op.quote:
jajaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik woon in fukking dokkum en ik vind Limburg zelfs dichtbij
Randstandmensen zijn verwend![]()
Dan kan je ws bij t VMBO gaan beveiligenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil stage lopen op een school , misschien kom ik bij jullie als beveiliger terecht( in januari )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |