Fok! en een sociaal planquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef sigme het volgende:
Moet jij geen voetbal kijken?
Danny is die BCC verkoper met hond, en user # 1. Wat vind jij, als reorganisatieexpert nou van dat sociaal plan dan?
Ja, die heb ik wel eens gezien. Voorlopig vind ik POL groot genoeg, dat overzie ik nog net. Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor sexy foto's is er een aparte thread op Fok.
Best bekeken thread van Fok waarschijnlijk
Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:22 schreef sigme het volgende:
Een lotgenoot! Zullen we een praatgroep oprichten![]()
Ik heb er geen bezwaar tegen. We hebben dus een exclusief aanblik op je avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Ja, die heb ik wel eens gezien. Voorlopig vind ik POL groot genoeg, dat overzie ik nog net. Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?
Mwa, sommigen zijn beter af elders, maar ik ben aan eentje min of meer gehecht. Ik ben trouw in mijn affectiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Fok! en een sociaal plan![]()
Ze hebben nu wel genoeg aandacht gehad. Laat ze maar lekker flikvlooien met elkaar (en strelen van hun ego's). Laat ze maar lekker vervagen in de vegetelheid.
De POL-SC shuilkelder wijnkelder is groot genoeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Ja, die heb ik wel eens gezien. Voorlopig vind ik POL groot genoeg, dat overzie ik nog net. Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?
Nou, de overkant weet me ook te vinden, dus zo exclusief is het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen. We hebben dus een exclusief aanblik op je avatar
Ik iig niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?
Maar dat zijn oud-pollers, de rest van Fok heeft geen benul van je avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef sigme het volgende:
Nou, de overkant weet me ook te vinden, dus zo exclusief is het niet![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, da's wel een goeie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat zijn oud-pollers, de rest van Fok heeft geen benul van je avatar
Zijn er de laatste maanden nog leuke niet-schietspellen uitgebracht? Ik heb wel rondgekeken maar ik kan niet echt iets vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef Drugshond het volgende:
Over 3 weken is het weer zover.
[afbeelding]
Release COD-2
Ghehehequote:
PC Gamespot of IGN... staat daar niks tussen. ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:39 schreef George-Butters het volgende:
Zijn er de laatste maanden nog leuke niet-schietspellen uitgebracht? Ik heb wel rondgekeken maar ik kan niet echt iets vinden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Was de toelichting voldoende? Meester?
Ik had altijd hoge cijfersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je krijgt een 7. Als dit een proefwerk geweest zou zijn, zou ik je verzoeken om de volgende keer uitgebreidere toelichting te geven bij de antwoorden. Dat zou het cijfer ten goede komen.
Stilquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
Ghehehe![]()
Was de toelichting voldoende? Meester?
Jah. Gisteren hier een filmpje gekeken met wat vrienden en vanavond uit in Gouda. The usual.quote:
Mondeling?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je krijgt een 7. Als dit een proefwerk geweest zou zijn, zou ik je verzoeken om de volgende keer uitgebreidere toelichting te geven bij de antwoorden. Dat zou het cijfer ten goede komen.
Vroeg op, vroeg erin, zware dag gehad gister, als entiteit, aan de overkant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jah. Gisteren hier een filmpje gekeken met wat vrienden en vanavond uit in Gouda. The usual.
Jij?
Ik doelde eigenlijk meer op een volgende proefwerk....quote:
Verstandig, verstandig. Ik had het niet nodig en zou er nooit gehaaid genoeg voor zijn. Mijn zusje deed het met een van mijn leraren. Voor de lol, dat dan weer wel. Ik durf haar leeftijd er niet bij te zetten, dan krijgen ze een hartkramp aan de overkant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op een volgende proefwerk....
In de rol van leraar is het een groot taboe om leerlingen bepaalde handelingen te laten uitvoeren om hun cijfer hoger te laten uitvallen. Ook ik begeef mij niet op dat vlak.
Al zou je soms willen dat het allemaal anders is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |