Welles!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is niet Scott Caan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
1 Dr. No?
2 Diamonds are forever?
3 Die Another day?
4 For your eyes only?
5 From Russia with love?
6 GoldenEye?
7 Goldfinger
8 Licence to kill
9 Moonraker
10 Octopussy
11 Her majesty's secret service
12 The Living Daylights
13 The Man with the golden gun
14 The Spy who loved me?
15 The world is not enough
16 Thunderball
17 Live and Let Die
18 Tomorrow never dies?
19 A view to a kill?
20 You only live twice
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand nog wakker voor een vraagje?
Oeh, Seinfeld! Eh... eh... Damn. Iets met Alex. Alex... Alex...quote:
Die speelt bij PSV.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh, Seinfeld! Eh... eh... Damn. Iets met Alex. Alex... Alex...
Bijna, hehe........Jason Alexanderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh, Seinfeld! Eh... eh... Damn. Iets met Alex. Alex... Alex...
Hij vast heel leuk, maar ik begrijp geen voetbal.quote:
Ja, die! Dank je. Jason Alexander dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
Bijna, hehe........Jason Alexander
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Bijna, hehe........Jason Alexander
Michael Richards!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef pino.in.disguise het volgende:
Wie is dit dan......zal wel een een-tweetje worden I guess
[afbeelding]
Julia Louis-Dreyfus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Michael Richards!
Daar kon ik wèl opkomen. Net als Julia Dreyfus...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Michael Richards!
Daar kon ik wèl opkomen. Net als Julia Dreyfus...
Ja, maar Kramer heeft bijvoorbeeld nog in het geniale UHF gespeeld. Sinsdien is zijn naam blijven hangen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
![]()
das gek......terwijl Jason de drijvende kracht was samen met Jerry achter de show.
Oh ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Julia Louis-Dreyfus.
Met weird Alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, maar Kramer heeft bijvoorbeeld nog in het geniale UHF gespeeld. Sinsdien is zijn naam blijven hangen.
Mwoah... Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die senator uit Distinguished Gentleman?
...Of noem vijf films en/of tv-series met deze onlangs overleden acteur.quote:
Joh, jij niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Distinguished Gentleman
Mighty Ducks
Meer weet ik er niet.
Zó dichtbij, maar toch zo veraf. Misschien een leuk cliffhangertje naar morgenvroeg?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja heb hem wel vaker gezien maar kan niet direct op die titels komen.
My Cousin Vinnie?
Alien Nationof V?
Nope. Hij zat niet in The Pretender...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Die serie van die man met bovennatuurlijke krachten was dat The Pretender?
Nee. Hij speelde meer het kantoorbaas type.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Hercules?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef Teringjakkie het volgende:
Superman, met Cain als superman.
Hij speelde baas van de Daily Planet geloof ik.
Oeps. Ik check nu net even IMDB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:07 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hij zat toch wel in alien nation?
Was een wilde gok. Waren de enig twee science fiction series die ik me kan herinneren met Buitenaardsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeps. Ik check nu net even IMDB.Je hebt gelijk.
mr_anonimous + 1
Maar ik bedoelde inderdaad Superman. Of Lois & Clark, of hoe ze die laatste serie noemden...
D'r is een heleboel geweest van Alien Nation. In één van die films heeft 'ie ook meegespeeld, niet de serie. Maar ik ga niet muggenziften.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Was een wilde gok. Waren de enig twee science fiction series die ik me kan herinneren met Buitenaardsen.
Is dit wel een Amerikaan?quote:
California +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:25 schreef California het volgende:
Pierre Bokma.
Van god los?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef California het volgende:
Welke film?
"Schijt godverdomme, schijt! ik lik de stront van je reet!"
Brandende Liefde?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:12 schreef California het volgende:
Nee, ouder.
Sokolsky +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:33 schreef Sokolsky het volgende:
Turks fruit?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | +-------------+ | N | |BOND | | W O | | GHOSTS | | M | | SCARFACE | | H O H...| | A N U | | F FIGHTCLUB | | T N K | | M K | | WATERWORLD | | V N | | E G | | IROBOT | | I | |FUCK | | K | +-------------+ |
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
Laatste 2 kan iemand anders doen voor het punt.![]()
Ik zag ook al dat Intre de verkeerde post had geqoute.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef RuneRose het volgende:
Oh, shit, foutje van mij. Het punt gaat naar Victor.
In die plaat stonden de laatste 2 (heat en hulk) er nog niet in.die upload had ik erafgehaald en toen de complete ge-upload. Helemaal vergeten dat de filename hetzelfde was en dus zonder edit het voledige antwoord al in die post kwam..
Iron Monkey 2quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel zo'n rampenfilm?
vast wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat ik deze niet gezien heb....
Zou ik zeker doen, zeer de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil ik altijd nog een keer aanschaffen.
geweldige films waren dat toenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:56 schreef pino.in.disguise het volgende:
dacht ik ook......de american ninja
was helemaal addictedquote:
DyonvBaal+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
michael dudikof.
hahah me 2quote:
Echte tobentertainment!quote:
nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
The Last Patrol?
Hahahquote:
Hahah, leuk, maar ook nietquote:
hahah geweldig hoe verzin je het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een film over een gemuteerd varken dat slachting onder schapen aanricht.....
nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
The clan of the cavebear?
nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
The Lost World?
Nope...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
The Lost Tribe?
en wat moet ik in de tussentijd doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat je op Sokolsky ofzo moet wachten. Ik weet het echt niet.
ja maar als je de film niet gezien hebt helpt dat niet, hehe........het zijn holbewoners....dus roaaarr???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en wat moet ik in de tussentijd doen![]()
de titel bestaat uit 10 tekens waarvan 7letters en 3niet letters (aan elkaar geschreven)(blijf maar hints geven..)
Dat komt echt heeel dicht in de buurtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:48 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
ja maar als je de film niet gezien hebt helpt dat niet, hehe........het zijn holbewoners....dus roaaarr???![]()
Ja, ik zag het, hehe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat komt echt heeel dicht in de buurt
we've gotten ourselfs a winner...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Depardieu
Nope, ik zie haar ook altijd graag aan het zwembad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Heather Graham?
Jep, dat is ze. Wat is ze lief he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ludivine Sagnier uit Swimming Pool?
Op zich wel, maar ik zie liever haar 8 Femmes collega Virginie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Jep, dat is ze. Wat is ze lief he?![]()
Mr. A +1.
Sheridana +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef Sheridana het volgende:
John Cusack en Dan Ackroyd?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou vooruit niemand schijnt dus Grosse Pointe Blank te hebben gezien.
Noem dan maar de namen van beide heren op het laatste plaatje.
Shit had dus geduldiger moeten zijn....quote:
Als Bevel Markelo in Paramaribo Papers. Gezien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:55 schreef Sheridana het volgende:
Kenneth Herdigein
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Close Encounters of the Third Kind.
En das 10!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Close Encounters of the Third Kind
Kids
Spy Kids
Karate Kid
Karate Kid II
Karate Kid III
Ninja Kids
The Golden Child
Child's Play
Child's Play 2
Child's Play 3
Och, ik wil ze nog wel even noemen hoor, als ik er op kom...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eigenlijk ben ik maar half tevreden met Idiana Jones 1-4, maar vooruit...
ArtyShock +1
Ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Passion of the Christ.
Alleen Strangers on a Train is goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef wyccie het volgende:
39 Steps
Jamaica Inn
Lady Vanishes
Saboteur
Secret Agent
Shadow of a doubt
Skin Game
Strangers on a train
The Man Who Knew Too Much en Rear Window zijn goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef victorinox het volgende:
The Birds
The Man Who knew too Much
Rear Window
't Is nu wel heel duidelijk dat ik gegokt heb hèquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Alleen Strangers on a Train is goed.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is nu wel heel duidelijk dat ik gegokt heb hè![]()
Ik ga gewoon verder gokken:
Strangers on a train
Family Plot
Man who knew too much
Murder Geen goede titel.
North by Northwest
Number 17
Psycho
Rope
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Wrong Man
I Confess
The Trouble With Harry
To Catch a Thief
Dial M for Murder
Strangers on a train
Man who knew too much
North by Northwest
Rear Window
Whoopsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:59 schreef wyccie het volgende:
Oh ja... nu zie ik dat Murder! (met uitroepteken) één van zijn British classics uit 1930 is.
I knew itquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Edward Norton?
Wat een schatjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
I knew it.
BlaatschaaP +1
[afbeelding]
Ik wist dat je mij (en in mindere mate Edward Norton) niet zou kunnen weerstaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
He, SoK. Wil ik net naar bed gaan, kom jij met een EN vraag.
Ik kan ook vloeiend Japan spreken:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hell yeah.
wyccie +1
Sexy hoor, een man die vloeiend Japan spreekt.
はい、 それは右である、 私の親愛なるBSquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sexy hoor, een man die vloeiend Japan spreekt.
ArtyShock +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
The Labyrinth
Basquiat
The Hunger (Was dat nou van Wes Craven?)
Yellowbeard (met dank aan D_H)
Oeh, wat voor lekkers heb je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef wyccie het volgende:
ArtyShock +1
The Hunger is van Tony Scott, zie ik staan.
Ik heb lekkers in huis![]()
Ik denk; ik blijf even bij het Norton-thema. Altijd moeilijk een shot selecteren wat iemand niet metéén herkent. Al is dat bij jou moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
25th Hour
Chocola en zoute sticksquote:
Chocolate salty balls.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:35 schreef wyccie het volgende:
Chocola en zoute sticks![]()
ik heb 25th hour ook gezien, maar zo'n shot zegt me echt heel weinig....![]()
Excalibur?quote:
Nochnoi Dozor idd. Draait sinds donderdag in de Nederlandse bioscopen geloof ik.quote:
Bruce zingt eigenlijk best wel vals.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Basquiat David bowie
Labyrinth DB
The Hunger DB
Yellowbeard DB
Mr. Rice's Secret DB
The Aviator Rufus Wainwright
Magical Mystery tour Alle zangers van de Beatles
Yellow Submarine (?) Alle zangers van de Beatles
24 Hour Party people o.a. van de Happy Mondays
8 Mile Eminem
Fight Club Meatloaf
Merry X-mas, Mr. Lawrence DB
Rumble fish Tom Waits
The Outsiders TW
Ocean's Eleven Sinatra
Weet je welke je fout hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat!
Tony Bennet? = Analyze This?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Stormy Monday = Sting
Labyrinth = Bowie
Absolute Beginners = Bowie
Fire Walk with me = Bowie
Oceans Eleven = Sinatra
Rumble Fish = Tom Waits
The Outsiders = Tom Waits
Smoke = Lou Reed
Viva Las Vegas = Elvis
Constantine = Gavin Rossdale
Spiceworld = Meatloaf
Garden State = Method Man
Bones = Snoop Dogg
Boyz n the hood = Ice Cube
Set it off = Dr. Dre.
Ik heb het er al bijgezet, cursief.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie bedoel je uit The Aviator en 24 Hour Party People?
Lou reed denk ik dan.quote:
In 24 Hour Party People speelt geen zanger mee (geen rol tenminste, 'Himself' tel ik niet mee)...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het er al bijgezet, cursief.
Tank Girl = Ice Tquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Stormy Monday = Sting
Labyrinth = Bowie
Absolute Beginners = Bowie
Fire Walk with me = Bowie
Oceans Eleven = Sinatra
Rumble Fish = Tom Waits
The Outsiders = Tom Waits
Smoke = Lou Reed
Viva Las Vegas = Elvis
Constantine = Gavin Rossdale
Spiceworld = Meatloaf
Garden State = Method Man
Bones = Snoop Dogg
Boyz n the hood = Ice Cube
Set it off = Dr. Dre.
Volgens mij speelt Shaun Ryder daarin iemand anders. Of een andere zanger speelt hem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In 24 Hour Party People speelt geen zanger mee (geen rol tenminste, 'Himself' tel ik niet mee)...
Niks ervan wil die Priesleyvraag wel eens zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Shaun Ryder daarin iemand anders. Of een andere zanger speelt hem...
Kan het zelf ook niet meer vinden..... en geen zin om de dvd op te zetten.
Andy moet het punt krijgen.
Ik wil dat Andy 100 punten haaltquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Echter nog eventjes onder voorbehoud, als wyccie kan aantonen dat er in 24 Hour Party People een zanger zit, dan verschuift het punt!
Erg knap van je hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:05 schreef ArtyShock het volgende:
Green Card
Four Weddings and a Funeral
Groundhog Day
Ruby Cairo
Multiplicity
Bad Girls
Stik...
geeft niks gun het Wyccie wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg net van hogere bronnen te horen dat Keith Allen een rol speelt in 24 Hour Party People, en dat dat een zanger is!
Dus het punt gaat alsnog naar wyccie!
wyccie +1
Sorry mr_a, 'k ben niet alwetend
Volgens mij heeft ze helemaal niet zo héél veel films gemaakt, maar de films die ze gemaakt heeft zijn wel allemaal redelijk high profile. Ik ken haar vooral van haar jaren '90 repertoire.quote:
Je vergat wel St Elmo's fire en Greystoke.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze helemaal niet zo héél veel films gemaakt, maar de films die ze gemaakt heeft zijn wel allemaal redelijk high profile. Ik ken haar vooral van haar jaren '90 repertoire.
En Four Weddings en Groundhog Day vergeet je niet.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg net van hogere bronnen te horen dat Keith Allen een rol speelt in 24 Hour Party People, en dat dat een zanger is!
Dus het punt gaat alsnog naar wyccie!
wyccie +1
Sorry mr_a, 'k ben niet alwetend
Hoeft niet meiske. Andy heeft genoeg puntjes en de maand is nog lang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...ik vind het zo kut voor Andy....
En wie zijn die hogere bronnen? Praat jij ook al met God?
Ik heb een direct lijntjequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...ik vind het zo kut voor Andy....
En wie zijn die hogere bronnen? Praat jij ook al met God?
oh...en je hoeft me maar 1 keer een punt te geven...anders telt d_h het dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |