Welles!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is niet Scott Caan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
1 Dr. No?
2 Diamonds are forever?
3 Die Another day?
4 For your eyes only?
5 From Russia with love?
6 GoldenEye?
7 Goldfinger
8 Licence to kill
9 Moonraker
10 Octopussy
11 Her majesty's secret service
12 The Living Daylights
13 The Man with the golden gun
14 The Spy who loved me?
15 The world is not enough
16 Thunderball
17 Live and Let Die
18 Tomorrow never dies?
19 A view to a kill?
20 You only live twice
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand nog wakker voor een vraagje?
Oeh, Seinfeld! Eh... eh... Damn. Iets met Alex. Alex... Alex...quote:
Die speelt bij PSV.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh, Seinfeld! Eh... eh... Damn. Iets met Alex. Alex... Alex...
Bijna, hehe........Jason Alexanderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh, Seinfeld! Eh... eh... Damn. Iets met Alex. Alex... Alex...
Hij vast heel leuk, maar ik begrijp geen voetbal.quote:
Ja, die! Dank je. Jason Alexander dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
Bijna, hehe........Jason Alexander
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Bijna, hehe........Jason Alexander
Michael Richards!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef pino.in.disguise het volgende:
Wie is dit dan......zal wel een een-tweetje worden I guess
[afbeelding]
Julia Louis-Dreyfus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Michael Richards!
Daar kon ik wèl opkomen. Net als Julia Dreyfus...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Michael Richards!
Daar kon ik wèl opkomen. Net als Julia Dreyfus...
Ja, maar Kramer heeft bijvoorbeeld nog in het geniale UHF gespeeld. Sinsdien is zijn naam blijven hangen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
![]()
das gek......terwijl Jason de drijvende kracht was samen met Jerry achter de show.
Oh ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Julia Louis-Dreyfus.
Met weird Alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, maar Kramer heeft bijvoorbeeld nog in het geniale UHF gespeeld. Sinsdien is zijn naam blijven hangen.
Mwoah... Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die senator uit Distinguished Gentleman?
...Of noem vijf films en/of tv-series met deze onlangs overleden acteur.quote:
Joh, jij niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Distinguished Gentleman
Mighty Ducks
Meer weet ik er niet.
Zó dichtbij, maar toch zo veraf. Misschien een leuk cliffhangertje naar morgenvroeg?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja heb hem wel vaker gezien maar kan niet direct op die titels komen.
My Cousin Vinnie?
Alien Nationof V?
Nope. Hij zat niet in The Pretender...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Die serie van die man met bovennatuurlijke krachten was dat The Pretender?
Nee. Hij speelde meer het kantoorbaas type.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Hercules?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef Teringjakkie het volgende:
Superman, met Cain als superman.
Hij speelde baas van de Daily Planet geloof ik.
Oeps. Ik check nu net even IMDB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:07 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hij zat toch wel in alien nation?
Was een wilde gok. Waren de enig twee science fiction series die ik me kan herinneren met Buitenaardsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeps. Ik check nu net even IMDB.Je hebt gelijk.
mr_anonimous + 1
Maar ik bedoelde inderdaad Superman. Of Lois & Clark, of hoe ze die laatste serie noemden...
D'r is een heleboel geweest van Alien Nation. In één van die films heeft 'ie ook meegespeeld, niet de serie. Maar ik ga niet muggenziften.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Was een wilde gok. Waren de enig twee science fiction series die ik me kan herinneren met Buitenaardsen.
Is dit wel een Amerikaan?quote:
California +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:25 schreef California het volgende:
Pierre Bokma.
Van god los?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef California het volgende:
Welke film?
"Schijt godverdomme, schijt! ik lik de stront van je reet!"
Brandende Liefde?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:12 schreef California het volgende:
Nee, ouder.
Sokolsky +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:33 schreef Sokolsky het volgende:
Turks fruit?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | +-------------+ | N | |BOND | | W O | | GHOSTS | | M | | SCARFACE | | H O H...| | A N U | | F FIGHTCLUB | | T N K | | M K | | WATERWORLD | | V N | | E G | | IROBOT | | I | |FUCK | | K | +-------------+ |
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
Laatste 2 kan iemand anders doen voor het punt.![]()
Ik zag ook al dat Intre de verkeerde post had geqoute.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef RuneRose het volgende:
Oh, shit, foutje van mij. Het punt gaat naar Victor.
In die plaat stonden de laatste 2 (heat en hulk) er nog niet in.die upload had ik erafgehaald en toen de complete ge-upload. Helemaal vergeten dat de filename hetzelfde was en dus zonder edit het voledige antwoord al in die post kwam..
Iron Monkey 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |