quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel zo'n rampenfilm?
vast wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat ik deze niet gezien heb....
Zou ik zeker doen, zeer de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil ik altijd nog een keer aanschaffen.
geweldige films waren dat toenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:56 schreef pino.in.disguise het volgende:
dacht ik ook......de american ninja
was helemaal addictedquote:
DyonvBaal+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
michael dudikof.
hahah me 2quote:
Echte tobentertainment!quote:
nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
The Last Patrol?
Hahahquote:
Hahah, leuk, maar ook nietquote:
hahah geweldig hoe verzin je het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een film over een gemuteerd varken dat slachting onder schapen aanricht.....
nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
The clan of the cavebear?
nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
The Lost World?
Nope...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
The Lost Tribe?
en wat moet ik in de tussentijd doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat je op Sokolsky ofzo moet wachten. Ik weet het echt niet.
ja maar als je de film niet gezien hebt helpt dat niet, hehe........het zijn holbewoners....dus roaaarr???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en wat moet ik in de tussentijd doen![]()
de titel bestaat uit 10 tekens waarvan 7letters en 3niet letters (aan elkaar geschreven)(blijf maar hints geven..)
Dat komt echt heeel dicht in de buurtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:48 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
ja maar als je de film niet gezien hebt helpt dat niet, hehe........het zijn holbewoners....dus roaaarr???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |