wat vmboquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef SilverBullet het volgende:
vmbo?
het zijn jongens en ook meiden uit alle lagen van het onderwijs. Wat wel zo is, dat het meestal wel VMBO doet....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef -chefke- het volgende:
[..]
wat vmbo![]()
het zijn niet alleen VMBO leerlingen die dat gedrag vertonen das mischien maar 10 % de rest is gewoon redelijk normaal.
Dood doenerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef SilverBullet het volgende:
vmbo?
Naar zoeen brommer is me neef op zoekquote:
Welke? Die triangeljosti?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Naar zoeen brommer is me neef op zoek
Ah, nu begrijp ik waar de term "remsporen" in de plee vandaan komenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Die linkse jong, welke anders. En die heeft schijtremmen dus daar kan je volgens mij pas dikke slippen mee maken
Ze gooiden propjes tegen zijn kraag die toevallig omhoog stond omdat hij polo sports draagtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:35 schreef -Numlock- het volgende:
TS word vaak gepest door het tuig?
Leeft die nog? Of heeft hij zijn scooter met neon al om een boom heen geboekt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Welke? Die triangeljosti?
(btw als je van gave oude motorscooters houdt, ff Quadrophinia (geloof ik) bekijken)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Computerleek het volgende:
Ik heb er (helaas) vanaf mijn huis een mooi zicht op. Het is fascinerend om te zien: elk groepje houdt elk groepje in de gaten. Wie loopt waar? Wie doet wat? En dat zenuwachtige om zich heen kijken. Ergens is het gewoon zielig.
gewoon politie bellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef missC het volgende:
wij hebben zo'n gek die door ons achterpad scheurt, terwijl hier veel kleine kinderen uit aangrensende tuinen kunnen komen.....hem aangesproken, nou ik werd nog net niet voor mijn kop geramd.
Dus ik opper tegen buren dat ik dan maar jammer genoeg bij zijn ouders aan moet bellen (jammer dat je dus niet volwassen afspraken kan maken met iemand die wel op een brommer mag zitten) en die schieten in alle soorten stress....dat ik dat maar niet moet doen want de vorige keer zijn er tuinschermen ingetrapt, auto's ondergezeken.....vast vmbo maar dan nog met 4-en op de cijferlijst.
precies, net goed voor ze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:32 schreef ScudRaket het volgende:
OT: Je ziet ze steeds vaker, met hun baggermuziek en pauperkleding....
Gelukkig zullen ze niet veel verder komen in het leven
aahahahhahaah 0900-tuig, die kent vast niemand nogquote:
Zeggen onze knuffelmarokkaantjes ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef -chefke- het volgende:
[..]
wat vmbo![]()
het zijn niet alleen VMBO leerlingen die dat gedrag vertonen das mischien maar 10 % de rest is gewoon redelijk normaal.
In groepjes hebben ze ook alleen maar een grote bek hoor, doen vrij weinig als je kijkt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:28 schreef Computerleek het volgende:
En het erge is dat ze zich in groepjes heel wat voelen; lekker van alles vernielen. Maar zonder hun groepje zijn het stumpers die niets kunnen. De toekomstige uitkeringstrekkers.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:58 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zelfs jongens van 20 lopen nog met hun scooter te showen![]()
Ga sniperen dan. Geven ze elkaar de schuld en ben je getuige van een dikke gangwar. Oja en een webcam plaatsen van tevoren inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Computerleek het volgende:
Ik heb er (helaas) vanaf mijn huis een mooi zicht op. Het is fascinerend om te zien: elk groepje houdt elk groepje in de gaten. Wie loopt waar? Wie doet wat? En dat zenuwachtige om zich heen kijken. Ergens is het gewoon zielig.
Wat is er relaxed aan hangen? Kan iemand me dat uitleggen? En overlast veroorzaken doet het per definitie. Noem mij een plaats waar buurtbewoners blij zijn met hangjongeren. Nee hoor, ze worden uitgekotst als een maagzweer. Ga voor je eigen voordeur hangen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Jeff89 het volgende:
Hangen is relaxed, mits je het doet waar menen er niet VEEL overlast van hebben.. (overlast hoort erbij)
Tsss... Ik ben 19 en ik show al met de auto van mn vader! Een grijze Mazda 323 coupé! En deze week issie naar de garage geweest en helemaal gepimpt zodat hij zelf niet meer afslaat als je minder dan 3000 toeren maakt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:58 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zelfs jongens van 20 lopen nog met hun scooter te showen![]()
Het is gezellig, je bent buiten en overlast...Ach.. Misschien een beetje..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Wat is er relaxed aan hangen? Kan iemand me dat uitleggen? En overlast veroorzaken doet het per definitie. Noem mij een plaats waar buurtbewoners blij zijn met hangjongeren. Nee hoor, ze worden uitgekotst als een maagzweer. Ga voor je eigen voordeur hangen!
"Hangen" is gelijk weer zo negatief. Ik noem het liever "socializen"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Wat is er relaxed aan hangen? Kan iemand me dat uitleggen? En overlast veroorzaken doet het per definitie. Noem mij een plaats waar buurtbewoners blij zijn met hangjongeren. Nee hoor, ze worden uitgekotst als een maagzweer. Ga voor je eigen voordeur hangen!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zeg: Standrechtelijk executeren dat tuig. De kogel mag de familie betalen.
Korting mag bedingd worden indien deze beschadigd blijkt te zijn![]()
precies, executeren die vmbo paupersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:29 schreef Computerleek het volgende:
Houdt dat nou nooit op met die kansloze jongeren die buiten rondhangen? Ze lopen de boel te verzieken en vernielingen aan te richten. En zelf maar zeggen dat ze braaf zijn, maar het zijn gewoon een stelletje etterbakken.
Zit liever binnen achter de tv met vrienden hoor. Veel gezelliger en nog warmer ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het is gezellig, je bent buiten en overlast...Ach.. Misschien een beetje..
jaja, dan kun je zeker heel hard rennen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef Computerleek het volgende:
Heerlijk, vandaag reed er weer één op z'n achterwiel en ging keihard onderuit. Ik heb 'm hard in z'n gezicht uitgelachen. Hopen maar dat ie veel pijn heeft.
daar zouden ze alleen maar slimmer van worden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:03 schreef Dr._Death het volgende:
Uranium mijnen zodat onze kernenergie goedkoper wordt
scooters zijn ergerquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:26 schreef -Trinity- het volgende:
Gelukkig rijden er geen scooters hier op het pleintje. Wel pauperalto's die zitten te vunzen enzo. En het geklap van die deckjes is echt herrie.
Binnenkort een goalkeeper op het dak hier.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef Premium het volgende:
[..]
Wie wil er nou in godsnaam op een scooter zitten en door iedereen uitgelachen worden?
Springen en wheelies gaan niet met een brommer eh, luie flikker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik lach jullie uit omdat julie moeten trappen als noobs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |