Ze is wel aardigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die Sanne wel leuk vind.
Wat bedoelde je danquote:
Ze is inderdaad aardig beperkt in haar acteerspel, maar ze is in goed gezelschap.quote:
Inderdaad. Kan Renée eindelijk opkrassen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
Eeuwig zonde dat Marnix erachter is gekomen waar Sanne zich bevindt. En hopelijk is Victor's experiment op Renée geslaagd..
En dan steekt Gyman Junior haar neer, want in de bak is hij er achter gekomen dat hij gay is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef Snake2005 het volgende:
nouEsmee ligt binnenkort bovenop Junior
De gemiddelde leeftijd van de cast moet op den duur onder de 25 jaar uitkomen.quote:ONM succesvol bij BNN
Een succesvolle soap bij de publieke omroep, is dat toch mogelijk? ONM is in ieder geval goed op weg. De 'oude nieuwe soap' blijkt de afgelopen twee maanden zeer behoorlijk te zijn ingeburgerd bij BNN op Nederland 2. De dagelijkse serie kan steevast rekenen op ruim 600.000 kijkers.
De 'zwerfsoap' is de serie al eens genoemd. Want ONM - dat tegenwoordig gewoon weer Onderweg naar Morgen mag heten - is in de afgelopen elf jaar al 'gehopt' van de TROS en het toenmalig publieke Veronica, naar het commerciële Veronica dat vervolgens Yorin werd. Na een opfrisbeurt in 2003, waarbij een kwart van de cast op straat werd gezet, besloot RTL dat de soap toch onvoldoende aansloot bij de nieuwe programmering van die zender. Even leek SBS 6 de serie te redden van de ondergang, maar het kwam niet tot een akkoord met producent Endemol.
Uiteindelijk maakte de publieke jongerenomroep BNN een aanzienlijk deel van zijn budget vrij voor de soap. Riskant, gezien het debacle met die andere publieke soap, Het Glazen Huis. En de AVRO-leiding liet weten niets te zien in die 'afgelikte boterham' op Nederland 2.
Maar vooralsnog blijkt het bepaald geen stomme zet. Temidden van al dit mediageweld is ONM een van de grote winnaars van het nieuwe televisieseizoen, jubelt Willem Zijlstra, hoofd drama van Endemol. De verklaring voor het onverwachte succes schuilt volgens hem in de kwaliteit van de serie, het uitzendtijdstip van half acht 's avonds en het feit dat nu ook de echte jonge kijkers - in tegenstelling tot vroeger - de serie weten te vinden.
Bij Yorin was ONM immers 'een eenzaam succes in de vooravond'. De BNN-doelgroep wist het daar niet te vinden, aldus Zijlstra. Op de fansite van Onderweg naar Morgen houden fanatieke kijkers de laatste scores zorgvuldig bij. 'Wedden dat ONM deze winter het kijkcijferrecord (van 1,2 miljoen kijkers op 6 januari 2003) zal verbreken', zo hitsen de kijkers elkaar op.
Daar maken ze zich bij Endemol geen illusies over. Zijlstra: De wereld verandert. Een dergelijk aantal is in het nieuwe medialandschap niet meer reëel. Twee jaar geleden wilden we het kijkcijferaantal nog uitbouwen naar een miljoen, maar dat is nu niet meer aan de orde. Gezien de komst van Talpa en de steeds grotere concurrentie zou het al fantastisch zijn als we de komende tijd nog honderdduizend extra kijkers kunnen scoren.
Inmiddels zijn al meerdere taarten tussen het BNN-pand in Hilversum en het Endemol-kantoor in Aalsmeer verstuurd, ter ere van het succes van ONM. Joris van Heukelom, de nieuwe tv-directeur van BNN, wijst er fijntjes op dat de serie nu al stukken meer kijkers trekt dan in de nadagen bij Yorin. Een leuke, en voor ons hele belangrijke bijkomstigheid is dat hierdoor het hele kijkerspubliek van Nederland 2 wordt verjongd. In de doelgroep van 13 tot 19 jaar kijkt om half acht een kwart van de kijkers naar ONM. Dan zeg ik: de missie is geslaagd.
Vanaf de start in augustus zijn eerst afleveringen vertoond die al waren opgenomen voordat Yorin zijn handen van de soap aftrok. Met ingang van deze maand is de signatuur van BNN steeds beter te herkennen. Dat is te merken aan de dialogen en ook de verhaallijnen worden eigentijdser.
Van Heukelom: En er moeten meer nieuwe Nederlanders in worden vertegenwoordigd. Verder moet de gemiddelde leeftijd van de cast op den duur onder de 25 jaar uitkomen. Dus even rustig bijkomen van alle commotie van eerder dit jaar, zit er ook nu niet in voor de acteurs. Zijlstra: Helaas niet. Dat kan nu eenmaal nooit in televisieland. Maar ik durf wel te stellen dat de cast zich nu voor het eerst gewild en gekoesterd voelt.
(Bn/De Stem/Medialog)
nee, ze gaan chatten en afspreken en liggen later op marnix zn bank te je weet wellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan steekt Gyman Junior haar neer, want in de bak is hij er achter gekomen dat hij gay is.
Geen gerampetamp in het Marnixkamp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef Snake2005 het volgende:
nee, ze gaan chatten en afspreken en liggen later op marnix zn bank te je weet wellen
Meedogenloze Marnix zorgt er wel voor dat loverboy Gyman zijn Missy Slettebak niet bezoedelt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Geen gerampetamp in het Marnixkamp.
quote:Want ONM - dat tegenwoordig gewoon weer Onderweg naar Morgen mag heten
Tering das wel erg jong, daar zitten niet veel acteurs onder?? Alleen Lizzy en Julia ofzoquote:Verder moet de gemiddelde leeftijd van de cast op den duur onder de 25 jaar uitkomen.
hé!! wat had ik nou gezegd?! méér dertigers....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De gemiddelde leeftijd van de cast moet op den duur onder de 25 jaar uitkomen.
Een geboortegolf zou de oudgedienden niet slecht uitkomen.
dat ze van Gyman een loverboy gaan maken ligt wel voor de hand...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Meedogenloze Marnix zorgt er wel voor dat loverboy Gyman zijn Missy Slettebak niet bezoedelt.
Joyce lijkt wel voorbestemd om andermans kinderen op te voeden. Eerst Lizzy, nu Gyman.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
Maar eh, als Renée de pijp uitgaat, kan het pubergespuis ook wel wegblijven...
of gaat ie tante Joyce vervelen?
Jannes en Lizzy gooide er ook regelmatig met de pet naar....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Die pet past ons allemaal:
[afbeelding]
Job Redelaar als Pim Reitsema #1 (ONM #1347, DI. 26-12-2000)
[afbeelding]
Jop de Vries als Victor Couwenberg (ONM #2355, DI. 11-10-2005)
LOL... Hoe kon ik die nou vergeten?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:46 schreef babette21 het volgende:
Jannes en Lizzy gooide er ook regelmatig met de pet naar....
daarom trok ik die conclusie ook maar vast...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Joyce lijkt wel voorbestemd om andermans kinderen op te voeden. Eerst Lizzy, nu Gyman.
dat is best een leuke serie, zelfs dat Costa-kneusje doet het leukquote:En door de connectie Gyman/Esmee zal het ook niet lang meer duren of Marnix en Joyce komen weer bij elkaar. Misschien krijgen we wel een 'Kinderen geen bezwaar'-verhaallijn.
Junior krijgt een baantje in DOK.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
daarom trok ik die conclusie ook maar vast...
JP is de tweede optie - die heeft ook heel wat kansloze jeugd opgevangen - maar ja, zonder Engel.....
Dat was geloof ik een web-logverzinsel. KGB is inderdaad een leuke serie, ondanks dat het format vader, moeder, 2 kinderen allesbehalve origineel is.quote:dat is best een leuke serie, zelfs dat Costa-kneusje doet het leuk
en dat meisje zou toch naar ONM komen??
ze weten over de meest simpele onderwerpen een aflevering te vullen,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was geloof ik een web-logverzinsel. KGB is inderdaad een leuke serie, ondanks dat het format vader, moeder, 2 kinderen allesbehalve origineel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |