bron???quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoaxen?Het klopt allemaal wat ik geschreven heb, hoewel de eerste spoiler een hoog Story-gehalte heeft.
daarvoor moeten vooral veel huidige personages/acteurs vertrekken & het puberale sfeertje eraf...quote:Ik moet wat om jou weer aan het kijken te krijgen;)
Had ze uberhaupt een rol dan.... behalve met die paperjam, en dat gedoe met die eicellen (of wat was het ook alweer), heb ik weinig meer gezien dan een figurant.....quote:Ze vindt dat haar rol in ONM nog niet helemaal is uitgespeeld.
Het "NIET OVERNEMEN" zegt toch wel genoeg over de bron.quote:
Dat waren cryo's. De bevruchte eicellen van Ellen, maar die waren verwisseld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:49 schreef soapie het volgende:
Had ze uberhaupt een rol dan.... behalve met die paperjam, en dat gedoe met die eicellen (of wat was het ook alweer), heb ik weinig meer gezien dan een figurant.....
quote:
Het lijkt erop dat Joost eindelijk de volwassen kant op gaat.quote:daarvoor moeten vooral veel huidige personages/acteurs vertrekken & het puberale sfeertje eraf...
als de serie weer op niveau is mogen enkele toppers-van-toen weer terug [nu hoeft 't dus niet]
en dan praten we weer verder
Ik weet niet of er klemmen aan te pas komen, maar ik zal het met klem verzoeken.quote:als de doktertjes-van-niks weer met klemmen mogen stoeien gelden deze voorwaarden niet...
Ze moet altijd in de schaduw staan van Bettina Wertheimer en aangezien haar rol teruggebracht is tot edelfigurant blijft er voor Lisette weinig speeltijd over.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:49 schreef soapie het volgende:
Had ze uberhaupt een rol dan.... behalve met die paperjam, en dat gedoe met die eicellen (of wat was het ook alweer), heb ik weinig meer gezien dan een figurant.....
Gezien het verloop van haar 'rol' hoeven we daar niet op te rekenen denk ik.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Hopelijk krijgt ze een waardig afscheid met een overvloed aan flashbacks.![]()
hoezo, ze heeft alles gehad wat een volwaardig soappersonage verdient:quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef soapie het volgende:
Gezien het verloop van haar 'rol' hoeven we daar niet op te rekenen denk ik.....![]()
heb net uit m'n werk en stukje gezien, en kreeg niet de indrukquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt erop dat Joost eindelijk de volwassen kant op gaat.
goed, ga jij het even regelen en ik hoor het welquote:Ik weet niet of er klemmen aan te pas komen, maar ik zal het met klem verzoeken.![]()
Je moet nog een maandje geduld hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
heb net uit m'n werk en stukje gezien, en kreeg niet de indruk
Dr valt ook niet veel over ONM te vertellen als de afl niet zo geweldig is ..quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
De topics hier lopen wel erg snel vol.... niet aan te slepen.
Annemarie...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:35 schreef Snake2005 het volgende:
en... www.onmdebeste.web-log.nl grote primeursjoost krijgt sex met....
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:46 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Annemarie...
Begint die reclame zooi hier nu ook al?!
lees je eens in...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:35 schreef Snake2005 het volgende:
Onmdebeste:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:35 schreef Snake2005 het volgende:
Ik kan je geruststellen: cabrioitus interruptus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef babette21 het volgende:
lees je eens in...
Joost en sex in één zin is hier not done
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die Sanne wel leuk vind.
Wanr de aftiteling kloptequote:
http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?action=viewtopic&what=6133&group=1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Wie zegt dat het zijn zoon is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Die Arjo Vroman is eigenlijk ook maar een zielepiet. Heeft er een dagtaak aan om z'n zoon te treiteren.
Dan nog, ik ken lievere ouders met geadopteerde kinderen.quote:
Als personage.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?action=viewtopic&what=6133&group=1
[afbeelding]
Ja.
quote:
Ze is wel aardigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Wat bedoelde je danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |