Zo ziet het er wel een beetje uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Jezus! Speelde Jop daar een mietje ofzo?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Jezus! Speelde Jop daar een mietje ofzo?
In 'Vrienden voor het leven' speelde hij de vriend van René van Asten.quote:Afl. 1.02: Jop de Vries als Peter, de ex van Luciën (ONM: Victor Couwenberg)
ik zag het, hij was helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Benja Bruijning (Jannes Reitsema) speelde vandaag een gastrol in 'Grijpstra & de Gier'.
Was hij het tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Benja Bruijning (Jannes Reitsema) speelde vandaag een gastrol in 'Grijpstra & de Gier'.
Hugo weg, Renée weg, Tara weg........ klinkt mij als muziek in de orenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef soapie het volgende:
Het gaat lekker, de één na de ander gaat weg... Het begin van het einde...
Ik zie het het niet meer zoveel, maar heb de indruk dat Bettina, JP en Lisette al bijfiguren zijn gewordenquote:Ik las ergens dat Pamela Teves ook vreest voor haar baan. Haar contract loopt over een paar maanden ook af, en ivm de verjonging denkt ze dat ze ook moet vertrekken. Ik hoop het niet!!!!!
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:13 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Actrice Simone Kobben gaat Onderweg naar Mokkels Morgen verlaten, dat maakt Mokkels.nl vandaag bekend. De geboren Colombiaanse heeft onlangs te horen gekregen dat haar contract niet wordt verlengd en dat ze dus op zoek kan naar een ander baantje.
Sinds oktober 2004 speelt zij de rol van Tara van Walsum. Die rol nam zij destijds over van Anouk Klomp, die zich door haar gedrag weinig populair had gemaakt in de Endemol Studio's. Sindsdien is er nog maar weinig van haar vernomen en het is aan Simone om te laten zien dat er leven is ná de soap.
Tonnie mag blijven als ze voor hem in de plaats Joost, Kyra en Foppele wegdoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Beter laat dan nooit.
Nu Sanne, Ilyas en Tonnie nog.
En Shirina ook, daar erger ik me dood aan....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tonnie mag blijven als ze voor hem in de plaats Joost, Kyra en Foppele wegdoen
Laat Joost en Daan maar blijven, Tonnie mag wieberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tonnie mag blijven als ze voor hem in de plaats Joost, Kyra en Foppele wegdoen
Maar in seizoen 12 zei Frits. Dat zijn rol groter zou worden..was nog in de tijd van Yorin. Maar dat heeft BNN dan weer geschrapt. Erg jammer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
En zo is Frits weer terug waar hij begon. Hij zei ooit in een interview:
De eerste seizoenen bij ONM had ik niet meer tekst dan "Kopje koffie, mevrouw?"
Aafke viel wat mij betreft ook onder het meubilair, net als Ed en JP bijv.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Aafke is iemand die ik totaal niet mis.
Het gevoel zal wederzijds zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Aafke is iemand die ik totaal niet mis.
Inderdaad... Aafke was de 'moeder' van ONM, vergelijkbaar met Laura in GTST.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:09 schreef soapie het volgende:
Aafke viel wat mij betreft ook onder het meubilair, net als Ed en JP bijv.
Nou dan heb ik toch liever Aafke danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Inderdaad... Aafke was de 'moeder' van ONM, vergelijkbaar met Laura in GTST.
Ben het met je eens hoor Sven: soapmoeders kunnen best [ook] gemist worden....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Inderdaad... Aafke was de 'moeder' van ONM, vergelijkbaar met Laura in GTST.
Zolang we erop vooruit gaan ben ik het met je eens!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
Als 'n rol op is, is 't klaar... dan mag een personage plaats maken voor het volgende.......
Nu Gürkan succes heeft op het witte doek, mag ie zich best te goed voelen voor een soapje.......quote:Nieuw dit jaar waren de Gouden Kalveren voor Beste Bijrollen. Het voltallige keukenpersoneel van Het Schnitzelparadijs [Yahya Gaier,Tygo Gernandt, Micha Hulshof, Gürkan Küçüksentürk en Mimoun Oaïssa] won bij de mannen.
bron
quote:Daan Schuurmans werd Slechtste Acteur voor zijn rol in Snowfever.
edit: toch een beetje on-topic: Zegers was ook genomineerd!!
Das er nou ook zo één die ik niet mis...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
Seth Kamphuijs [Ticho]...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
nog een "ONM-ers in de film"-nieuwtje:
naast Dolf de Vries [Ed] schijnt ook Seth Kamphuijs [Ticho] een rolletje in Zwartboek te hebben gescoord...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Arjo Vroman een vaste rol wordt.
Laat me raden... als moffenhoer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:01 schreef haagse_elfje het volgende:
leuke film elfje figureert in die film in de den haag opnames
nee, dat niet, ik ben als normaal nederlands meisje het enige wat ik moest doen is zingen met zo een leuk dingetje op mijn hoofd en rennen bij de java straatquote:
Dat klinkt echt spannend....quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee, dat niet, ik ben als normaal nederlands meisje het enige wat ik moest doen is zingen met zo een leuk dingetje op mijn hoofd en rennen bij de java straat
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:59 schreef haagse_elfje het volgende:
nee, dat niet, ik ben als normaal nederlands meisje het enige wat ik moest doen is zingen met zo een leuk dingetje op mijn hoofd en rennen bij de java straat
zeker doodquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Zal moeilijk gaan....Hij gaat dood..quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:
Hapquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:38 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Zal moeilijk gaan....Hij gaat dood..
Joyce ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:38 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Zal moeilijk gaan....Hij gaat dood..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |