Zo ziet het er wel een beetje uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Jezus! Speelde Jop daar een mietje ofzo?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Jezus! Speelde Jop daar een mietje ofzo?
In 'Vrienden voor het leven' speelde hij de vriend van René van Asten.quote:Afl. 1.02: Jop de Vries als Peter, de ex van Luciën (ONM: Victor Couwenberg)
ik zag het, hij was helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Benja Bruijning (Jannes Reitsema) speelde vandaag een gastrol in 'Grijpstra & de Gier'.
Was hij het tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Benja Bruijning (Jannes Reitsema) speelde vandaag een gastrol in 'Grijpstra & de Gier'.
Hugo weg, Renée weg, Tara weg........ klinkt mij als muziek in de orenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef soapie het volgende:
Het gaat lekker, de één na de ander gaat weg... Het begin van het einde...
Ik zie het het niet meer zoveel, maar heb de indruk dat Bettina, JP en Lisette al bijfiguren zijn gewordenquote:Ik las ergens dat Pamela Teves ook vreest voor haar baan. Haar contract loopt over een paar maanden ook af, en ivm de verjonging denkt ze dat ze ook moet vertrekken. Ik hoop het niet!!!!!
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:13 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Actrice Simone Kobben gaat Onderweg naar Mokkels Morgen verlaten, dat maakt Mokkels.nl vandaag bekend. De geboren Colombiaanse heeft onlangs te horen gekregen dat haar contract niet wordt verlengd en dat ze dus op zoek kan naar een ander baantje.
Sinds oktober 2004 speelt zij de rol van Tara van Walsum. Die rol nam zij destijds over van Anouk Klomp, die zich door haar gedrag weinig populair had gemaakt in de Endemol Studio's. Sindsdien is er nog maar weinig van haar vernomen en het is aan Simone om te laten zien dat er leven is ná de soap.
Tonnie mag blijven als ze voor hem in de plaats Joost, Kyra en Foppele wegdoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Beter laat dan nooit.
Nu Sanne, Ilyas en Tonnie nog.
En Shirina ook, daar erger ik me dood aan....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tonnie mag blijven als ze voor hem in de plaats Joost, Kyra en Foppele wegdoen
Laat Joost en Daan maar blijven, Tonnie mag wieberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tonnie mag blijven als ze voor hem in de plaats Joost, Kyra en Foppele wegdoen
Maar in seizoen 12 zei Frits. Dat zijn rol groter zou worden..was nog in de tijd van Yorin. Maar dat heeft BNN dan weer geschrapt. Erg jammer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
En zo is Frits weer terug waar hij begon. Hij zei ooit in een interview:
De eerste seizoenen bij ONM had ik niet meer tekst dan "Kopje koffie, mevrouw?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |