dan is ie dus niet slecht, en kunstenaar was vrouwelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Yildiz het volgende:
je bent kunstenaar?
(werkte van de week [14.gif] )
Mazzelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ga weer mijn mannetje vervelen![]()
Night ya all![]()
![]()
Nee, maar wil jij wat van me drinken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef -Marjo- het volgende:
Weet jij misschien hoe laat het is???
Gatver!!! Sterkte met harken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
En ik ben een flinke hoeveelheid programma's kwijt
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oops, dat is ff minder, weekend is al gevuld dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
De foto's staan gelukkig op separate harde schijven, op verschillende PCs, en niet op de server.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oei.
* Shark.Bait gaat meteen backups maken van zijn foto's
En je hebt niet ergens een teepje daarvan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Uh-huh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
http://www.pcguide.com/re(...)/singleLevel5-c.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh.Vast erg, maar ik snap er geen bal van.
Wat is Raid 5?
Ik was van plan om deze maand DVDs te gaan fikken, ik had net 30 nieuwe ingeslagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je hebt niet ergens een teepje daarvan?
zeg maar dat je 4 schijven hebt, hard disks, en dat dat de grootte heeft van 3, maar als er 1 uitvalt, raak je geen data kwijt. die kan je dan gewoon vervangen. welke dan kapot gaat maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh.Vast erg, maar ik snap er geen bal van.
Wat is Raid 5?
Werkt prima overigens. Tenzij twee schijven tegelijk de geest gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zeg maar dat je 4 schijven hebt, hard disks, en dat dat de grootte heeft van 3, maar als er 1 uitvalt, raak je geen data kwijt. die kan je dan gewoon vervangen. welke dan kapot gaat maakt niet uit
das best wel n unicumquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Werkt prima overigens. Tenzij twee schijven tegelijk de geest geven
och, de kans dat het gebeurt is niet zo groot, maar de wet op de grote getallen zegt dat het wel een keer ergens zal gebeuren. Alleen balen dat het bij mij gebeurt :Squote:
Aai over de bol geeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
och, de kans dat het gebeurt is niet zo groot, maar de wet op de grote getallen zegt dat het wel een keer ergens zal gebeuren. Alleen balen dat het bij mij gebeurt :S
purrrrrquote:
Auwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.
Zin in een date?
Ruim ik mijn huissie op, ruim jij je vriendje op, kom je gezelli bij mij eten.
Je krijgt ze er wel mee aan het lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef huiz het volgende:![]()
Deze ken ik nog niet, ff onthouden
Hoewel ik eigenlijk geen succes ermee verwacht
Ah, das altijd gezellig iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:39 schreef PoseidonVS het volgende:
Goeiemorgen
Het wordt een mooie dag, al was het maar omdat ik Re ga ontmoeten.![]()
Ik weg iig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:14 schreef Auticia het volgende:
Kom ik hier vaker?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:39 schreef PoseidonVS het volgende:
Goeiemorgen
Het wordt een mooie dag, al was het maar omdat ik Re ga ontmoeten.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:14 schreef Auticia het volgende:
Kom ik hier vaker?
quote:
Feliquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:02 schreef mother-mother het volgende:
hoi , ik moet een verjaardagskadootie gaan kopen maar heb geen idee wat![]()
heeft iemand een ideetje voor me?
het is voor mn jongste zoontje hij is vandaag 2 geworden en heb me suf zitten denken want speelgoed hebben ze al zat dus dat valt af![]()
dat ik dit eigenlijk vraag hier![]()
ik heb onwijs haast om 15.00 uur staat visite al voor de deur![]()
owwww ik WEET t niet![]()
goed plan maar die hebben ze alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...gefeli M2Ik zou zeggen...een "my first camera"...kan-ie al vroeg beginnen
das net zo iets als de zon vragen morgen niet op te komen ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Xil zit niet zo te stuiteren man.
tut tutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef PeRi het volgende:
Ik zal vragen of ie niet opkomt ja, dan mag je lekker kou te lijen morgen in 't vliegtuig.
onder andere Shark...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef Shark.Bait het volgende:
XIlantof is natuurlijk heel erg blij dattie met vakantie gaat...
*pets*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Wat zeg je nu toch Xil? Zijn er nog andere redenen dan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe heet (is) ze Xil????
brandweer of kadaster, 1 van de 2 MOET weten waar jouw hoofdkraan zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Re het volgende:weer thuis
![]()
waar zit mijn gaskraan? ze hadden gas afgesloten maar nu moet ik de hoofdkraan weer openzetten... maar ik heb helemaal geen hoofdkraan...
In Florida speelt dat probleem niet meer. Het probleem daar was dat huurauto's in Dade County (Miami) geregistreerd stonden, maar in die county (die op de nummerplaat staat) woont bijna niemand (het is een zakendistrict). Tegenwoordig worden huurauto's door heel Florida geregistreerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
nog een gratis tip: koop een auto in plaats van er 1 te huren. Het blijkt dat criminelen het voorzien hebben op huurauto's omdat toeristen die vaak gebruiken. Vooral in Florida, b.t.w.
quote:Lieve Buurtjes,
Vanwege een feestje kunnen jullie vanavond wat last hebben van een beetje herrie. Vooraf onze verontschuldigingen. We kunnen ons namelijk nu al kwalificeren voor het wereldkampioenschap voetbal. Als jullie zin hebben, kom dan langs, en vier met ons mee!
Groetjes!!
"Was" inmiddels.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef k_man het volgende:
Er is voetbal vanavond, begrijp ik?
quote:
je weet vast niet eens hoe een voetbal eruit ziet.quote:
Jij ziet dat liever van kleine jongetjes?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je weet vast niet eens hoe een voetbal eruit ziet.
Voetbal is stom. Volwassen mannen die achter 1 bal aanhollen en elkaar voor de camera omhelzen en betasten als ze bepaalde handelingen suc6vol afhandelen
fotograferen of zoquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
scheelt weer 2 uur buishangen waarin je ook iets nuttigs kunt doen![]()
om maar eens wat te noemen inderdaadquote:
ah, mooie vrouwen schietenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:48 schreef Subhuman het volgende:
Vanmiddag de workshop portretfotografie die ik georganiseerd heb voor onze fotovereniging! Spannend!
Sub gaat model staan hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah, mooie vrouwen schietenWe zijn benieuwd
Nee nee als organisator moet ik het zooitje in gareel houden!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sub gaat model staan hoorNiets mooie vrouwen schieten
Ik begrijp dat je dus vooral dit gaat doen:quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee nee als organisator moet ik het zooitje in gareel houden!![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sub gaat model staan hoorNiets mooie vrouwen schieten
Net als met voetbal kijken, bedoel je?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
scheelt weer 2 uur buishangen waarin je ook iets nuttigs kunt doen![]()
Nou bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Net als met voetbal kijken, bedoel je?
Ieuw je lijkt mijn oud-flatgenoot wel... Die frituurde altijd om 9 uur 's ochtends!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
er is zeker geen frituursmiley?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
tsssk ik ben al 3 uur mn bed uit hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ieuw je lijkt mijn oud-flatgenoot wel... Die frituurde altijd om 9 uur 's ochtends!
Ik vond tot nog toe wel dezequote:Op zondag 9 oktober 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vond tot nog toe wel deze [[url=http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/essen/nahrung039.gif]afbeelding][/URL] en deze [[url=http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/essen/patat.gif]afbeelding][/URL]ik zoek verder
Dat doe ik ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsssk ik ben al 3 uur mn bed uit hoornormaal gesproken eet je als je 4 uur uit bed bent een broodje frikandel bij de bedrijfskantine. Wat is er nou helemaal raar?
Ja ik zal wat foto's proberen te bemachtigen! Maar ik neem zelf ook wat camera's mee, misschien dat ik tussendoor nog wat foto's kan maken. In elk geval wil ik wat leuke sfeerfoto's voor op onze website!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:17 schreef pea4fun het volgende:
Hey sub...leuk zeg, laat je wat zien van de resultaten? Ook al zijn het niet de jouwe
jij moet er nog van groeienquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietfrikandellen bah
Ok, doe mij maar broodje kroket danquote:
Ja leuk, ben ook benieuwd naar de opzetquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik zal wat foto's proberen te bemachtigen! Maar ik neem zelf ook wat camera's mee, misschien dat ik tussendoor nog wat foto's kan maken. In elk geval wil ik wat leuke sfeerfoto's voor op onze website!
De opzet kan ik je wel vertellen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja leuk, ben ook benieuwd naar de opzet
Eeej, dat broodje niet in het vet gek! alleen de kroketquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:leuk idd
*broodje kroket in het vet gooit
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eeej, dat broodje niet in het vet gek! alleen de kroket![]()
Ow op die manierquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De opzet kan ik je wel vertellen.
Het is een gratis workshop, bedoeld om mensen kennis te laten maken met fotografie en onze vereniging en stiekem om ze lid te laten worden natuurlijk.
Iemand van onze vereniging heeft de workshop voorbereid en gaat een praatje houden enzo. Ook hebben we zelf een aantal modellen geregeld. Daarna gaan we naar buiten, zoeken wat leuke plekjes op de campus uit om foto's te maken. Daar zal degene die de workshop geeft nog wat meer vertellen, en dan kan iedereen zelf foto's schieten!
Er lopen ook genoeg leden rond, zodat iedereen daar met vragen terecht kan.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Laat dat nou maar aan mij over, mevrouwtje-kom-ik-steek-ff-mijn-keuken-in-de-fik
Ik ben zelf ook heel benieuwd naar hetgeen hij heeft voorbereid. Ik hoop dat iedereen het leuk vindt, anders is al mijn georganiseer voor niks geweest!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow op die manierdus geen mensen die al lid zijn die nu wat gerichter aan het werk gaan, maar juist "leken" op fotografiegebied. Ik ben benieuwd, zullen best veel mensen wat meer mee willen doen. Goed plan
![]()
Dus nu zit je ff te hyperenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook heel benieuwd naar hetgeen hij heeft voorbereid. Ik hoop dat iedereen het leuk vindt, anders is al mijn georganiseer voor niks geweest!
quote:
Zet eens gewoon een webcam in de hoek, dan kunnen we ff tjekke of het al een beetje opschietquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Re het volgende:zow weer een lading fotootjes online
en nou weer verven
Het gaat niet zo hard, hoor, met een penseel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet eens gewoon een webcam in de hoek, dan kunnen we ff tjekke of het al een beetje opschietVolgens mij ben je al 2 weken lang alleen maar aan het verven
Let je even op? Je mag niet flitsen, en geen statief gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....klaar om te vertrekken
Tot vanavond of zo
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Let je even op? Je mag niet flitsen, en geen statief gebruiken.
Het MLM wil haar collectie zelf op de foto zetten voor de verkoop. De hele dag flitzen in de hallen is ook niet je dat. 3-poten nemen te veel ruimte in, en bovendien zou je de collectie kunnen beschadigen als je ergens tegenaan ramt.quote:
heh bah..nog smeriger. Projectie? Ik hoop het niet voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:30 schreef Schanulleke het volgende:
Jij ziet dat liever van kleine jongetjes?
ik geef em heus niet aan jouquote:
oh okee, dus een tafelstatiefje is geen probleemquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het MLM wil haar collectie zelf op de foto zetten voor de verkoop. De hele dag flitzen in de hallen is ook niet je dat. 3-poten nemen te veel ruimte in, en bovendien zou je de collectie kunnen beschadigen als je ergens tegenaan ramt.
Re, ik heb net even gekeken. Goeie foto's, maarruh... Waar is de bruiloft? Ik zie wel gasten, maar geen feest!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Re het volgende:zow weer een lading fotootjes online
en nou weer verven
Nee joh, een stikkie in het haar is toch geen jongetje! tsss...quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die is wel lief op zich.... maar ben ik daar nu een poppetje met BLAUW aan het zoenen? Een jongetje zeg maar???
quote:
have funquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....klaar om te vertrekken
Tot vanavond of zo
oh okee, dan is het goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh, een stikkie in het haar is toch geen jongetje! tsss...
en anders maak je er zelf maar een roze strikkie van
gewoon op CD fikken, dat ze zelf maar kijken welke ze afgedrukt willen hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:29 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ben ff 37 fotootjes naar de appie aan het sturen, mag ff duren...
Leuk als je foto's maakt op een dagje met familie, maar ze willen altijd alles hebbuh....
Mijn ouders hebben geen pcquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon op CD fikken, dat ze zelf maar kijken welke ze afgedrukt willen hebben
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen pcen ja, als ik dan toch bezig ben kan ik die van mijn zusje ook wel doen.
Ja en fanatiek plakken doen ze ook...dus ook nog albums he...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kost bakken vol geld, dat afdrukken
wat een WERK!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja en fanatiek plakken doen ze ook...dus ook nog albums he...
Ja maar je houdt toch van fotograferen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat een WERK!!!
Doet mijn moeder ook heel veel, en ook nog overal commentaar bij zettenlachen als ik op bezoek kom. Dan zijn ze net terug uit bijvoorbeeld Portugal, waar ze nu as we speak zitten. Dan word ik fijn op de bank gezet met 4 albums en 700 foto's, en dan mag ik alle verhalen aanhoren die steevast het stempel "je had erbij moeten zijn" dragen
Het schijnt maar niet tot sommige mensen door te dringen dat er NIKS zoutelozers kan bestaan dan het moeten bekijken van andermans 700 vakantiefoto's
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...ik dacht dat je een weekje vrij hadMaar het was dus werk begrijp ik
laat iig die foto's ff zien
Een paar foto's dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Gizz het volgende:
Ok. Feedback: Waarom het slowchat forum? .....
Nou weet ik ook wel dat ik hier helemaal verkeerd zit voor een serieus fotografie forum, maar dat 75% van de posts (als het al niet meer is) in een SC topic terechtkomt dat niks met fotografie te maken heeft gaat ook weer ver.
te laten zien aan anderen danquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:39 schreef Yildiz het volgende:
ik ben ervoor om een maximum van 8 foto's te stellen voor elke vakantie
De naam van de brug klopt, (dat van de tour weet ik niet). Deze brug, gebouwd over de monding van de seine (Le Havre) heeft een hoogte van 150m (pijlers) en het wegdek ligt op een 90m.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf HGTIs dat de Pont de Normandie? Daar lagen in de Tour een paar jaar geleden nog punten voor het Bergklassement
Ik heb er ongeveer 10 (dat doe'k elke keer) en dit was geen vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:39 schreef Yildiz het volgende:
ik ben ervoor om een maximum van 8 foto's te stellen voor elke vakantie
Vast welquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
De naam van de brug klopt, (dat van de tour weet ik niet). Deze brug, gebouwd over de monding van de seine (Le Havre) heeft een hoogte van 150m (pijlers) en het wegdek ligt op een 90m.
Ja, dat vond'k ook al vreemd. Ik heb geen idee welke van de waarden dan wel de juiste is, maar op het infopaneel naast de brug, waren dit toch de waarden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel
kijk nogeens en concludeer dat dat wegdek ECHT niet boven de halve hoogte van de pijlers ligt
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me ook wel indrukwekkend ja. Ik wil ook nogeens die kant op. Voorlopig eerst eind november een weekendje naar Auschwitz, dat moet ook indrukwekkend zijn
toch die penseelquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:57 schreef Re het volgende:
[..]ja erg indrukwekkend...
weer thuis, en wel 2 deuren geverft![]()
tegelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Zit te twijfelen. Bier en douchen of toch maar douchen en bier.
Moeilijk
Alleen maar dubbele garage? Of is het huis ook groter?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef pea4fun het volgende:
Leuke foto's HGT, vooral die eerste van die brug vind ik mooi, en die hele stille zee...maar ik heb dan ook iets met de kleur blauw...vind het gewoon mooi.
Ow ennuh...heeft er hier 1 opeens een huis te koop gezien met een dubbele garage, nu word ik gek gekletst...verhuizen zeker...helemaal geen zin in. Wel een leuk huis verder hoor daar niet van, maar dat gedoe...
Het huis is vergelijkbaar eigenlijk, alleen vind ik een open keuken wel een nadeel, wel een badkamer met een badquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen maar dubbele garage? Of is het huis ook groter?
Oeh, een badquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het huis is vergelijkbaar eigenlijk, alleen vind ik een open keuken wel een nadeel, wel een badkamer met een bad
Heel veel fietsen. Grote fietsen.quote:
Oh die Sellotape Superbike van copper Fredjequote:
nee 4 motoren, die auto mag buiten blijvenquote:
4 slaapkamers, dus 1tje over voor fotostudio...dar wil ie me mee paaienquote:
dat zijn prioriteitenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
nee 4 motoren, die auto mag buiten blijven
Er staat er nu weer 1 in de kamer en ik mag...ow nee, ik mag ook binnen...omdat ik zo klein ben dan hequote:
Heeeee...hadden wij al een tijd afgesproken? en hoe is het met je deurbel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Resuper tof man
ben blij dat je die ene foto er nie op gezet heb
leuke foto van me zus en nichtje
![]()
whehehe ik heb hem wel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Resuper tof man
ben blij dat je die ene foto er nie op gezet heb
leuke foto van me zus en nichtje
![]()
meteen even gekeken. Leuk leuk leuk. De man is een topmodel. De laatste is erg leuk. En die met diequote:
Hij stond er zo mooi onderquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
meteen even gekeken. Leuk leuk leuk. De man is een topmodel. De laatste is erg leuk. En die met dieballon
oi, nou word ik wel erg nieuwsgierigquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
meteen even gekeken. Leuk leuk leuk. De man is een topmodel. De laatste is erg leuk. En die met dieballon
heyla nog niet.. ... me buik moet nog ff harder groeienquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heeeee...hadden wij al een tijd afgesproken? en hoe is het met je deurbel?
quote:
ja he? testje van de 105 als portretlens geslaagd dusquote:
'verleidelijk'is ook niet mijn eerste associatie bij jou, sorry.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik sta nou niet bepaald in een verleidelijke pose onder die ballon![]()
Ik vinnum leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ff geroepenDan had ik ff een beetje geposeerd en zo
die laatste is idd wel leuk
lekker lensje hequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja he? testje van de 105 als portretlens geslaagd dus
ja, alleen wennen dat ie niet zoomt, ik moet zelf heen en weer lopenquote:
oh dat klopt dan mooiquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'verleidelijk'is ook niet mijn eerste associatie bij jou, sorry.
Ik dacht dat jij naar het MLM ging vandaag?quote:
Ah joh laat lekker staan, zo beroerd is hij ook weer nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vinnum leukmaar als je vind dat ie eraf moet dan doe ik dat wel hoor.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh laat lekker staan, zo beroerd is hij ook weer nietEr zijn wel ergere foto's van mij gepubliceerd ooit
jeugd van tegenwoordig is niks meer gewend daaromquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:50 schreef pea4fun het volgende:
ja, alleen wennen dat ie niet zoomt, ik moet zelf heen en weer lopen
Het echt blauwe in de zee zijn mosselen. Ze groeien daar voor de rotskust in het wild en vandaar die blauwe plekken in het water.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef pea4fun het volgende:
Leuke foto's HGT, vooral die eerste van die brug vind ik mooi, en die hele stille zee...maar ik heb dan ook iets met de kleur blauw...vind het gewoon mooi.
...
Mosselenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het echt blauwe in de zee zijn mosselen. Ze groeien daar voor de rotskust in het wild en vandaar die blauwe plekken in het water.
Gekookt zijn ze ook niet glibberig hoor. Rauw hoef ik ook niet. Ook geen oesters...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
gebakken of gefrituurd vind ik mosselen erg lekker
maar dat geklooi met die glibberige dingen in die schelpen...
Daar was ik ook vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar het MLM ging vandaag?
Ik bak meestal de volgende dag wat er van de gekookte over is, maar gekookt is ook erg lekker hoor. Ik kook ze in bier overigensquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
o, nou, gekookt hoef ik ze ook niet![]()
Maar een lekker schaaltje gebakken of gepaneerd en gefrituurde mosselen, met een wolkje ravigotesaus...
Hm, dan heb je je verstopt ergens...quote:
Ik geef het zelf maar alvastquote:
dat hoortquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
En de volgende keer ga ik doordeweeks. Tering kinderen. Klote bejaarden.
Gewoon bavaria werkt ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hoorter is zelfs speciaal bier te koop wat gemaakt is om mosselen in te koken
Yerseke's Mosselbier (bouwerij Van Steenberghe)
Is in Zeeland redelijk goed te krijgen, daarbuiten alleen in bierspeciaalzaken. Oh en het is NIET TE ZUIPEN
Maar wel geschikt om mosselen in te koken dus
Die bejaarden gaan doordeweeks ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Die Lotussen waren gaaf, ja. Mijn vrouw vroeg of ik er niet eentje kon nemen als ik een nieuwe auto ga leasen aan het eind van de maand
En de volgende keer ga ik doordeweeks. Tering kinderen. Klote bejaarden.
Jawel, maar je vervoert een gezin er zo lastig meequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Lotus Elise schijnt nog best betaalbaar te zijn anders Ron
oeh, inhoudloze postquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
In de categorie nutteloze data die ik toch ff post:
Suzanne is afgeleid van het oude Egyptische woord voor "Lotus"(voor de intrede van Arabisch)
Jazeker, iemand die er meer verstand van had, had aan het begin een verhaaltje verteld in een zaal die we geregeld hadden. Hij liep bovendien continu rond om tips te geven en vragen te beantwoorden. Tenslotte heeft ie nog voorgedaan hoe hij een model zou opstellen en fotograferen, en waar hij daarbij op let.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er leuk en gezellig uit Sub!had het fotografisch gezien ook nog iets leerzaams?
Niet zo van die moeilijke vragen stellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oeh, inhoudloze postnou, roep maar niet de Toorn des Moraalridders over u af
Maar welk woord was dat dan? Dat waarvan Suzanne is afgeleid dus?
staat ergens in de hoek te pruttelen, best irri als je ipv de koffie, de suikerzak leegt in het koffiefilterquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef PoseidonVS het volgende:
volgaarne.
Als je nu maar wel de goede 'suikerzak' hebt gepakt, anders stuiter je nog harder dan van cafeinequote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef Re het volgende:
[..]
staat ergens in de hoek te pruttelen, best irri als je ipv de koffie, de suikerzak leegt in het koffiefilter
weekenden zijn altijd nuttig!quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is je weekend nog een beetje nuttig geweest ?
lekker geklust in je huisje?![]()
Het was nog vroeg zeg maar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef Re het volgende:
[..]
staat ergens in de hoek te pruttelen, best irri als je ipv de koffie, de suikerzak leegt in het koffiefilter
ja ontzettend lekker geklust, begin er erg veel zin in te krijgen, maar jeempie wat zijn deuren moeilijk te verven zeg...quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is je weekend nog een beetje nuttig geweest ?
lekker geklust in je huisje?![]()
ja hoop werk zeker?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja ontzettend lekker geklust, begin er erg veel zin in te krijgen, maar jeempie wat zijn deuren moeilijk te verven zeg...
deuren plat neerleggen en met een fijne lakroller verven...no problemoquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja hoop werk zeker?
laatste dingetjes verkijk je jezelf vaak op maar nemen de meeste tijd in beslag en zijn ook t moeilijkst
want je wilt t dan wel heel netjes doen![]()
ik had t hier thuis ook , laatste stukjes afgeraffelt en nu nog steeds spijt![]()
quote:
Allesquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*schichtig om zich heen kijkt
Wat weet jij daar van??
pas die smilie dan aan? ipv die tampon een knuppel, en geef die voorste meteen ff twee blonde staartjes (dan lijkt ie meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eigenlijk vind je het wel fijn als je vriendje je met een gebruikte tampon tegen je achterhoofd klets?
Wat een boutsmiley ook zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |