dan is ie dus niet slecht, en kunstenaar was vrouwelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Yildiz het volgende:
je bent kunstenaar?
(werkte van de week [14.gif] )
Mazzelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ga weer mijn mannetje vervelen![]()
Night ya all![]()
![]()
Nee, maar wil jij wat van me drinken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef -Marjo- het volgende:
Weet jij misschien hoe laat het is???
Gatver!!! Sterkte met harken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
En ik ben een flinke hoeveelheid programma's kwijt
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oops, dat is ff minder, weekend is al gevuld dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
De foto's staan gelukkig op separate harde schijven, op verschillende PCs, en niet op de server.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oei.
* Shark.Bait gaat meteen backups maken van zijn foto's
En je hebt niet ergens een teepje daarvan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Uh-huh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
http://www.pcguide.com/re(...)/singleLevel5-c.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh.Vast erg, maar ik snap er geen bal van.
Wat is Raid 5?
Ik was van plan om deze maand DVDs te gaan fikken, ik had net 30 nieuwe ingeslagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je hebt niet ergens een teepje daarvan?
zeg maar dat je 4 schijven hebt, hard disks, en dat dat de grootte heeft van 3, maar als er 1 uitvalt, raak je geen data kwijt. die kan je dan gewoon vervangen. welke dan kapot gaat maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh.Vast erg, maar ik snap er geen bal van.
Wat is Raid 5?
Werkt prima overigens. Tenzij twee schijven tegelijk de geest gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zeg maar dat je 4 schijven hebt, hard disks, en dat dat de grootte heeft van 3, maar als er 1 uitvalt, raak je geen data kwijt. die kan je dan gewoon vervangen. welke dan kapot gaat maakt niet uit
das best wel n unicumquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Werkt prima overigens. Tenzij twee schijven tegelijk de geest geven
och, de kans dat het gebeurt is niet zo groot, maar de wet op de grote getallen zegt dat het wel een keer ergens zal gebeuren. Alleen balen dat het bij mij gebeurt :Squote:
Aai over de bol geeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
och, de kans dat het gebeurt is niet zo groot, maar de wet op de grote getallen zegt dat het wel een keer ergens zal gebeuren. Alleen balen dat het bij mij gebeurt :S
purrrrrquote:
Auwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.
Zin in een date?
Ruim ik mijn huissie op, ruim jij je vriendje op, kom je gezelli bij mij eten.
Je krijgt ze er wel mee aan het lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef huiz het volgende:![]()
Deze ken ik nog niet, ff onthouden
Hoewel ik eigenlijk geen succes ermee verwacht
Ah, das altijd gezellig iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:39 schreef PoseidonVS het volgende:
Goeiemorgen
Het wordt een mooie dag, al was het maar omdat ik Re ga ontmoeten.![]()
Ik weg iig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:14 schreef Auticia het volgende:
Kom ik hier vaker?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:39 schreef PoseidonVS het volgende:
Goeiemorgen
Het wordt een mooie dag, al was het maar omdat ik Re ga ontmoeten.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:14 schreef Auticia het volgende:
Kom ik hier vaker?
quote:
Feliquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:02 schreef mother-mother het volgende:
hoi , ik moet een verjaardagskadootie gaan kopen maar heb geen idee wat![]()
heeft iemand een ideetje voor me?
het is voor mn jongste zoontje hij is vandaag 2 geworden en heb me suf zitten denken want speelgoed hebben ze al zat dus dat valt af![]()
dat ik dit eigenlijk vraag hier![]()
ik heb onwijs haast om 15.00 uur staat visite al voor de deur![]()
owwww ik WEET t niet![]()
goed plan maar die hebben ze alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...gefeli M2Ik zou zeggen...een "my first camera"...kan-ie al vroeg beginnen
das net zo iets als de zon vragen morgen niet op te komen ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Xil zit niet zo te stuiteren man.
tut tutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef PeRi het volgende:
Ik zal vragen of ie niet opkomt ja, dan mag je lekker kou te lijen morgen in 't vliegtuig.
onder andere Shark...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef Shark.Bait het volgende:
XIlantof is natuurlijk heel erg blij dattie met vakantie gaat...
*pets*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Wat zeg je nu toch Xil? Zijn er nog andere redenen dan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe heet (is) ze Xil????
brandweer of kadaster, 1 van de 2 MOET weten waar jouw hoofdkraan zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Re het volgende:weer thuis
![]()
waar zit mijn gaskraan? ze hadden gas afgesloten maar nu moet ik de hoofdkraan weer openzetten... maar ik heb helemaal geen hoofdkraan...
In Florida speelt dat probleem niet meer. Het probleem daar was dat huurauto's in Dade County (Miami) geregistreerd stonden, maar in die county (die op de nummerplaat staat) woont bijna niemand (het is een zakendistrict). Tegenwoordig worden huurauto's door heel Florida geregistreerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
nog een gratis tip: koop een auto in plaats van er 1 te huren. Het blijkt dat criminelen het voorzien hebben op huurauto's omdat toeristen die vaak gebruiken. Vooral in Florida, b.t.w.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |