dan is ie dus niet slecht, en kunstenaar was vrouwelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Yildiz het volgende:
je bent kunstenaar?
(werkte van de week [14.gif] )
Mazzelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ga weer mijn mannetje vervelen![]()
Night ya all![]()
![]()
Nee, maar wil jij wat van me drinken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef -Marjo- het volgende:
Weet jij misschien hoe laat het is???
Gatver!!! Sterkte met harken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
En ik ben een flinke hoeveelheid programma's kwijt
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oops, dat is ff minder, weekend is al gevuld dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
De foto's staan gelukkig op separate harde schijven, op verschillende PCs, en niet op de server.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oei.
* Shark.Bait gaat meteen backups maken van zijn foto's
En je hebt niet ergens een teepje daarvan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Uh-huh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
http://www.pcguide.com/re(...)/singleLevel5-c.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh.Vast erg, maar ik snap er geen bal van.
Wat is Raid 5?
Ik was van plan om deze maand DVDs te gaan fikken, ik had net 30 nieuwe ingeslagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je hebt niet ergens een teepje daarvan?
zeg maar dat je 4 schijven hebt, hard disks, en dat dat de grootte heeft van 3, maar als er 1 uitvalt, raak je geen data kwijt. die kan je dan gewoon vervangen. welke dan kapot gaat maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh.Vast erg, maar ik snap er geen bal van.
Wat is Raid 5?
Werkt prima overigens. Tenzij twee schijven tegelijk de geest gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zeg maar dat je 4 schijven hebt, hard disks, en dat dat de grootte heeft van 3, maar als er 1 uitvalt, raak je geen data kwijt. die kan je dan gewoon vervangen. welke dan kapot gaat maakt niet uit
das best wel n unicumquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Werkt prima overigens. Tenzij twee schijven tegelijk de geest geven
och, de kans dat het gebeurt is niet zo groot, maar de wet op de grote getallen zegt dat het wel een keer ergens zal gebeuren. Alleen balen dat het bij mij gebeurt :Squote:
Aai over de bol geeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
och, de kans dat het gebeurt is niet zo groot, maar de wet op de grote getallen zegt dat het wel een keer ergens zal gebeuren. Alleen balen dat het bij mij gebeurt :S
purrrrrquote:
Auwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.
Zin in een date?
Ruim ik mijn huissie op, ruim jij je vriendje op, kom je gezelli bij mij eten.
Je krijgt ze er wel mee aan het lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef huiz het volgende:![]()
Deze ken ik nog niet, ff onthouden
Hoewel ik eigenlijk geen succes ermee verwacht
Ah, das altijd gezellig iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:39 schreef PoseidonVS het volgende:
Goeiemorgen
Het wordt een mooie dag, al was het maar omdat ik Re ga ontmoeten.![]()
Ik weg iig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:14 schreef Auticia het volgende:
Kom ik hier vaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |