Dat gaat nog heel lang duren ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef Pijlemans het volgende:
Man, wat is die Chantal sneaky. Op de bank en weg ermee. Niet te geloven.
Al 2 keer gezien, idd spannend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef Bocaj het volgende:
Effe spammen.... Er komt een mooie film op tv vanavond.... Heel wat spannender dan bb5
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=20549
Om er nog maar 1 in te gooien dan...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat niet, maar het blijft leuk, die beengrappen.
Luister je niet naar Rob?quote:
Ja dat is het lelijke ook. Hij zei het even tussen neus en lippen door. Als homograp. Maar Chantal hangt er een heel drama aan. Rob kan het zich niet eens meer herrineren dus dat zegt al hoe belangrijk hij het zelf vind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef nicoleV het volgende:
Heeft Rob het niet gezegd als grap.....en wordt het helemaal uit zijn verband getrokken....er word wel meer geroepen daar.
Serieus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om er nog maar 1 in te gooien dan...
In Rotterdam zit een rolstoelbedrijf dat heet... Beenhakker
Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef Pijlemans het volgende:
Het probleem van Rob is dat hij eerst praat en dan pas nadenkt wat en hoe hij het wil zeggen.
Ik ook! gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
http://www.beenhakker.nl/ ken het ook!!!![]()
![]()
![]()
Het is gewoon ziekelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
Rob gaat nu ook nog even bij Chantal verder met zijn anti-Mennocampagne.
Een kraai en een Italiaan met 1 been?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef Pijlemans het volgende:
De eerste paar weken viel Rob wel mee, maar hij zakt de laatste tijd keihard door de mand.
Ik begin het verhaal rondom zijn leven zo ook wat beter te begrijpen. Als het een Italiaan was geweest, dan vind ik hem wel biij Chantal passen.........
Chantal is ZO veel erger dan Menno.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Eindelijk geeft Rob, tegen vriendin Chantal, aan wat hij nou preciés tegen Menno heeft:
1) het is een man die het liefst alles alleen doet
2) hij fietste zoveel omdat hij dacht dat het voor geld was
3) hij stopte toen hij ging vermoeden dat het niét om geld ging
4) hij smoest zoveel met Ingrid
5) en dan op een gegeven moment zijn het hele kleine dingetjes
6) hij spoog Joost in zijn gezicht
Wat is die Chantal érg zeg!
Héél eng. En maar lullen over schijnheiligheid en liegen en dat ze daar zo'n hekel aan heeft.
Knap hoor, maar ook eng, dat je het zo als een spel kan zien en mensen zo tegen elkaar op kunt zetten.
Klopt was erg grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Falco het volgende:
Jeeezzuuuus, zit Dido in de jacuzzi verstopt!
Het werd tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
En jawél hoor, daar was ie dan, van wie anders dan Chantal: de snelkookpan.![]()
Vorige week ofzo. Hij wilde naast Joost spugen. Alleen maakte Joost een beweging waardoor hij het in z'n gezicht kreeg. Joost spuugde vervolgens terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Wanneer heeft Menno Joost in zijn gezicht gespuugd?
Vooral Joostquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
Die aktie van Dido in het roddelbad was wel lachen.
Jooost en Linda kregen een hartverzakking.
Wat een misselijk geintje weer, van die kaktrut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
Die aktie van Dido in het roddelbad was wel lachen.
Jooost en Linda kregen een hartverzakking.
Ik vind Chantal wel leuker zo... meer scherp lijkt hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef Day het volgende:
Chankwal heeft het roken vervangen voor nog meer roddelen.
Hij heeft een been verlorenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef MissX het volgende:
Rob heeft een heel zwaar leven gehad, ja dat we het even weten
Ben je van je geloof gevallen? Dit is al de 2e keer dat je haar kaktrut noemt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een misselijk geintje weer, van die kaktrut.
koptelefoon?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef Spewey het volgende:
Toch lullig dat ik nu m'n speakers niet mag aandoen
Hoop dat er een streamer in da house is
Ach joh zwartkijker! Dido was gewoon leuk punt uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb m'n portie wel weer gehad, met die twee reptielen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef MissX het volgende:
Rob heeft een heel zwaar leven gehad, ja dat we het even weten
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef style het volgende:
Heeft Menno echt tegen Ingrid gezegd dat hun niet meededen met thuiswerken omdat ze al gefietst hadden? Dit is al de tweede keer dat ik dit Rob hoor vertellen.
Je hebt geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob: ik ben belangrijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb m'n portie wel weer gehad, met die twee reptielen.
Willen jullie de ergste quotes nog even noteren?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef style het volgende:
Ah, hij is voor zijn been in het huis gegaan. Niet voor zichzel dus![]()
nee, een stuk of vierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef Inca het volgende:
[..]
wat??????????????????
heeft die maar 1 been?????????????????/
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 is Rob-vrij ... voor iedereen die het wil weten
psst.. kakhoerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef Gert het volgende:
Nou ik vind mensen heel erg laten schrikken ook niet leuk. Maar dat is omdat ik er zelf totaal niet tegen kan. Ik schrik me echt een halve hartaanval en kan gewoon jankend op de grond storten van schrik. En me vervolgens echt een aantal uur fysiek niet lekker voelen. En dat terwijl ik niet eens een slecht geweten hebquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 is Rob-vrij ... voor iedereen die het wil weten
Goed antwoord van chantal: Je bent net een bulldozer!quote:
Ja, en vooral de opmerking dat ie het jammer vond dat het leven zonder hem tóch doordraait.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef CartWOman het volgende:
Rob vindt zichzelf het belangrijkste en denkt dat het leven zonder hem niet doordraait.
Juist die dingen die hij tussen neus en lippen door zegt kun je veel uit halen.
ik zie een been en buikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
3 is helemaal vrij danzij de monkeyregie
![]()
Nee hoor, ik vond het leuk, maar ik wilde jou voor zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ben je van je geloof gevallen? Dit is al de 2e keer dat je haar kaktrut noemt.
een stel X benenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]ik klik stream 3 aan en wat verschijnt er in beeld?
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]ik klik stream 3 aan en wat verschijnt er in beeld?
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |