Ik ook! gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
http://www.beenhakker.nl/ ken het ook!!!![]()
![]()
![]()
Het is gewoon ziekelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
Rob gaat nu ook nog even bij Chantal verder met zijn anti-Mennocampagne.
Een kraai en een Italiaan met 1 been?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef Pijlemans het volgende:
De eerste paar weken viel Rob wel mee, maar hij zakt de laatste tijd keihard door de mand.
Ik begin het verhaal rondom zijn leven zo ook wat beter te begrijpen. Als het een Italiaan was geweest, dan vind ik hem wel biij Chantal passen.........
Chantal is ZO veel erger dan Menno.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Eindelijk geeft Rob, tegen vriendin Chantal, aan wat hij nou preciés tegen Menno heeft:
1) het is een man die het liefst alles alleen doet
2) hij fietste zoveel omdat hij dacht dat het voor geld was
3) hij stopte toen hij ging vermoeden dat het niét om geld ging
4) hij smoest zoveel met Ingrid
5) en dan op een gegeven moment zijn het hele kleine dingetjes
6) hij spoog Joost in zijn gezicht
Wat is die Chantal érg zeg!
Héél eng. En maar lullen over schijnheiligheid en liegen en dat ze daar zo'n hekel aan heeft.
Knap hoor, maar ook eng, dat je het zo als een spel kan zien en mensen zo tegen elkaar op kunt zetten.
Klopt was erg grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Falco het volgende:
Jeeezzuuuus, zit Dido in de jacuzzi verstopt!
Het werd tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
En jawél hoor, daar was ie dan, van wie anders dan Chantal: de snelkookpan.![]()
Vorige week ofzo. Hij wilde naast Joost spugen. Alleen maakte Joost een beweging waardoor hij het in z'n gezicht kreeg. Joost spuugde vervolgens terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Wanneer heeft Menno Joost in zijn gezicht gespuugd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |