Ze kan het beter op dur knie smeren, ziet die blessure dur tenminstye nog een beetje uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:06 schreef frizti het volgende:
die stomme stundente snol is al een uur bezig en ze wordt er alleen maar lelijker op.
maar ja wat wil als je alleen maar lucht in je kop hebt
En terecht in dit gevalquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
wie heeft Lieske in elkaar geslagen?
[afbeelding]
krijg geen gehoor....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:13 schreef bloodymary het volgende:
Lieske is krankzinnig geworden!!!!! Bel 911!!!
Nee, Rob zei dat die het zich NIET kon herinneren... daarom gaat hij naar bb navragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Rob heeft het ook gezegd, ik kan het me nog herrineren.
Wie heeft rob dit horen zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Chantal zweert dat Rob gezegd heeft dat ie wakker werd met een bruine pik
Nou, lekker dan tegenover Chantal en Linda. Hij zegt dus dat 'ie ze niet gelooft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Rob gelooft de dames niet en wil zo naar de dbk gaan om het aan bb na te vragen
Nee, maar dit heeft Rob gezegd toen ze in de slaapkamer zaten te wachten met zijn allen van de week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef bloodymary het volgende:
Zijn ze nu nog de homo aan het zoeken dan?
Nee dat weet ik. Maar IK heb gezien dat hij het zei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, Rob zei dat die het zich NIET kon herinneren... daarom gaat hij naar bb navragen.
Op die manier... ja, ik heb het toen ook gezien ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar IK heb gezien dat hij het zei.
Kon vanmorgen door haar blessure niet naar de peuterzaal, is nu de schade in aan halenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef k_i_m het volgende:
Waarom doet Lieske die rommel op haar gezicht?.
originele grapquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:24 schreef bloodymary het volgende:
Rob houdt zijn poot stijf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |