Je verdraait de boel. Dido heeft Linda juist heel lang laten zwemmen voordat ze zei dat ze het waardeerde dat Linda de moed had om het zo op te biechten en excuses te maken. Wat iets heel anders is dan het iemand niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Day het volgende:
zegt zelfs tegen haar dat ze het wel snapt, het haar niet kwalijk neemt en gaat haar vervolgens nomineren.
Hoezo arme Bart??? Ze kent die gast een blauwe maandag, ze kent Roel nu langer als ze Bart kent. Wat maakt iedereen zich toch druk om die Bart zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:04 schreef Kimske het volgende:
[..]
jup.... Dat staat r netjes dan.... Arme bart
Ja, dat snap ik ook niet, die heeft ze drie keer in de kroeg gezien en twee keer mee geneukt, en dat is al twee maanden geleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoezo arme Bart??? Ze kent die gast een blauwe maandag, ze kent Roel nu langer als ze Bart kent. Wat maakt iedereen zich toch druk om die Bart zeg.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef style het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Dido die opmerking serieus heeft kunnen nemen.
Ten eerste was het haar vent helemaal niet en ten tweede heeft ze die opmerking niet eens zelf gehoord.
Hoeveel moeite had ze er zelf mee om Roel van Lieske "af te pikken"? Nul komma nul. !
In hoeverrre snapt Linda het dan, volgens jou. Want ze zegt net tegen Chantal dat Dido uit jaloezie op haar gestemd heeft en dat ze daarom haar verleidingstactieken blijft toepasen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed, Linda zélf snapt het wél, en zelfs Scanman neemt het voor Dido's nominering op hier. Dan moet Dido toch wel héél erg duidelijk gelijk hebben, wil dat gebeuren.
Je kunt er ook iets anders mee doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Gert, zie dat eens liggen... Je kunt bijna liplezen
[afbeelding]
Omdat zij toevallig Lieske nomineerde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
De enige nominatie die ik gisteren niet begreep is die van Chantal. Ik snap niet dat er geen andere mensen schijnen te zijn aan wie ze veel meer een hekel heeft. Ze zei net nog dat er maar weinig mensen zijn die ze de overwinning gunt... en liet doorschemeren dat ze er niet veel mag.
Als ik haar zo hoor ratelen de laatste 2 uur... die mag niemand meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
De enige nominatie die ik gisteren niet begreep is die van Chantal. Ik snap niet dat er geen andere mensen schijnen te zijn aan wie ze veel meer een hekel heeft. Ze zei net nog dat er maar weinig mensen zijn die ze de overwinning gunt... en liet doorschemeren dat ze er niet veel mag.
Doe maar. Dido is harstikke lief en oprecht en wil dolgraag een relatie met Roel. Laten we het daar maar ophoudenquote:
Ja, die reactie zat erin, maar nee... dat heeft er dus niets mee te maken. Lijkt me overduidelijk en hoeft vast geen uitleg verder toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:09 schreef style het volgende:
[..]
Omdat zij toevallig Lieske nomineerde?![]()
Chantal vertelde net dat ze zich ineens realiseerde dat ze zo opgestookt is door Ingrid en Menno en dat ze zo aan ze wilde laten zien dat ze nog steeds zelf d'r beslissingen neemt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zal zomaar iedereen kunnen nomineren volgens mij. Zolang zij er maar beter van wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die reactie zat erin, maar nee... dat heeft er dus niets mee te maken. Lijkt me overduidelijk en hoeft vast geen uitleg verder toch?
Alleen mogen die personen dat niet weten, want anders zou haar dat wel eens nominaties op kunnen leveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als ik haar zo hoor ratelen de laatste 2 uur... die mag niemand meer.
Ik zit te bedenken of het misschien een strategische stem is geweest, die dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef style het volgende:
[..]
Chantal zal zomaar iedereen kunnen nomineren volgens mij. Zolang zij er maar beter van wordt.
waar haalt dat mens het toch vandaag.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Day het volgende:
Chantal vertelde net dat ze zich ineens realiseerde dat ze zo opgestookt is door Ingrid en Menno en dat ze zo aan ze wilde laten zien dat ze nog steeds zelf d'r beslissingen neemt.
ja, ze wilde Lieske op die bank hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit te bedenken of het misschien een strategische stem is geweest, die dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt.
Ze zal Lieske best wel als grote concurrentie zien. Lieske doet het goed op tv en dat ziet Chantal ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken of het misschien een strategische stem is geweest, die dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt.
Als ze zo doorgaat als nu valt ze héel snel door de mand... ff dimmen als ze verstandig is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen mogen die personen dat niet weten, want anders zou haar dat wel eens nominaties op kunnen leveren.
quote:
waar buiten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft aardig wat info van buiten gekregen begrijp ik
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft aardig wat info van buiten gekregen begrijp ik
Ze genoot ook toen Menno het haar * in vertrouwen* vertelde ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef schatje het volgende:
Chantal dacht dat Ingrid helemaal over de zeik zou raken gisteravond. Dat zijn de momenten waarvan ze geniet. Toen bleek dat het een geheime missie van Menno was baalde ze als een stekker. En nog steeds.
Lieske zag er naar uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:16 schreef style het volgende:
Zo naar zag het er echt niet uit hoor Lieske.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Kan die fysio ook niet even naar Rob zijn been kijken?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die had Lieske wel mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Kan die fysio ook niet even naar Rob zijn been kijken?
wordt dat mens nooit moe?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:19 schreef Day het volgende:
Zo, Chantal heeft Linda bewerkt. Op naar het volgende slachtoffer.
Die dokter heeft haar het een en ander verteld hoorde ik.quote:
Absoluut. Dat zijn de dingen waar ze grotendeels voor leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze genoot ook toen Menno het haar * in vertrouwen* vertelde ..
de anderen waren ook 'trots' maar hebben zich er toch iets sneller overheen gezetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef schatje het volgende:
Absoluut. Dat zijn de dingen waar ze grotendeels voor leeft.
Dat is toch gewoon een lekker kontje of ben ík nou gek?quote:
ow was hij er vandaag weer.... is ze er een beetje van opgeknapt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Die dokter heeft haar het een en ander verteld hoorde ik.
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* (quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dokter heeft haar het een en ander verteld hoorde ik.
is Beatrix al uit haar functie ontheven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* () van Chantal allemaal voor info *van buitenaf* gaat vertellen. Weet bijna zeker dat ze hem niet loslaat voordat hij geestelijk uitgezogen is op het gebied van BB5. (hoe kom ik over? wat staat er in de pers?)
Ze krijgt een nieuwe therapie ofzo. Ik heb het niet exact kunnen horen. Maar die dokter heeft haar onder meer verteld dat die actie van Joost met die bal is uitgezonden... en nog wat kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ow was hij er vandaag weer.... is ze er een beetje van opgeknapt?
gaapquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Ingrid liggen weer eens in bed
Ze praten allebei op een 'wij zijn lief voor elkaar' toontje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
[..]
de anderen waren ook 'trots' maar hebben zich er toch iets sneller overheen gezet
wie zegt dat die minnaar tijdens bb zal komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* () van Chantal allemaal voor info *van buitenaf* gaat vertellen. Weet bijna zeker dat ze hem niet loslaat voordat hij geestelijk uitgezogen is op het gebied van BB5. (hoe kom ik over? wat staat er in de pers?)
wel lief hoor, Lieske is wel snel tevreden met kleine dingetjes, hij heeft vast instructies gehad van BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgt een nieuwe therapie ofzo. Ik heb het niet exact kunnen horen. Maar die dokter heeft haar onder meer verteld dat die actie van Joost met die bal is uitgezonden... en nog wat kleine dingetjes.
Ach... het gegegeven afgesloten van de buitenwereld was toch al verneukt toen Tanja met haar moeder mocht bellen en praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze krijgt een nieuwe therapie ofzo. Ik heb het niet exact kunnen horen. Maar die dokter heeft haar onder meer verteld dat die actie van Joost met die bal is uitgezonden... en nog wat kleine dingetjes.
haha, jij denkt echt vals... of ik blijf eeuwig naiefquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Loedertje het volgende:
Het ging meer om het verkneukelen , ze genoot toen ze zei dat ze het zóóóo'erg voor Ingrid *zou gaan vinden* terwijl je aan haar lichaamshouding en gezichtsuitdrukking zag dat ze eigenlijk geen moment kon wachten op dát moment...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
[..]
wel lief hoor, Lieske is wel snel tevreden met kleine dingetjes, hij heeft vast instructies gehad van BB
De BB sitequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wie zegt dat die minnaar tijdens bb zal komen?
quote:Geschikte kandidaten worden voorgesteld aan Chantal. De man(nen) die zij leuk vindt, mogen blijven logeren in het Big Brother-Huis
ow, sorry dat ik zo langs je heen zit te praten ik heb geen streamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik niet helemaal. De bewoners vroegen haar wat hij allemaal had gezegd en toen vertelde ze dat. Ik denk dat BB helemaal niet blij is dat hij dingen verteld heeft. Maar goed, who cares.
In het gesprekje met Linda zei ze nog dat ze verbaasd is dat Ingrid het zo goed opvatte, omdat Menno haar dubbel had bedrogen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, jij denkt echt vals... of ik blijf eeuwig naief
Hoezo dubbel bedrogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:30 schreef schatje het volgende:
[..]
In het gesprekje met Linda zei ze nog dat ze verbaasd is dat Ingrid het zo goed opvatte, omdat Menno haar dubbel had bedrogen.
Ze is gewoon teleurgesteld dat het geen drama is geworden.
Chantal denkt zeker dat zij dan haar plaats kan innemen..... Nou! Dan ga ik emigreren....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
[..]
is Beatrix al uit haar functie ontheven?
Ach, ze hebben wel wat van elkaar, en de een praat een beet te geaffecteerd en de ander iets te kraaienachtig...........quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Chantal denkt zeker dat zij dan haar plaats kan innemen..... Nou! Dan ga ik emigreren....
Maar die lippen zeg wel: EVEN NIETquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Gert, zie dat eens liggen... Je kunt bijna liplezen
[afbeelding]
Chantal vertelde dat Menno 's nachts Ingrid nog wakker had gemaakt om het haar te vertellen. Vandaar het dubbele bedrog dus...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden van Chantal. Snap ik ook niet helemaal.
Misschien heeft chantal op lieske gestemd om de indruk weg te nemen dat zij de stoker was om rob het huis uit te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is niet andersom heeft chantal de boel opgestookt tegen robquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Chantal vertelde net dat ze zich ineens realiseerde dat ze zo opgestookt is door Ingrid en Menno en dat ze zo aan ze wilde laten zien dat ze nog steeds zelf d'r beslissingen neemt.
Dan wordt het wel een nachtmerie van haar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
ik stem voor... een fok mol in het BB huis ......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Is hier geen vrijwillige man te vinden die zich op wil geven als de a.s. minnaar van Chantal, Scanman of Gert of zo?
100% zeker dat de dokter niet alles mag vertellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
[..]
wel lief hoor, Lieske is wel snel tevreden met kleine dingetjes, hij heeft vast instructies gehad van BB
Ik vroeg het ook al aan mijn mannetje... Dan kan hij haar meteen voor me uit de weg ruimen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Is hier geen vrijwillige man te vinden die zich op wil geven als de a.s. minnaar van Chantal, Scanman of Gert of zo?
Peter6000 heeft zich al opgegeven, zegt-ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Dus als jouw vriend of man vreemd gaat... maar jij weet dat niet... ben je niet bedrogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Chantal vertelde dat Menno 's nachts Ingrid nog wakker had gemaakt om het haar te vertellen. Vandaar het dubbele bedrog dus...
Maar ik geloof dat Ingrid helemaal van niets wist en dús is ze helemaal niet bedrogen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter6000 heeft zich al opgegeven, zegt-ie.
Ik dacht dat het nog over het homo-verhaal ging hier....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus als jouw vriend of man vreemd gaat... maar jij weer dat niet... ben je niet bedrogen
Ben te oud had er wel graag in de zeik willen nemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Ik doelde meer op het bedrogen worden in het algemeenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog over het homo-verhaal ging hier....
haha, ze redt zich aardig zonder nicotine vandaagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Gert het volgende:
Dido denkt zeker dat met het schoonmaken van dat tafeltje haar huishoudelijke taken er voor de rest van de maand weer op zitten. Kaksnol.
[afbeelding]
Als het NIET waar is en hij verteld het me niet heeft hij me idd niet bedrogen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het bedrogen worden in het algemeen
Daar heb je weer gelijk in... in dit geval danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het NIET waar is en hij verteld het me niet heeft hij me idd niet bedrogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |